*Bu hikayeyi sevmeye devam edin :(*
Kalbim yerinde durmuyor. Çok hızlı, çok hızlı, çok fazla hızlı çarpıyor. Sıcaklıyorum, salak salak gülüyorum, saçlarımla oynayıp belirsiz noktalara odaklanıyorum.
Masada oturuyoruz. Yine güzel giyinmiş Xie Na karşımda oturmuş parmaklarını masaya vura vura sıkıldığını hepimize belli ettiriyor. Yixing elindeki deftere bakıp yazmaya ve yazmaya devam ediyor. Ben ise onu bekliyorum. Daha geçen hafta satranç sahasında olanlar tam bir dönüm noktasıydı. Ellerimiz..
Hatırladıkça gülüyordum. Benim bu halimi gören Yixing daha da hararetli yazıyordu.
Üç gün önce okullar başladı. Eunhye ve ekibi Kore ye geri döndü. Gariptir ki Xie Na nın arkadaşı Jongdae de onlarla gitti.
O sinir bozucu sırığın da gitmiş olması mutlu olmama neden olan ufak nedenlerden. Eğer biraz daha gözümün önünde olsaydı ciddi anlamda kan çıkardı. Çünkü çok güzel döverim.
"Bu kız ne zaman gelecek sorabilir miyim?" Xie Na milyonuncu kez telefonunun saatine baktı.
"Çin tarihi hocası onunla önemli konular konuşuyormuş." Yixing kafasını kaldırmadan mırıldandı.
"Profesör Wu Yifan ile mi?" Kıskandığımı hissediyorum ama öyle değildir bence.
"Abi bari kızı hocadan kıskanma. Adam 57 yaşında." Xie Na gözlerini kocaman açıp beni bakışları ile gömdü.
Lütfen ama o salak kızı erkek sinekten bile kıskanırım.
"Bence o ders yüzünden iki yıl daha burada kalır."
"Nasıl yani?"
"Okulu bitince Kore ye gidecek bu kız, sayın Prens." Xie Na nın lafı ile kalbime hançer saplandı.
"NEREDE O HOCA ACİL SINIFTA BIRAKSIN ŞU KIZI." Çin in prens i olup da ortalıkta bağırmak bence yanlış bir hareket ama işte zaman geriye dönemiyor...
"Ya ama bu ikisi çok sevimli olmadılar mı?" Xie Na gökkuşağı kusarak Yixing e baktı.
"Evet öyle."
"Oha Yixing resmen odunsun." Sonunda farklı bir ses, farklı bir neşe, farklı bir çeşit odun aramıza katıldı.
Beni o sırık ile aldatan kötü kız Serie. Bir yandan dövmek, bir yandan öpmek istiyorum. Fantazilerim çok değişik.
"Ay bak geldi işte hadi kalkın." Xie Na ayağa fırladı ve oradan uzaklaştı. Yixing de koştu. Tamam bizi yalnız bırakmak istiyorsunuz ama ben burayı satın aldım mı zaten yalnız kalırdık. Her neyse.
"Luhan." Serie bana bakıp sırıttı. Çok çirkin bir kız ama nedense aşık oldum. Hormonlarımı aldırma vakti gelmiş olmalı.
"Naber?" Ayağa kalktım. Serie yi belinden yakalayıp kendime çektim. Bu kız komple bana ait anlatabiliyor muyum gençler?
"Ne yapıyorsun oğlum?" Beni itti. İtmeseydi ateşi çıktı falan sanırdım. Demek ki hali vakti yerinde.
"Profesör ile ne konuştunuz?" Yüzümde psikopat ifadeyi ayarladım ve Serie ye baktım.
"Yavru köpek gibi bakma dikkatimi toplayamıyorum."
Ağır laf ettin çirkin kız.
"Her neyse anlat."
"Seneye yıl tekrarı yapacaktım ya artık öyle bir şey yok!" Hopladı zıpladı bir şeyler yaptı ve sonunda bana sarıldı.
Ama seni ufaklık ya hormonlarım var diyorum :)