Ami pove ...
Iarna se infiltra cum trebuie în oraș , era frig peste tot . Zăpada creștea și se înmulțea , îngropând străzile în nămeți , era un adevărat peisaj de iarnă . Zăpada era destul de înfiptă în oraș deși era abia trecut de prima săptămână a lui Noembrie , de obicei nici nu era zăpadă în luna asta din câte îmi amintesc eu dar acum este .
Eram pe canapeaua din camera de zi , eram abătut pot zice cu moralul căzut la pământ . Dacă puneam piciorul jos îl puteam strivi liniștit ! Eram rezemat de câteva perene , înfășurat într-o pătură vișine și cu o cană de ciocolată caldă . Îmi fac doar rău , nici nu am luat medicamentele alea , le mai lu-am când mă durea la corason în rest uitam de pe o zi pe alta de ele sau nu doream să le iau . De ce sunt abătut păi mă simt atât de singur , poate vă gândiți " De ce nu te plimbi pe undeva ?" . Păi în primul și in primul rând îmi este lene , în al doilea rând este prea frig afară și aici este așa de cald . Este o zi obișnuită de joi după ore , mi-aș face până și temele dar cum am zis îmi este lene .
Pe noptieră îmi vibra telefonu' mai să cadă de pe aceasta . Oare cine mai poate fi la ora asta ?! Mi-am luat telefonul încet și cu grijă de pe măsuța respectivă și am privit înspre ecran văzând afișat un număr necunoscut . Am răspuns fără să ezit plus ca un pic de conversație cu cineva nu ar strica .
Eu : alo ! Am răspuns lipsit de viață , de pe celălalt capăt al firului se auzea un râset și alte râsete . Îți arde de glume , am zis frustrat .
Carl : nu piticu aș dori să ne vedem sâmbăta asta la ring .
Eu : mulțumesc de invitație .
Carl : da cum să nu , fix pe tine să nu te chem . Vezi , ai face bine să câștigi am pariat pe tine !
Eu : pe bune , pe mine ? Că ce , ca voi pierde ai pariat ?
Carl : nu mai fi așa , clar am pariat că câștigi . Te bați cu unul ca tine .
Eu : aha ...
Carl : am o treabă serioasă aici așa că papa ...
Eu : papa ...
Nenorocitul de Carl , eh ... ce să fac dacă asta trebuie să fac pentru am-i proteja prieteni . La început eram doar sacul lor de box în ring . Dar cum mai reușeam să câștig sau să blochez lovituri , Carl s-a gândit că ar putea face mai multe cu mine până la pariuri la joc . Știu ar trebui să îi arăt o lecție care să îi dea de înțeles ca nu se mai poate juca cu mine așa . Am încercat asta o dată , erau și mai mulți din oameni lui și nu am tare scăpat cu viață din acțiunea mea , cam negândită precum ar fi trebuit să fie . Erau prea mulți și nu făceam față , abia de fac la o persoană . Obosesc repede cu una , dar cu mai multe persoane am fost praf , până la urmă tot cum a vrut el a fost și m-am lăsat moale . De ce nu îi denunț la poliție ? Știu o să fie arestați și ce dacă , pot plăti un asasin din spatele gratiilor , unul care mi-ar putea ucide familia . Știu ce fac nu sunt chiar așa de prost pe cât par .
Sâmbătă ...
Eram la Rose acasă cu o ușă , un hol mare și o altă ușă distanță de Luca . Huh ... nu trebuie să afle că sunt aici . Înainte să vin la ea ieri , am mers la super-market , i-am luat niște fructe și un iaurt , când am ajuns la intrarea în bloc m-am asigurat că nu dau cu ochii de el . Nu știu de ce , dar simt nevoia să păstrez o anumită distanță între noi doi ! Sunt în perioada aia de vreau , nu vreau în care schimbările vremii se comportă cu mine cum se comportă cu bătrâni. Poți zice ca sunt o femeie pe ciclu deși sunt băiat și asta sună ciudat , bine sunt deprimat , căzut în depresie .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...