26- Özür Dilerim..

4.2K 346 105
                                    

"Niye gelmemizi istiyor? Neden çağırdı ki? Bir şey söyledi mi?" Yixing arabayı sürerken çocuğu rahat bırakmıyordum.

"Serie dediğim kadarını söyledi işte. Önemli bir şeymiş. Kapa şu çeneni artık."

Xie Na kapıyı açtı. Yixing in kolunun arkasına saklana saklana içeri girdim.

"Serie gel buraya." Xie Na tarafından salona adeta atıldım ve onunla göz göze geldim.

Luhan...?

Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Ama o bana yeterince üzgün bir şekilde bakıyordu. Üzgün mü? O da mı pişman? Lanet olsun.

Arkamı dönüp gidecekken Yixing e çarptım. Beni alıp koltuğa oturttu. Adamın beni bir oyuncak gibi taşıyor olması üzücü tabi ki.

"Niye geldi bu kız? Niye buradasın? Sen git o sıska herifin yanına!" Luhan kalkıp gidecekken Yixing onu da alıp koltuğa oturttu.

Adam güçlü arkadaşlar. Dağılın.

"Luhan dün Serie ile konuştun." dedi Xie Na.

"Dün o kız gitti bir adama aşık oldu tamam mı! Ona kıskanıyorum dedim ama o aşık oldum dedi!"

Şok olmuş bir vaziyette olanları izliyordum.

"Luhan dün Serie geldi. Hatta gece banyoda kilitliydiniz. Serie anlatsana şuna. Hiçbir şey hatırlamıyor. Kendimi şizofren gibi hissediyorum."

H.i.ç.b.i.r.ş.e.y.h.a.t.ı.r.l.a.m.ı.y.o.r.m.u?

"Luhan dün o kadar konuştuk sen hiçbirini hatırlamıyor musun?" gönül rahatlığı ile konuşan ben..

"Ben seninle konuşsaydım unutur muydum? Senin yüzünden ben kafayı yedim zalimin kızı!" bana koltuğun yastığını fırlattı.

Ya bu çocuk ne yapıyor lan?

"Banyoda kilitliyken ne yaptınız?" Yixing rutin röportajlarına başlamıştı.

Elinin körünü yaptık Yixing. Mutlu musun?

"Konuştuk işte. Her şeyi açıklığa kavuşturduk. Sonra uyumuşuz."

"Ne konuştuk?" Luhan ruhsuz bir halde bana bakıyordu.

"Bana aşık olduğunu söyledin."

Al bakalım sana intikam pislik herif.

Nasıl olur da unutursun lan? Kendimi kullanılmış gibi hissediyorum lanet olsun.

Hatırlatmazsam neyim.

"Evet öyle zaten." ruhsuzlukta sınır tanımayan insan.

Ne bi' sn?

"Ne?"

"Zaten itiraf ettiysem niye inkar edeyim?"

Yok artık aq.

"Yani sonunda başardık." Yixing ve Xie Na birbirine el çaktı.

Sizin de aq.

"Ne başardık ne? Luhan seninle bir şey konuşacağım. Gel." çocuğu maalesef tanıdık olan gömleğinden çekiştirerek koltuktan kaldırdım.

"Bizden çekindiği için tenhada öpecek çocuğu bence."

"Kapa çeneni kadın!" son kez bağırdıktan sonra odadan çıktım ve Luhan ı banyoya götürdüm.

Çünkü ben salağım :) ♥

"Luhan eğer dün gece olanları hatırlamazsan seni klozete gömerim."

GICIK PRENS ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin