6-İki Kankanın Gerçeği

3.1K 281 124
                                    

Burnum ağrıyor, başım ağrıyor, sırtım ağrıyor, gözlerim ağrıyor...

"Gülmesene kızım." Serie ye kötü bir bakış attım.

"Burnun eski haline gelmezse ne yapacaksın çok merak ediyorum."

"Yakışıklılığım bozulur, öyle olmasın lütfen."

"Ne güzel işte artık sana kimse bakmaz." Birden katil moduna girip yürümeye başladı. Bir yandan benim koluma girmiş bulunduğu için ben de peşinden sürüklendim tabi ki.

Tam kırmızı ışık yanacakken karşıya geçebildik ve metroya inen merdivenlere gittik. Hastaneden beni Serie alırsa ulaşımımız da böyle olurdu tabi ki.

Ama böyle daha güzel. Halk kendisi ile aynı şartları yaşayan bir başbakan seçmek isteyecektir elbet. Tüm yolculuk boyunca bize dikilmiş gözler beni mutlu etti. O kadar uğraşıyorum, çabalıyorum, sonunda seçilmezsem ve babamın yıllardır rakibi olan yaşlı adam seçilirse kalp krizi geçiririm.

"Serie." Yavaşça fısıldadım. El ele tutuşuyorduk. Tek kişilik yerde ikimiz ayakta beklediğimiz için de hatırı sayılır bir yakınlık vardı.

Tamam bu durumu fırsata çevirmeyeceğim.

"Efendim."

"Senin evine gitsek olmaz mı?"

"Neden?"

"Çünkü senin evinde istediğimi yaparım, ama benimkinde çikolata bile yiyemiyorum."

"Tamam şimdi konuşmayalım."

Evet.. Burnumdaki harika beyaz sargı, benim Prens kişiliğim ve Serie nin o inatçı kıvırcık saçları ile yakaladığı tarz bizi çok dikkat çekici kılıyordu. Konuşmalarımızı tüm insanlık dinliyor olabilirdi ayrıca.

Çok stresli değil mi?

Ve burası çok kalabalık.

En yakın zamanda babama bu metrolara üç dört sefer daha eklenmesini söylemeyi düşünüyorum. Benim Serie'm bunlara mı katlanıyor? Yakarım buraları.

"Yixing ve Xie Na yı ara onlar da gelsin." Serie montunu çıkarıp odasına doğru giderken bir yandan konuşuyordu.

Yalnız kalalım işte kadın niye onları çağırıyoruz?

"Telefonumun şarjı bitti." Çarpılırsam hakkınızı helal edin.

"Benimkinden ara. Şifreyi biliyorsun."

"Serie ya.." sessiz söylediğim için dediklerim ona ulaşmadı. Ben ise istemeyerek telefonumdan Yixing i aradım.

"Aradığınız numaraya-"

Oh be.

Xie Na yı aradım

"Aradığınız numa-"

İkisi aynı anda?

Neyse.

"Aradın mı?" Benim samimi meleğim pijama giyip gelmiş. Yani çoğu kadın sevgilisine güzel görünmek için milyon kıyafet dener fakat Serie...

Yoksa beni sevmiyor mu lan?

"İkisinin de telefonu kapalı."

"O ikisinde bir şeyler olduğunu söylemiştin." Kaşlarını çattı. Başına bandana gibi duracak şekilde bir fuları dolamıştı. Böylece saçlarının onu rahatsız etmediğini söylerdi.

"Kavga etmiş gibiler. Yixing i sıkıştırdım, sordum. Xie Na onunla dalga geçmiş. Yani bunu dedi."

"Dalga mı geçmiş? Ne konuda?"

GICIK PRENS ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin