Autor pove ...
În momentul în care telefonul i-a fost închis în nas , a crezut că v-a crăpa de nervi . Se gândea doar la șaten și la situația în care se afla acesta . " Nu lea fost îndeajuns bătaia primită atunci " se gândea el . Știa că singurul loc în care ar putea fi aceștia ar fi baia din cauza ecoului ce se auzea , așa că porni întra colo . Deși se gândea să facă totul pe cont propriu își dădea seama că ar putea ajunge prea târziu . Așa că îl sună pe prietenul său Carl !
Carl : alo !
Luca : bună și ție ! Am o problemă și nu aș vrea să las persoana aia ne pedepsită .
Carl : te ajut !
Luca : trimite niște spioni să verifice în momentul ăsta tot liceul în care sunt și ori-ce mașină ce li-se pare suspectă să o urmărească .
Carl : sunt pe drum deja și ei , și eu !
Luca : perfect ! Ne vedem atunci ...
Porni cu pași mari spre locul ăla , spera ca șatenul să nu fi pățit ceva . Nici bine nu s-a împăcat cu el că ceva a intervenit în relația lor . Își ridică mânecile de la bluză și lovi cu piciorul ușa băi . Intră acolo și scană încăperea dar nimic era goală . A lovit pe rând fiecare ușă de la cabinele de la toaletă , erau goale deci nu erau șanse de o ambuscadă bruscă . Intră în ultima cabină și acolo găsi telefonul șatenului dezmembrat . De nervi a lovit peretele cu pumnul și făcu o gaură frumușică în acesta . Ieși de acolo înjurând și scuipând vorbe porcoase la adresa ălora care l-au răpit pe Ami . Își aruncă ochii prin baie și văzu niște urme de sânge șterse . Se aplecă și atinse urmele erau proaspete . Se ridică de jos și se uita la oglindă , văzu lipit de acesta o foaie , o luă și citi de pe ea .
"Hei suntem tot noi ăia știi tu care . Uite cum merg lucrurile , șatenul și roșcatul merg cu noi într-o vizită lungă la șeful nostru . De ce lungă ? Sar putea să nu îl mai vezi pe șaten niciodată !"
Strânse foaia în mână și rânji , o mototoli și o aruncă în coșul de gunoi .
Luca : nu aveți idee ce îmi faceți acum ! Pregătiți-vă sicriele !
Ieși din încăperea aia , alergând pe holuri spre ieșire . Fix atunci se sunase de intrare la oră , așa că se creă un haos pe hol . Un haos care îl oprea spre a ieși de acolo . Telefonul îi sună în buzunar , puse mâna pe el și îl puse la ureche fără să privează spre număr .
Luca : alo !
Carl : i-am văzut , acum au pornit mașina . Au ieșit prin spatele liceului , nici de cum prin față .
Luca : tipi ăia sunt dubioși rău , le plac doar locurile necirculate și înguste .
Carl : așa se pare , se pare că nătărăii ăștia au pornit și se deplasează . Îmi trimit oameni să îi urmărească și eu vin să te i-au din față .
Luca : înțeles ! Am un interes prea mare pentru șeful lor .
Carl : și eu ...
Acesta închise apelul și își făcu loc printre elevii ce se plimbau pe hol . Trebuia să urmărească mașina aia cu propi săi ochii .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...