Din capitolul trecut ....
Ami : nu vin Luca , du.te tu și cumpără ceva eu te aștept aici . Cine știe câte voi vedea acolo și o să îmi fie poftă .
Luca : înțeleg , mă aștepți pe banca asta ?
Ami : da , fix aici nici nu voi pleca .
Luca : dar sa ai grijă și nu vorbi cu străini !
Ami : bine tati ...
Luca : mami ascultă și tu , bine ... Mai dorești ceva pe lângă ei ?
Ami : alege tu ce dorești ...
Luca : mă întorc imediat ... pup ..
Ami : pup ...
Un sărut scurt și acest bărbat fermecător îl părăsi pe cel de pe bancă pentru câteva minute . Plecă lăsând.uși singur iubitul pe bancă . Loviturile mici și gingașe ale fetiței îl treziră pe șaten din visare îndemnând.ul pe acesta să își atingă burtica cu delicatețe .
Ami : imediat vine tata cu cartofii !
Dar nu dură mult liniștea plăcută a nopți abia începute . Nici nu ai reușit să îți așezi gândurile în ordine , că o voce te întrerupse .
Cineva : ce tată ??!
Ami : hă ???
Cineva : curvă masculină !
------------------------------------------------------
Ami pove ....
Cineva : curvă masculină !
O apariție sumbră și întunecată , o voce subțire și răspicată pe un ton glaciar . Persoana ce era fix în fața mea deși este prima dată când m.a văzut în viața ei și în a mea , m.a jignit . Cum poate cineva să aibe un așa tupeu !
Cineva : îmi este silă , ce silă scârbă !
Din nou m.a jignit și tot nu am zis nimic către ea . Era o fată tânără dichisită cu o tonă de fon de ten pe față niște buze mari , cam prea mari pentru a fi naturale , era blondă de fel . Avea o rochie neagră mulată pe trup , un bolerou din blană și o geantă extrem de scumpă , pot să jur că geanta este din Franța cumpărată de la cea mai scumpă firmă .
Tot ea : cum îți permiți ...
Adică ?! Ce vrea să zică ? Se uita la mine ca la un monstru mai rău sir . Mă privea ca pe un cerșetor . Ce vrea de la mine ?
Ea : javră , cum îți permiți să îl atingi așa pe dragul meu Luca . Bă javră , tu știi cine sunt eu ?
O priveam derutat . Ce are cu mine de mă face fix așa și mai important ce are de a face cu Luca .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...