Nunta !
Autor pove ....
Soarele strălucea extrem de tare pe cer și din cauza lui temperatura era extrem de ridicată . Doar la ce ne putem aștepta de la luna August . Căldura este specialitatea ei , temperaturile ridicate la fel , mai că nu poți sta în fața razelor solare , te topești nu alta .
Într.o cameră dintr-o casă mare cum doar oameni bogați pot avea . Era o agitație de zile mari . Unele persoane se împleticeau în propriile picioare , mai să cadă pe jos pentru aș șifona hainele de lux . Dar de ce erau agitați ? De ce era agitația aia în casă ? De ce se stresau să aranjeze persoana din fața lor ? De ce se chinuiau atât ?! Deoarece azi era o zi mare , era nunta persoanei pe lângă care se agitau în halul ăla . Persoana aia trebuia să arate bine , cel mai bine , era centrul atenției până la urmă , în apariția ei stătea tot . Hainele albe de pe el erau oarecum ciudate , dar acceptabile .
Rose : frate nu te mai mișca !
Ami : mă doare Rose .
Da ! După cum ați bănuit era vorba de scumpul de Ami . Azi urmează să fie o zi unică pentru el și noi ce-i ce i-am urmărit povestea vieți sale până acum , iar noi v-om avea ocazia să fim prezenți la ea .
Liza : haide Ami este doar un balț până la urmă . Nu te mai mișca atât !
Ami : mă doare .
Elena : permitem.i dragă cuscră .
Liza : bine Elena , poate reușești tu .
Elena : mai bine ?
Ami : mulțumesc mult !
Kevin : nu îmi vine să cred că te văd îmbrăcat așa . Adică frate cum să îți zic , speram să fi îmbrăcat ca tot omul în costum , nu în rochie de mireasă .
Ami : stai să îți văd și la tine nunta doar .
Kevin : nu o să o fac chiar dacă am rămas și eu însărcinat cu Robert .
Ami : mai vedem noi .
Rose : nu pleca încă Ami , nu ești gata .
Ami : bine ...
Kevin : greu să fii mireasă ?
Ami : hahaha ...
Rochia albă ce o avea pe el era superbă , simplă și elegantă . Era croită în stilul unei rochii de prințesă având un corset strâmt plin cu pietricele ce sclipeau în bătaia razelor de soare ce intrau în camera lui . A ales rochia alături de sora lui , mama lui , de Kevin și Elena ce ii este mamă soacră . Băiatul nostru a fost extrem de mofturos când a mers să își achiziționeze rochia . Nici una din câte a văzut nu i.a plăcut , toate erau urâte pentru el . Mai puțin cea pe care o poartă acum . Ea avea ceva ce îi plăcea la șaten , poate pietricele sau poate din cauză că era ca una din rochile ce le poartă prințelor din serialele la care se uita . Sau doar se vedea îmbrăcat în ea pur și simplu .
***
În altă parte a nunți , în altă casă , în altă cameră . O altă persoană se aranja și se dichisea pentru ziua ce avea loc , o zi unică în viață , o zi pe care o va sărbători alături de persoana iubită .
Cody : nu te mișca !
Luca : este greu nu sunt obișnuit ca cineva să mă îmbrace .
Alex : dar ce ăla micu nu ți-a mai făcut nodul la cravată sau să te dezbrace ?! Eeee ...
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...