14- Yeter

6K 440 220
                                    

Cidden yeter.

"Luhan yeter!" adeta bağırdım.

"Serie bana bağırma." çocuk ağladığı için bağıramıyordu yazık.

"Luhan artık sus lütfen uyumak istiyorum. Yarın okul var."

"Serie ama saat daha 10."

10 mu?

"10 mu?"

Rezillik.

"Evet."

"İyi ağla o zaman bana ne of." kulaklığımı bulmak için arama kurtarma ekibini harekete geçirdim.

"Serie sen de izle çok güzel film bak."

"Luhan..." gözlerimi Prens'e diktim. "Eğer bir daha sesini duyarsam bahçede yatarsın."

Ve sessizlik. Kurbanı olduğum sessizlik.

Daha bugün Luhan a evimde kalabileceğini söylemiştim. Daha ilk gündü abi!!

Ama pis, zengin, züppe, gerizekalı insan hemen evime televizyon getirmişti. Bir de film açıp ağlaya ağlaya izliyordu. Bu evde iki yıldır televizyon yoktu... Yani taşındığımdan beri.

"Serie?"

"Efendim?" kulaklık bilerek mi saklanıyor? Kafa atıcam sonunda.

"Acaba yiyecek bir şeyler var mı?"

"Git buzdolabını ye. Umurumda değil."

"Birlikte yiyelim."

Bana şöyle bakma mübarek insan. Dayanamadığımı biliyorsun.

"İyi tamam." ben böyle deyince adeta çocuk gökkuşağı kustu. Ne halin varsa gör..

Kulaklıktan ümidi kesince mutfağa gittim ve yiyecek bir şeyler aramaya başladım. Güzel bir sebze yemeği vardı. Dünden kalma. Ya da geçen hafta da olabilir. Ben bu eve daha dün gelmiştim. O zaman?

BU YEMEK 1 AYLIK OHA.

Hemen yemeği imha ettim. Yani çöpe attım... Buzdolabını açtım ve şöyle bir baktım. Galiba Luhan a dediğim şey başıma geliyordu.

Buzdolabını yiyelim.

"Luhan evde yiyecek hiçbir şey yok. Bu yüzden şu koltuğun yastığını yiyebilirsin."

"Ama Seriiiie!" Bu çocuk hem ağlayıp hem de aegyo mu yapıyordu? Erkek değil misin sen ya doğru söyle.

En kısa zamanda şunun cinsiyetini ispatlamalıyım. Aklınıza sapık şeyler getirmeyin ayıp.

"Ya abi evde yemek yok ne yapabilirim?"

"Sipariş edelim?"

"Para ver o zaman." Haklıyım kabul edin.

"Evden çıktığımda yanıma para almadım."

Yemezler.

"Bu televizyonu açıkla o zaman."

"Tamam..." ve parayı söküldü. Sevimli çocuk.

Herif pizza yerken bile ağlıyordu. Ne bu ya?

"Filmin konusu ne?"

"Şu adam var ya, o işte günlüklerini okuduğunda, okuduğu zamana dönebiliyor. Her seferinde de yaptığı şeyleri değiştiriyor. Sonra da-"

"Kelebek Etkisi mi bu?" oyunculara dikkatle baktım.

"Evet izledin mi sen?!" heyecanlandı.

"Bu çok eski bir film Luhan. Üç kere izledim."

"Çok güzel bir şey değil mi? Benim de ikinci izleyişim."

GICIK PRENS ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin