5- Bacım.

3K 295 187
                                    

"Tuvaletini mi yapıyorsun, elini yüzünü mü yıkıyorsun, ne yapıyorsan yap. Saçma sapan laflar etme karşımda."

Anında kaba ve de çirkef birine dönüştüm.

"Luhan bak beni dinle. Onlar beni dinlemeden bir şeylerin peşine düştüler. Eğer sen yardımcı olursan her şey yoluna girer."

"Nasıl?"

"O lanet adam beni evlendirmeye çalışıyor. Benden kurtulmak istiyorlar."

Ben olsam ben de kurtulmak isterim güzel kız.

"Senin evli olduğunu düşünmüştüm."

"Niye?"

"Çocuğun varmış."

"O benim çocuğum değil. Annem yaşına başına bakmadan doğurdu zaten." Gözlerini kusursuz bir şekilde devirdi.

"Niye benim dedin o zaman? İnandım ben."

"Ailen beni sevmesin diye uğraşıyorum herhalde."

Bu ne biçim bir kız ya?

"Kafam çorba oldu LiYin."

"Bak Luhan, ben birine aşığım. Babam bunu öğrenince 'erkekler beni baştan çıkarmasın ve kendi özel hayatı tehlikeye girmesin' diye beni evlendirmeye karar verdi. Ben bunu istemiyorum. Üstelik o sevdiğim insan beni terk etti."

"Seni terk eden bir erkek?'" Ben fena şoka girdim tabi ki. O erkek her kimdiyse eşcinseldi kesin. Çünkü başka bir açıklaması olamaz.

"Evet üstelik bana-..Of galiba saf bir kızım. Beni kullandı."

"Ha?! Nerede o herif? Nerede o seni ortada bırakan eşek oğlu eşek?!" Birden bağırınca ben de şaşırdım. 

"Neyine celalleniyorsun? Sadece bana yardım et. Yani evlenmeyelim. İstemiyorum."

"Benim zaten başım bağlı kızım."

"Başın mı bağlı?" LiYin de benim gibi dediğim şeye anlam veremiyordu.

Nereden buluyorum bu lafları? Çince deki hiçbir lehçede bu deyimler yok.

"Serie var ya hani o benim." Serie bir eşya çünkü. Evet.

"Ay siz ikiniz çıkıyor musunuz? Ay çok sevimli yaa."

"Gökkuşağı kusacak vakit mi sence şu an?" Bakışlarım sebebi ile kendisini düzeltti.

Vay be güzel kız. Demek insan güzel olsa da yaşadıkları kötü olabiliyor. Senin işin de zor.

Neyse ki artık Serie yi aldatıyorum diye vicdan azabı çekmeyeceğim. Çünkü bu kız şu andan itibaren dünya ahiret bacımdır.

"İyi teşekkür ederim." Omzuma hafifçe vurup gitti. Bense hormonlarım ile büyük bir kavgaya girdim.

*
*
*

"Ah be Serie.. Sevgilin ne kadar harika bir insan ama sen değerini bilmiyorsun."

"Evet Luhan. Çok haklısın. Senden kaçıp durdum ama artık öyle olmayacak. Öp beni Luhan öp-"

"Ne yapıyorsun?"

Odama dalan varlık ile rüyamdan uyandım.

Evet rüyaydı o.

"Ne, ne yapıyorum?" Gözlerimi tam anlamı ile açabilince kapıya baktım. "Ne işin var burada?"

"Luhan uyurken garip sesler çıkarıp bağırdığını sana söyleyen oldu mu?" Yixing şapkasını kenara atıp odamdaki koltuğa yayıldı.

GICIK PRENS ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin