Kevin pove ...
După ce am fost eliberat din grota aia , am urcat la etaj mergând în biroul lui ăla . Robert mă ținea de mână , voiam să îmi eliberez mâna din a s-a dar mi-o ținea strâns . Mă simt extrem de bine cu el , mă simt protejat , dar nu cred ca aș vrea o asemenea relație . Nu știu exact îmi place sau nu ? Mă mai gândesc poate este de la hormonii .
Intrat în camera aia am dat de un Carl relaxat ce se odihnea pe canapea alături de ăla . Într-un colț câțiva tipi erau cam ciufuliți . Camera arăta ca după un cutremur în alt mod nu am cum să o descriu .
Robert : frate ești ok ?
Carl : de ce nu aș fi ?!
Robert : pentru ca Mark !
Carl : dacă ți-aș zice nu mai crede , el este cel de la care am aflat atâtea informați în legătură cu Ami și Kevin .
Robert : dar nu el a fost cel ce a cerut ca ei să fie răpiți ??! Eu nu mai înțeleg nimic , jur !!!
Eu : stai unde este Ami !!! Știți voi ăla mic , guraliv , rotund , bine să nu fiu rău durduliu ! Unde este ??
Carl : îl salvează Luca ...
Eu : dar ...
Mark : este ok !
Eu : nu , nu este ... dacă este un joc cu cuțitele și din jocul ăla el e cel vânat nu o să meargă bine ! O să leșine !
Carl : stai ce ? Lui îi este frică de arme ?
Eu : da ! Robert știe asta din clasa a 9-a când a leșinat în ora de bio din cauza unui documentar cu droguri !
Mark : nu cred ca Thomas a apucat să facă mare lucru cu el .
Eu : crezi ?!
Mark : da !
Eu : bine .... Să mergem să vedem atunci !
Nu au comenta și au ieșit din camera aia , urmând-ul pe Mark înspre acea încăpere . Auzeam doar niște urlete de durere venite de acolo . Am intrat și l-am văzut pe Thomas plin de sânge pe toată bluza , avea o cantitate mai mare pe una din mâinii de care se ținea . Se agita și urla ca ultimul nebun ! M-am uitat în cameră după șaten dar nimic , un scaun îmi sări în ochi era cu mici pete de sânge pe el și sub el , unde se mai aflau niște funii .
Thomas : Mark !!!! Mark !!! Ajută-mă să mă răzbun ! Privește ce au făcut cu brațul meu . Hai ... Hai să mă răzbun !
Mark : hahaha ... Tu ești naiv copile ! Chiar credeai că te iubesc , ei bine nu ! Îl iubesc pe Carl !
Carl : stai , ce ?
Mark : tu ai fost o păpușă copile !
Thomas : dar ...
Mark : dacă te răzbuni pentru așa ceva pe prietenul tău atunci tu nu ai dreptul la viață ! Serios , a fost doar dragoste ne împărtășită și tu gata , hai să facem o dramă din asta . Înțelege ! Niciodată nu vor ieși lucrurile așa cum vrei tu !
Thomas : ai promis ...
Mark : am zis că te voi ajuta cu atât ! Dar nimic mai mult , privește ce este în jurul tău și gândește-te .
Thomas : nu , nu o fac .... Hihihi ... am să , am să ...
Mark : să ce ? Ești o curvă masculină , ce mai vrei ! O statuie !
Thomas : să mă răzbun ...
Mark : asta ți-a rămas pe creier copile !
L-am văzut pe Thomas cum a luat ceva de pe masă și s-a repezit asupra lui Mark . Atât am apucat să mai văd , până ce Mark îi prinse încheietura de la mână și îi răsuci brațul până ce acesta i-o puse la spate , împingând-ul pe masă . Nu credeam ca are o așa minte murdară până acum ! Sau ca ar fi așa de mizer în interior .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...