Q&A

766 53 34
                                    


După ce m.am chinuit împreună cu Ami să fac curat în casa lui , am tras toate draperiile pe geamuri pentru a fi întuneric și o atmosferă mai Wow . Am scos aproape toată mobila din încăperea aia și am măturat din nou si am dat cu mopul . Am pus o canapea mare roșie în centrul încăperi și una în fața ei tot de culoarea aia , între ele se afla acum o masă de sticlă extrem de lungă care era amplasată pe o fostă rădăcină de copac cu o piatră in ea , este cumpărată din Franța de părinții lui , a costat extrem de mult din cauza rărirăți de a găsi o piatră fix între rădăcinile unui copac .  Am mai pus la punct câteva detalii iar apoi am așteptat să apară invitați de azi și spectatori .

                           *

Eu : bine , bine ascultați la mine în seara asta avem de.a face cu un Q&A așa că rog serozitate .

Ami : înțeles !

Eu : bine , Ami ... aaaa .... Tu poți vorbi cum vrei cu mine doar ești preferatul meu !

Kevin : ce ? Nu e corect , discriminare .

Eu : tu să taci ! Ah ... de când doream să te pun la respect .

Ami : hihihi ... Ți-am zis eu ca așa este !

Kevin : bla bla bla ...

Rose : cât o să dureze ?

Eu : hammm ... Nu știu !

Robert  : serios , de ce eu ?

Eu  : de ce nu !

Luca : mă plictisesc deja * tușe * Ami ai vrea să mergi la un film la mine acasă ?

Ami : păi da , dar eu aleg filmul !

Luca : nu iar ...

Ami : nu vin dacă nu aleg eu ... Zise și făcu un botic .

Luca  : ohhh ... Fie .

Eu : fără prosti astea eu trebuie să vă pun să le faceți ! Hammm ... Este toată lumea ?

Luca : tata ! Trebuie să apară imediat .

Ami : și ai mei trebuie .

Eu : bine . Toată lumea să fie atentă la mine în câteva minute începe Q&A deci ocupați loc . Să vedem ... Thomas tu ce cauți aici ?

Thomas ; baia , pe cine păcăleasc eu și eu fac parte din carte așa că și eu voi fi prezent !

Eu : să o crezi tu , da ! Treci ... treci ...

Thomas : să o crezi tu ! Sunt mai tare de cât varianta mea feminină din viața ta !

Luca : ai enervat.o .

Kevin : îți poți zice rugăciunile de pe acum .

Eu : hai ca nu sunt așa rea și nici așa apucată !

Ami : un pic așa sunt și eu ...

Eu : bine !

Thomas ocupă loc pe canapea când l.am văzut m.am dus spre el ca o apucată și l.am smâcit de trei ori .

Eu : da , ai uitat că sunt varianta feminină a lui Ami și sunt și autoarea ! Treci la colț .

Thomas : oofff ...

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum