36.

2.3K 95 396
                                    

Ami pove ...

Eram în camera lui sau să îi zic mai bine a noastră ?! Bine ! Eram acolo stând în pat cu Ursulila în brațele mele . Era vineri după masa o zi plictisitoare după ore .

Brunetul din câte știu este încă la liceu pentru aș afla rezultatele de la bac . Chiar sunt curios să aflu ce note a luat și pentru ce sa chinuit atâta timp să învețe pentru el . Dacă nu îl ia acum îl poate da în toamnă . Dar dacă îl ia acum poate nu o să mai am parte de partea lui nervoasă și în timpul vacanței de vară .

Aștept cu nerăbdare să mă sune să îmi spună ce note a primit . Ami Evans știu că ești plictisit de moarte de viața asta , dar nu mai fi așa înorat .

Telefonul îmi sună precum un nebun pe noptiera de pe partea mea de pat . Am pus mâna pe el de abia ridicând-ul de pe acesta din cauza lenei .

Eu : alo ...

Luca : am luat bacul la toate ... cu notă maximă ...

Eu : bă ... stai tu vorbești serios ?!

Luca : da Ami !

Eu : nu cred ... Am sărit în pat stând în fund și țopăind precum un iepuraș .

Luca : ba da ...

Eu : dacă aș fi acolo te-aș lua în brațe .

Luca : o să faci asta pe diseară !

Eu : de ce ?

Luca : vezi tu ... Max și restul vor să ieșim în oraș să sărbătorim . Tu doar fă curat în casă ...

Serios , serios ... Sunt menajeră aici sau iubitul tău . Ohhhhh .... Bine calm , calm este o relație deci trebuie tratată ca atare și în aceasta mai apar și probleme . Ar funcționa acum asta dacă mași calma . Pe preș dormi în noaptea asta !

Luca : Ami !! Ami mă auzi ?

Eu : da te aud ... * tușe * continuă ...

Luca : faci curat , apoi un duș , te îmbraci frumos și aștepți să vin eu . Bine !

Eu : ok ... Dar pentru ce toate astea ?!

Luca : pentru nimic important ....

Eu : ești suspect rău de tot ! Ce ai de gând oare ?!

Luca : huh ... Nimic Ami !

Eu : bine ...

Luca : ești supărat ?

Eu : nuuu !!!

Luca : nu te supăra , să nu mă supăr !

Eu : ce ?

Luca : pa !

Îmi închise în nas telefonul . Am începu să pufăi nervos și m-am aruncat în pat . De ce naiba face asta ?! Ce dracu vrea ?! De ce nu îmi zice ce vrea să facă ?! Stai poate este modul ăla drăguț prin care să te despărți de o persoană . Mă pune să fac curat ca să aibe casa curată , apoi îmi zice să fac baie ca să mă lase curat în custodia părinților mei si mă pune să mă îmbrac frumos tot pentru asta . Poate a avut nevoie doar de o persoană care să îi facă curat în casă și de asta a vrut să stau cu el și faza cu iubitul era pe interesul ăsta . Chiar nu mă pricep este prima mea relație ! Prima persoană pe care am sărutat o în viața mea . Nu știu ce să fac ! Mai bine îmi fac treaba și apoi vedem noi .

Am început să fac curat în tot apartamentul începând cu dormitorul nostru . Când am terminat mi-am luat halatul și un prosop , le-am pus pe umărul meu și am intrat în baie . Unde mi-am aruncat hainele jos de pe mine , aruncând-ule drept în coșul de rufe .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum