Luca pove ...
Mi-am tot analizat gândurile și tot nu îmi pot înțeleg sentimentele . Este pentru prima dată când mă îndrăgostesc cu adevărat . Poate par un pic ridicol , dar eu unul nu știu cum se simte este un sentiment nou pentru mine . Am mai iubit persoane pe frați mei , pe tata și pe mama în special pe ea , ea era baza la mine , era totul , universul meu , tot . Am presimțirea că sentimentele astea sunt asemănătoare cu cele pentru Ami , dar sentimentele ce le resimt pentru el m-au dat peste cap complet .
Absolut toate relațiile câte le-am avut au fost așa să nu fiu singur , hai că aia îi bună rău , am nevoie de cineva sa îmi consum timpul . Practic o iubire adevărată iese din joc clar , ele pentru mine erau doar pentru distracție și eu pentru ele cred că am fost la fel . Să nu mai zic că cea mai lungă relație a fost în primăvară de 3 săptămânii , eu am avut nevoie de afecțiune după toate câte au fost atunci cu tipul ăla care este al nabi de norocos că nu a ajuns la morgă nu la spital , iar ea cred că pentru banii .
Locul lui e lângă mine , vreau să îl simt , să îl domni complet , să îl sufoc cu săruturi dulci , să îl cocoloșesc și să nu îi mai dau drumul . La început nu înțelegeam " De ce îl urmăresc ? " , " De ce sunt așa bun cu el ? De ce am grijă de el ? De ce îi i-au apărarea ? " și multe alte întrebări de genul , întrebări care îmi arată că sunt îndrăgostit .
În prima zi în care ne-am întâlnit pe lângă că mi-a provocat niște nervii m-a și îngrozit . Nu m-am putut abține și l-am urmărit până la baie unde el a vomitat , nu înțelegeam cum de este așa de sensibil . M-a impresionat , se simțea rău dar el zâmbea de parcă nu ar fi pățit nimic . Se comporta frumos cu toată lumea . Nu se enervea dacă cineva îl îmbrâncea din greșeală , un lucru la care eu eram un vulcan activ și multe alte persoane cred că erau așa . Se enervează doar atunci când aude vorbe aruncate la întâmplare de persoane fără cap . Are note bune este un fel de tocilar și asta din cauza ca le dă la toți din clasa lui tema la orice materie . Este sensibil , extrem de sensibil . De cum am început să îl urmăresc pentru a afla una alta despre el , am descoperit multe dar multe lucruri de care nici amici lui nu aveau habar . Într-una din zilele în care îl urmăream , l-am văzut plângând motivul , asculta muzică la caști și cum era volumul dat aproape la maxim am auzit și eu . Era un cântec ce nu era de loc trist părerea mea , era de dragoste , dar el se uita pierdut spre cer și mici lacrimi se scurgeau pe fața lui .
Dacă i-am văzut părțile bune , clar le-am văzut și pe cele rele ! Vorbește prea mult când e fericit . Mănâncă precum un porc .
Sincer nu știu cum se iubește sau ce este aia iubire , dar sper să învăț alături de el toate astea sau tot eu am să îl învăț și pe el .
Ziua în care trebuie să mă întâlnesc cu Carl a sosit . Îl sun de juma de ora dar nimic , deși știu în ce zi trebuie să mă întâlnesc cu el nu am decis și unde să ne întâlnim . Tipic nouă , mereu facem asta și nu menționăm locația . Îl sun dar tot nu răspunde poate și a schimbat numărul de telefon !
Persoană : hei , baiatu ai o țigară ?
Eu : nu , nu am .
Persoană : bine , pa !
Eu și el : stai un pic !
El : Luca ?
Eu : Carl ?
Carl : amice nu te-am văzut de ...
Eu : din vară de când am mers la mare și era să te prindă poliția pe tine și Robert din cauză că făceați contra bandă acolo !
Carl : da și trebuie să îți mulțumesc frate , dacă nu erai tu eram la pârnaie cine știi pe unde , îți rămân dator !
Eu : ham ... Dator îmi place cum sună , ștergi poza aia cu mine !
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...