Hikâye biraz aksiyonlu olmaya başladı kusura bakmayın. Ben toz pembe bi hikaye bekliyordum ama doğaçlama yazınca böyle oluyor asdfgh
İyi okumalar.
"Anne, baba ne Kore'si? Benim burada okulum var."
Ne okulundan bahsediyordum ki? Gideyim işte kurban olduğum memlekete. Neden inkar ettiğimi hiç bilmiyordum.
"Senin burada durmana gönlüm razı değil artık." neden anne anlatsana biraz.s.s
"Neden?"
"Kızım senin arkadaşım dediğin kişi Çin in en önemli insanı. Ona zarar vermek isteyenler olabilir. Ona zarar verirken de yakınları da zarar görür. Seni göz göre göre tehlikeye atamam."
"Baba o salağa kimse zarar vermez. Kendisine hayrı yok onun." ne diyordum ben? Neden Luhan ın yanında kalmak için diretiyordum?
"Serie sana seçenek sunmadık. Farkındasındır umarım." annemin kapa çeneni bakışları içime işledi.
"Ama-"
"Hala konuşuyor musun?" annem cidden çenemi kapamamı istiyordu.
Sinirlenmiştim. Kızmıştım. Nedendi peki? Kore ye gitmeyi isteyen ben değil miydim zaten? Yixing de beni sevmiyordu zaten. Xie Na yı salla. Luhan... Luhan ı bir daha görmeme fikri...
ABİ BU HARİKA BİR ŞEY GETİRİN BİLETİ GİDİYORUM.
Ceketimi çıkardım ve koltuğun üzerine koydum. Evim o kadar da dağınık deği-
"Abla o üstündeki harika bir şey!!" Maria nın bağırtısıyla düşüncelerim bölündü.
Oha üzerimde bir adet transparan gömlek var O.o !!!!
"Serie bu tür şeyler mi giyiyorsun artık?" şimdi cidden batırdım.
Şimdi tamamen battı, sıvama vakti.
"Hayır anne ben sadece..." bir yandan ceketimi geri giyiyordum. "...Arkadaşım benim için aldı. Kıramadım giydim."
"Arkadaşım dediğin o çocuk mu? Veliaht olan?"
"Hayır baba Luhan ın kız arkadaşı Xie Na. " ben daha demin Xie Na ya arkadaşım mı dedim? Vurun beni.
"Ne fark eder? Senin böyle yaşamana izin veremeyiz Serie. Yarın için bilet aldık bile. Bu akşam uyuyalım. Yarın sabah erken saatlerde havalanmış olacağız." anne ciddi misin sen?
Evet hem de çok ciddi.
-------
Pamuk tarlasını andıran bulutların üzerindeydim. Kulağımda B.A.P - Coffee Shop çalıyordu. Sonra şarkı bitti ve Super Junior - Daydream başladı. Hüzünlü şarkılar inadına üst üste geliyormuş gibiydi. Kulaklığı çıkardım ve başımı çevirip filme dalmış Maria ya baktım. Bu kadar teknoloji bağımlısı olması biraz ürkütücüydü.
Annem ve babam arkamızdaki koltuklarda birbirlerine yaslanmış romantik romantik uyuyorlardı.
Kıskanıyoruz abi ortalıkta aşkınızı yaşamayın. Olan var, olmayan var.
Sıkıntıdan ciğerlerim aralarına kalp ve dalağı da almış halay çekiyorlardı. Geçmiş olsun. Delirdim.
Uçak inince hemen telefonumu açtım ve iki saniye bekledim. Ne iki saniyesi yarım saniye olmadan telefonum buldozer misali titremeye başladı. Bildirimler öyle bir geliyordu ki "DURUN" diyecektim neredeyse.
Weibo, WhatsApp, mesaj, cevapsız arama. Ah bir de Kore ye gelince açılan Twitter. Ben bu kadar ünlü değilim arkadaşlar yanlış anlamayın. Twitter hariç hepsi Luhan dan. Arada Xie Na ve Yixing de atmış ama zahmet etmişler ya. Birer tane mesaj ve arama. Sağ olun ben aldım alacağımı.