27.

1.3K 78 217
                                    


Din capitolul trecut ...

Liza : nu știu ce are de un timp este foarte deprimat .

Luca : are nevoie și el de un moment de izolare .

Florile sunt bine primite de el , le iubea , le iubește si îi plac  , dar acum fiind primite de la el , e diferit . Este prima oară când primește un așa cadou !  Dezastrul în bucătărie se repetă ! Confesiune , iubire și tot tacâmul ! Dar oare cum o să fie continuarea ?!

Muhahaha ...

Ami pove ...

Luca : morți tăi de copil handicapat ce ești , dar eu ce sunt aici ? Stafie , în pula mea ! Doar pentru ca nu ți-am spus până acum că TE IUBESC asta nu înseamnă ca nu o fac . TE IUBESC !!! AMI EVANS SUNT NEBUN DUPA TINE  ! Și crede-mă când ți-o spun pentru ca ești prima persoană la care țin cu adevărat după mama care e moartă . Și crede mă că nu aș vrea să mergi unde este ea acum ! Pentru ca TE IUBESC CU ADEVĂRAT ! Și dacă așa va fi , ori am să mă sinucid ori am să te dezgropa cu mâinile goale doar pentru a te ști lângă mine !

Cuvintele spuse de el îmi răsunau în cap precum un ecou . Vorbele sale mă umpleau de fericire , dar îmi era frică , poziția asta era indecentă .

Eu : Luca !

Luca : Ami , nu ai idee cât de mult te iubesc !

Eu : și eu te iubesc ! Dar tu în ce mod o faci ?

Luca : cum de nu ți-ai dat seama încă !

Se lasă cu totul pe mine , mă strivea cu greutatea lui . A oftat prelung și respirația acestuia mă lovi fix pe gât .

Luca : ca pe sufletul meu pereche , da !

Eu : da ...

Luca : dar tu ?

Eu : eu ... eu ... la fel cred , nu sunt așa sigur cu ceea ce simt față de tine .

Luca : dar acum ?

Îmi luă fața în palmele sale și mă sărută ! Nici nu am reușit să îi percep mișcările . Dar nu ma-și fi împotrivi oricum ! Doream ca  buzele sale să fie peste ale mele , le doream , vroiam să le corupă , îmi plăcea cum mă domina și îmi plăcea , începutul blând și gingaș al sărutului . Primul meu sărut a fost cu el și nu aș vrea altă persoană în locul lui , el mă știe , mă cunoaște . Dar îmi este frică de el , poate nu va repetat iar faza aia , dar îmi este frică nici acum nu îmi sunt vindecate rănile de pe trup , dar nici cele din suflet .

Își frământă buzele de ale mele încet și cu blândețe , de parcă ar fi iar primul meu sărut cu el , de parcă eu aș fi din porțelan , așa de încet mă săruta .

Fără să mai stau pe gânduri am făcut și eu primul meu pas în al săruta . Încetul cu încetul răspundeam la sărutul acestuia . Stângaci îl sărutam și eu . Am simțit cum un rânjet îi apăru pe buze și m-am înroșit .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum