"İmkansız olmasaydı keşke."
"Efendim?" duymamış gibi yapıyorum şu an.
"Yok bir şey. Gel Yixing i bulalım neden kovdun çocuğu?" kolunu hayvan gibi omzuma attı.
Bu çocuk bana erkekmişim gibi davranıyor işte alın, buyrun.
"Bir dakika dur bi'."
"Ne oldu?"
Ona bakmayı özlemişim. Serie lütfen kendine gel.
"Sen buraya geldin ve ilk Yixing i mi aradın?"
Adamı başka bir adamdan kıskanıyorum. O derece.
"Ben sadece sen bana çok kızarsın diye düşünüp Yixing den yardım almak-"
"Çok kızarım diye korkup Yixing den yardım aldın ve o da belime sarılmak gibi bir çözüm mü sundu?"
"Tam öyle değil."
"Ben ordan rahat bir kız gibi mi duruyorum? Belki kız gibi bile durmuyorum ama o tür hareketlere alışık değilim. Yapma. Omzuma kolunu da atma. Saçlarımı dağıtma." sustum. Luhan çok üzülmüş gibiydi.
Ne diyordum ben? Zaten o imkansız olmasaydı falan dediğinden de bir şey anlamamıştım. Şimdi de ona kızıyordum.
Onun tahmin ettiği gibi.
"Serie.. Özür dilerim." başını öne eğdi.
Beni vurun ve gömün şuraya. Neden dedim bunları?
"Tamam bir şey yok. Ben sadece şu an çok mutluyum düzgün düşünemiyorum." ona doğru yürüdüm ve koluna girdim. "Gel Yixing i bulalım."
"İyi." dudaklarını sarkıtmıştı.
"Luhan ben sana öyle demek istemedim." başımı öne doğru eğip yüzüne bakmaya çalıştım. "Ben seni seviyorum tamam mı?"
"Öyle deme yanlış anlıyorum." gülerek başını kaldırdı. "Hem koluma neden girdin? Böyle yürümek mi hoşuna gidiyor? İstersen elimi alabilirsin." elini görebileceğim şekilde kaldırdı.
Bir an hipnoz olmuş gibi elimi onun eline doğru götürdüm. Elim onunkisinden küçüktü. Sonra hemen durumu fark edip elimi çektim.
"Kankam bir prens. Hava da mı atmayalım?" inadına sırıttım.
"İşte onun için elimi tutsan daha çok hava atarsın."
"Hayır." dedim gülerek. Dediklerim ile yüz ifadem çok zıttı. "Bana o bir ay boyunca ne yaptığını anlatacaksın."
"Sen de anlatacaksan anlatırım."
Meydan mı okuyor yani? Kesin kaybedeceğim.
"Ya abi ben Obama falan hiç görmedim. Sen anlat. Ben anlatıp ne yapacağım?"
"Benim için ne yediğin bile önemli."
Bu çocuk garip konuşuyor arkadaşlar. Romantik olmayalım. Ben kanka halimizi seviyorum.
"O iki pislik yüzünden evim abur cubur doldu. Gerçi sen de abur cubur alıyordun. Hepiniz aynısınız."
Park Se Rie Odun ve Kütük İthalat-İhracat.
→Her türlü konu değiştirilir ve romantik an bozulur.
-Reklam sonu-
"Xie Na ne yapıyor?" Luhan ın yüzü düştü. Ya bunlar sevgiliydi en son..
"Çocukluk arkadaşı gelmiş. ERKEK. Çok da yakışıklı biriydi. Onunla bıraktık öyle konuşuyorlar falan."
Amacım→ Luhan kıskanıyor mu diye test etmek.