Ami pove ...
Dimineața veni încet și micile raze de lumină ce îți spuneau ca este dimineață m-au trezit ! Eram încă în brațele lui , captiv în cușca formată de ele , erau călduroase și protectoare .
Luca dormea încă , era liniștit se mai strâmba câte un pic , strâmbând din nas sau din buze ! Era așa de amuzant să stai să îl privești . Aș sta așa ore întregi ! Este plăcut să îți privești în modul ăsta persoana iubită . Mă întreb oare ce a făcut în tot acest timp sau unde a dormit până acum din câte văd în salonul asta este doar patul meu , o măsuță , câteva scaune și noptiera de lângă patul meu .
De ce este așa de bun cu mine ? Te iubește , clar ! Dar tot nu înțeleg cum de poate fi așa cu mine . Mama și tata nu erau așa , nu zic că nu își făceau griji pentru mine , dar nu fix așa . El întrece limita percepută de mine în ceea ce constă afecțiunea . Dar este frumos din partea lui mă face atât de fericit !
Buzele acestuia sunt perfecte , groase și pline , trăsăturile unui bărbat perfect , dorit de toate femeile și fetele din lume . Putea să fie cu alta dar m-a ales pe mine , eu nici nu îi pot o feri bucuria de a avea un copil .
Ce ????? Nu cred ! Cascada din ochii mei a spart barajul ce oprea lacrimile din a curge . Plâng pentru ca este lângă mine , plâng pentru ca nu pot să îi fac copii și el este conștient de toate astea dar nu mă lasă , rămâne lângă mine . Plâng din cauza că îl iubesc enorm de mult !
Luca : neata iubire ! Plângi ??? De ce plângi ? Ou ... Ami !
M-a tras în brațele sale , pupăcind-uma peste tot , săruturile lui mă copleșeau și îmi provocau o criză de râs . Când îi vedeam pe Rose și George așa mereu mise acrea și mă făceam că vomit . Nu îmi plăcea să îi văd , mă scârbeau și când îi mai și auzeam cum se ling îmi venea să mă dau cu capul de pereți . Îmi băgam căștile în urechii și culmea că tot auzeam cum se mozoleau .
Dar tot ce făcea el acum îmi place nu mă simt ciudat nu îmi vine să vomit era bine , mă simțeam iubit ! El este cel mai bun lucru ce mi-sa întâmplat până acum .
Luca : mai plângi acum !? Nu ! Și asta datorită mie !
Eu : datorită iubitului meu !
Luca : da ...
Eu : mulțumesc că ai stat lângă mine în tot acest timp !
Luca : doar de asta sunt iubitul tău ! Nu !?
Eu : cred ca da ...
Luca : de asta ! Asta face un prieten , mă sărută , un iubit , iar mă sărută , un frate , din nou făcea asta și întreaga familie !
Eu : ...
Luca : te-am lăsat fără cuvinte ?! Ou ... Imediat vor veni și invitați .
Eu : și cine sunt aceștia ?
Luca : surpriză !
Eu : of .... Bine ...
Luca : nu te îmbufna !
Eu : nu o fac ...
O asistentă intră în salon și când mă văzu încremeni , își scutură capul de câteva ori și veni înspre noi . Ținea o tavă cu niște pachețele pe ea .
Asistenta : s-a trezit ?!
Nu , nu m-am trezit îi fantoma mea care levitează deasupra patului , pe care Luca o ține în brațe pentru ca este nebun . Evident că m-am trezit !
Luca : evident !
Asistenta : ok ... Am venit să îți schimb branul s-a format un cheag de sânge și trebuie să îl schimb .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...