Sabah uşağın sinir bozucu sesi ile uyandım. Tabi ki alarm gibi ilkel şeylerim yok. Fakirler.
Sabah sabah atarlı olduğum doğru ama neyse.
Üstümü giyinme ve kahvaltı yapma olayları o kadar da uzun sürmedi. Gerçi istesem okula gitmem zenginim diyeceğim ama babam halkın baskısı sebebiyle bana baskı yapıyor. Neymiş, eğer başbakan olacaksam halkın yaşadığı gibi yaşamalıymışım falan filan.
Küçüklüğümden beri sarayda yaşıyorum. Çok harika. Evet. Yalnız. Tek kardeş. Konuşacak tek kişi telefon bağımlısı bir dadı ve aşırı sevgi böceği bir anne.
Hatırladıkça ölüyorum. Ama şimdi üç sevimli arkadaşım var. Evet onlardan biri Serie. Evet Xie Na cadısına da sevimli dedim. Evet bir erkeğe de sevimli dedim.
Tamam sevimli değiller, peki.
Annemin beni üç yaşında sanıyor olduğunu söyledim mi bilmiyorum. Ayıptır söylemesi eşek kadar herif oldum ama hâlâ beni öpüp cimcikliyor. Neden?
"Ama varınca ara."
"Anne içeri gir."
"Mesaj at."
"Anne."
"Çaldır sadece."
"..." (Burada çok fena baktım.)
"Serie ye söyle o arasın."
"Tamam! ^^" Birden gözümden kalpler çıkınca annem korkup kapıyı kapattı. O kadar mı belli oluyor aşık olduğum? Tanrım....
Arabaya bindim. Benim arabam. Şoförsüz. Ben sürüyorum. Bu hissin güzelliğini anlayamazsınız gerçekten..
"Alo?" Huzurla araba sürmeme izin vermeyen şahıs tabi ki bana imtihan olarak gönderilen Xie Na idi.
"Luhan sen napıyorsun?"
"Napıyorum ben?" Bu kız yüzünden şizofren olacağım.
"Neredesin?"
"Okula gidiyorum yoldayım. Ne var?"
"Gerçekten okula mı gideceksin? Bugün Çarşamba."
"Xie Na kapatıyorum güzelim."
"Niye-"
Araba sürüyorum arkadaşlar telefon ile konuşamam kusura bakmayın.
"Niye suratıma kapattın?"
Bu kız beni dövecek diye çok korkuyorum. Ben bu kadar pısırık değilim aslında çok erkeksiyimdir fakat bu kız garip.
"Tünele girdim."
"Ne tüneli? Okul ile sizin ev arasında tünel yok."
Yuh be kadın ona mı dikkat ettin sen?
"Sen bana ne diyeceğini düzgünce söyle."
"Çok yalnızım. Bana arkadaş ol."
"Ne konuda?" Hormonlarım................
"Alışverişe çıkmam lazım ama Serie salağı kendini eve kilitledi, Yixing öküzü depresyona girmiş, başka bir arkadaşım ise annesinin doğum günü diye beraber Paris e gitmişler."
"Sonuçta benden seninle gezmemi mi istiyorsun?"
"Evet bak ben hazırlandım beni almaya gel."
"Yav kadın bugün önemli derslerim var gelemem."
"Luhan ama ben Serie ile aranı yaptım." Ve harika kozu. Konu ne zaman buraya gelecek merak etmiştim.