17.

1.1K 94 52
                                    

Ami pove ...

Timpul a trecut și zăpada se așternuse peste oraș , totul era alb în jur , totul sclipea parcă lumea era făcut din mici cristale , din mici diamante trimise de sus pe pământ pentru a ne vrăji sufletele și pentru a le umple de fericirea infinită . O fi el un anotimp rece , dar este frumos și mie îmi place . Sa privesc crengile copacilor și frunzele acestora cum sunt înghețate parcă cristalizate , în apă și aer pentru a oferi un spectacol gingaș pentru ochii mei .

Eram în parcul central , eram pe una din băncile de acolo , știu am să răcesc și ce dacă nu îmi pasă . Poate vă gândiți pe cine aștept , păi pe Thomas și pe Kevin . Am vrut să ieșim după ore la o ieșire cu sanea pe dialul din apropiere , mereu mergem acolo și ne întâlnim cu prieteni vechi . Dar azi sper să nu dau iar de droaia aia de copii care se țin după mine pentru a se juca . Da am și lipici la pruncii !

Kevin : hei piticu !

Eu : ți-am zis să nu îmi mai spui așa sunt aproape cât tine .

Kevin : da , dar tot ești mai mic cu 6 cm ... deci sunt mai înalt .

Eu : aha ... Să vedem ce părere are și Thomas . Deci care este ?

Thomas : huh ... hă ...

Eu : tu chiar nu ai fost atent ?

Thomas : la ce să fiu ?

Kevin : tâmpitul !

Thomas : de parcă tu ești mai treaz ...

Kevin : da sunt .

Eu : bine doamnelor dacă aveți de gând să vă bateți pentru bunaciunea de mine , acum nu este momentul vreau să mă distrez . Jur că îmi fac harem ! Așa că mișcați-va mai repede mi-a înghețat fundul pe banca asta .

Kevin : hooo .... Hammm ... Să îl chem pe Rege să ți-l încălzească ?

Eu : nu e nevie , stai calm Ami glumește nu e ca și cum chiar l-ar chema pe Luca să facă asta . Stai nu îmi zice sunt o roșie umană și abia ia zis numele .

Kevin : îmi prinse umerii și mă întoarse cu fața către Thomas , ăștia sunt idioți vă zic . Privește i fața la idiot Thomas abia ce i-am zis numele la rege !

Thomas : da ... parcă ar fi o roșie umană .

Kevin : deci , ceva , ceva între tine și el ?

Thomas : este nu Ami ? Știu eu că este hihihi ....

Eu : păăăăiii ... Nu , nu este !

Kevin : ce crud , ne minte pe față .

Thomas : haide Ami , eu știu , el de ce nu poate ?

Eu : ești idiot ..

Kevin : ce el ? Nuuuuu .... știam de mult că îți place de el , deci ?!

Eu : nuuuuuuu !

Kevin : ba da , ba da ....

Thomas : ba da ....

Kevin : nu nega una ca asta te-ai înroșit și abia am zis Rege !

Thomas : să nu mai zic și eu că dacă îi zic numele real ești mai rău de cât un semafor . Ammmm ... Luca ... Hihihi ....

Eu : să mori tu că faci asta ! Pfff ... Copii de grădiniță ...

Kevin : haide boss , l-am lovit peste fesa dreaptă cu palma și el doar a strigat precum un spartan .

Thomas : recunoaște ...

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum