Zoals ik gezegd zou ik wachten tot ik een reactive kreeg over: zal ik 1D er ook in laten voor komen. Ik heb die reactie binnen. Het gaat hem worden. Voor de mensen die niet van 1d houden sorry daarvoor. Ik heb lang genoeg gewacht. Ze komen nog niet voor in deze hoofdstuk maar misschien heel misschien de volgende, hangt van de verhaal af. Hier is nog een stuk enjoy
#11# wat een avond
Pov Diana
Ik ben aan het shoppen met mijn moeder. Ik heb Jake al gevraagd en hij wilde graag mee gaan. Ik vond het fijn want dan hoefde ik niet me die Loser. Ja zo noem ik hem.
“ wauw Diana, het staat je leuk , draai een rondje” vraagt mijn moeder. Het is een rode jurk en hij is wijd aan de onderkant zodat ik rondjes kan draaien. “ mam, waarom noem je me ineens Diana en niet Dian?” vraag ik haar. Ze zucht even en doet haar mond open.” Nou Martijn vond dat ik jou niet de schuld moest geven van je vaders dood, je kon er niets aan doe en je weet waarom ik je Dian noemde. Maar hij heeft me laten inzien dat ik jou die naam heb gegeven dus moet ik hem ook gebruiken en iet afkorten” zegt ze. ik zie dat er tranen in haar ofgen verschijnen. Ik knuffel haar en veeg haar tranen weg.” Het komt goed je wordt vast gelukkig met hem, daar heb ik alle vertrouwen in” stel ik haar gerust. Ze knik en ik draai nog een rondje met mijn jurk. Er verschijn een glimlach en dat is wat ik wilde zien.” we nemen hem” zegt mijn moeder. Ze betaalt de jurk en we krijgen er ook hakje voor die er bij passen. Nog nooit heb ik mee gemaakt dat je dingen er gratis bij krijgt. De mensen in Engelang toch.
Ik liep mijn kamer in en begon aan mijn haar. Ik klop op de badkamer maar die bleek bezet te zijn.” Hallo, wie er ook in mag zitten kan die alsjeblieft opscheiten ik heb nog meer dingen te doen” roep ik zo hard mogenlijk. Niemand bleek te reageren . ik bonk een paar keer tegen de deur aan. Ineens wordt die open gedaan. Er komt een meisje en James uit badkamer. “ hij is vrij, ik zou niet op de wc bril zitten als ik jou was” zegt hij. ik voel woede in me opborrelen. Ieuww er zitten vlekken op. Het is toch zo gegaa hoe ik met vooerstelde. Serieus in de badkamer. Er bestaan ook kamers . ik pak de krultang en krul mijn haar. Het duurt zeker een uur om mijn haar te krullen. Het is bijna acht uur en ik ben nog steeds niet klaar. Ik trek mijn jurk en hakjes aan. Ik doe snel nog wat make –up . ik wilde net nog wat gaan eten maar Jake stond al voor de deur. Ik heb nog niets gegeten. Ik open de deur.
“ wauw je ziet er prachtig uit” zegt hij.’ dankje jij ook” hij heeft een pak aan en plate schoenen.” Gaan we” “ wacht heel even oke” ik ren naar de keuken en maak 3 boterhammen met chocopasta. Ik ren naar hem toe en hij kijk mij verbaasd.” Sorry, ik moet wat eten anders val ik daarlijk flauw en dat wil ik zeker niet” zeg ik. Hij kijk naar me en lacht even. We lopen naar de zaal toe. Onderweg heb ik ze snel opgegeten. Jake doet zijn arm om mijn schouder heen.” We zijn er” zegt hij. we lopen de zaal binnen. De muziek staat hard en luid aan en er dansen mensen de salsa. Ik voel de ritme en krijg gelijk zin om te dansen. Ik trek jake mee naar de dansvloer en we dansen. Ik ga helemaal uit mijn dak. Op een gegeven moment wordt de zaal leeg en er schijnt een spotlight op ons. We dansen door. We staan op het middel punt. Vanaf de schouders van Jake kon ik James zien. hij zag er best jaloers uit. Hij trok zijn meisje mee naar de dans vloer en ze gingen daarna ook dansen. De spotlight was weg. Ik draaide een rondje en James ving me op. Jake had die andere meisje ineens.’ Kom dans met me” fluisterd James in mijn oor. Ik dans en we dansen zo een tijdje. Wanneer hij een rondje maakt vangt Jake me op. Ik wordt gek van de ene jongen naar het ander. Ik en Jake stoppen en gaan wat te drinken halen.
” Jij bent goed” compilmenteerd hij mij.” Dankje , je danst ook niet slecht, zat je op lessen” vraag ik hem.” Ja ik heb tien lessen ofzo gehad maar ging er weer vanaf” zegt hij ik kijk hem verbaasd aan . waarom zou hij stoppen. Ik ben te nieuwsgierig.” Waarom?” vraag ik hem.” Nou ja, ik weet het ook niet” en hij begint te lachen. Hij komt aan met drank. Ik drink hem rustig op om tijd te branden. Ik wilde hem leren kennen hij leek me een coole gast.” Zo waar kom je eigenlijk vandaan?” “ ik kom uit nederland” zegt hij. ja dat kan ik ook merken want we spreken het zelfde .” hoe oud ben je ?” vroeg hij aan mij .” ik ben 15” “ o ik ben 16” we lachte even. En ja hoor ik had gelijk hij is leuk. Hij keek aan in mijn ogen en daarna naar mijn lippen. Hij boog voor over enik deed het zelfde. We waren zo close om te zoenen maar werden onderbroken.
“ ik stoor toch niet?” vraagt James. Probeert hij nou de boel te saboteren ofzo.” Nou...eigenlijk wel” zeg ik boos.” Oeps sorry, je moeder zei dat je naar huis moest’ zegt James snel. “ en waarom moet ik nu al naar huis wat is de reden dat ik nu moet gaan?” “ um....um.. ze zei kom naar huis oke. Meer weet ik niet. Ik moest ook naar huis dus kom mee” zegt hij. niet te geloven is hij nou echt jaloers. Ik heb hem toch ook niet tegen gehouden toen hij in de badkamer aan het neuken was met een andere meisje . toen heb ik hem ook niet tegen gehouden. “ sorry Jake, ik wou dat het anders liep” verontschuldig ik hem.” Je hoeft geen sorry te zeggen. Ik had een leuke avond met een leuke meisje” bij die woorden moet ik blozen. Hij staat op een geeft me kus op mijn wang.” Ik zie je morgen” zegt hij. ik knik en zwaai nog even.
We lopen in stilt naar huis. Ik ben zo boos op James. Wat als hij liegt dat ik naar huis moest terwijl het niet zo was. Ik kwam thuis en ik zag mijn moeder en martijn op de bank zitten.” Was het leuk “ vroegen ze.” ja het was heel erg gezellig en ik heb nog veen in de spotlight gestaan” vertel ik hun mijn moeder moet bijna huilen omdat ze trots is.” Oke maar waarom moest ik naar huis komen?” vraag ik hun.” Nou we hebben een verassing voor je “ zegt ze blij. Ik kan niet wachten. Meestal zijn de verassingen van mijn moeder mislukt en ja ik kan niet wachten tot ik het gehoord heb. Hoor de sarcasme.
Hey ik hoop dat julie het leuk vonden. Wat denkje dat ze als verassing krijgt. Comment. En als je leuke ideeen hebt hoor ik het graag. Comment en vote .
xxDebxx
JE LEEST
is it worth?
Novela Juvenilik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...