Uzun ve sarı saçları, bembeyaz bir teni var. Güzel olma kavramı bu kız sayesinde değer bulmuş sanki.
"LiYin?!" Xie Na heyecanla kıza doğru gitti ve sarıldılar.
"Siz tanışıyor musunuz?" Serie kocaman gözlerle iki kıza bakıyordu.
Bu LiYin denilen kız ne ayak acaba? Gerçekten çok güzel. Tövbe Estağfurullah.
"Xie Na ile ben yıllardır arkadaşız. Çok uzun zaman oldu konuşmayalı." LiYin ve Xie Na birbirine hasretle sarıldı. Ben ise oturduğum sandalyeye sarılmış yaşadığım şoku atlatmaya çalışıyordum.
"Evet tam bir hafta iki gün 16 saat." LiYin kolundaki aksesuar sandığım saate bakıp konuştu.
Aha Xie Na gibi saçma sapan bir insan daha.
"Jongdae ile de görüşmüşsün daha demin beni aradı." Birden sohbet etmeye başladılar.
"Evet ya. Gel oturalım." Yanıma geldiler. Üç kız arasında kaldım şu an. Yixing çabuk gel.
"Siz nasıl karşılaştınız?" Xie Na Serie ye baktı.
"Pardon." LiYin telefonu çalınca masadan kalktı.
"Geçen gün metrodaydım bana gelip yol sordu ama parası falan hiçbir şeyi yoktu. Çantası çalınmış falan. Ona yardım ederken tanışmış olduk. Çok güzel kız diye buraya çağırdım. Yixing den bahsetmedim."
O ne biçim bir tanışma hikayesi lan?
"Serie o benim çok sevdiğim bir arkadaşım, Yixing ile sevgili olurlarsa-"
"Yixing i mi seviyorsun sen?" Serie nin bu ani soruları...
"Ha-Hayır tabiki. Be-Ben.."
"Kekeledin." Şu an Xie Na acayip kızardı. Cidden Yixing i mi seviyor bu kız?
"Xie Na?" Sessizliğimi bozmak zorunda kaldım.
"Saçmalamasanız mı siz acaba? Yixing den bahsediyoruz, ben onu ne yapayım?" Triplendi.
"Annem çağırıyor fazla kalamayacağım maalesef." Güzel kız teşrif etti.
"Hayır hiçbir yere gidemezsin seni biriyle tanıştıracağım." Serie kızı sandalyeye çiviledi.
Serie galiba seni aldatıyorum ama çok güzel kız yani. Kusura bakma.
"Babamı uzun süredir görmüyorum. Bugün gelecekti. Gerçekten önemli olmasa kalırdım." LiYin ayağa kalktı. Benim gözler onu takip ediyordu.
"Sonra yine buluşuruz sen git." Xie Na kızı kovdu. Cidden kovdu.
"Luhan.." Serie nin bana seslendiğini duyunca uyandım. Rüya mı görüyordum ben?
"Luhan gözlerin bir yere dalmış öyle bakıyorsun ne oldu?"
"Biri geleceğindendir." Birden dediğim bu lafa ben de bir anlam veremedim.
"Neyse. Xie Na sen şeyi anlatıyordun devam etsene."
"İşte LiYin in babası ordu komutanlığına atanınca eve sık gelemez olmuş. Böyle arada geliyor. Aslında televizyonda görmüş olabilirsin Luhan ın babasından çok ödül aldı. İyi bir komutan."
"Televizyon izlemiyorum ben." Serie gözlerini belertti.
"Zhang Yan komutanın kızı mı?" Resmen şok yaşıyorum.
"Evet. Senin bilmen doğal Luhan. Bunun dersini alıyorsun."
"Tamam neyse ne Yixing niye gelmedi. O eşek herif azıcık hızlı olsa kızı görebilirdi." Serie kendi halinde söyleniyordu.