#10# we zijn er
Pov Diana
Na een uur of drie zijn we eindelijk aangekomen in Engeland. Het is percies wat ik dacht. Ik ben er namelijk nog nooit geweest. De rode dubbeldekkers. De grote gebouwen. Drukke wegen. Het is best mooi alleen het is grijs en grauw. Er hangen grote wolken boven mijn hoofd. Ik had gehoopt op zon. We moeten nog 2uur rijden en dan ze we bij de camping. Mijn telefoon trilt. Ik wil hem net pakken maar James heeft hem al.” Geef terug!” snauw ik.” Ohh, is hetje vriendje” plaagt hij.” geef terug” roep ik. Hij geeft hem terug en ik kijk op mijn display. Ik zie een appje van Jake.
J: zijn julie er al, wij zijn er al we moeten nog 2 uurtjes rijden en dan zijn we in Londen.
D: wij zijn er ook net, ik heb julie niet gezien in de tunnel. Maar hoe dan ook, wij moeten ook nog twee uur rijden en dan zijn we in londen en in de camping.
J: wij ook, wij gaan ook Kamperen. Hoe heet julie kamping?
D: is goed, even wachten ik moet aan mijn ma vragen.
“ hey ma, naar welke camping gaan we eigenlijk?” vraag ik haar. Ik hoop snel antwoord te krijgen.” Vraag aan Martijn” antwoordt ze. “ Martijn ?” roep ik.” Ja?” antwoordt hij op de zelfe toon.” Naar welke camping gaan we?” vraag ik aan hem.” We gaan naar Lowlands camping” antwoordt hij. ik ren naar mijn telefoon. Maar James zit erachter.” Wat doe je?” vraag ik hem. Ik ruk de telefoon uit zijn hand. “ zat jij mijn gesprekken te lezen?” vraag ik.” Ummhh... nee... nee.. ja” zegt hij. ik geef hem een vlakke hand op zijn wang.” Waar was die voor nodig” vroeg hij en wreef over zijn wang.” Nou, hou je tengels thuis voortaan. Ik heb mijn privicy nodig. Ik zit toch ook aan jou spullen” roep ik. Hij knikt.” Zit nog een keer aan mijn spullen, wohjo he ik breek je vingers een voor een” bedreig ik hem. Hij kijk naar mij met een grijns. Ik richt al mijn aandacht weer op mijn mobiel.
D: sorry dat het zo lang duurde, maar ik werd opgehouden
J: is niet erg, maar weet je al welke Camping?
D: ja wij gaan naar de Lowlands en julie?
J: ja wij ook, cool dan zie ik je toch nog een keer, verblijven julie in een bungalow of in een tent?
D: wij verblijven in Bunglow en julie?
J: wij ook , wij hebben nummer 47 en julie?
D: wij hebben nummer 53, haah , grappig toch nog in de buurt.
J: ja indderdaad, maar ik moet gaan ik zie je later
D: laters
Ik eindig mijn gesprek en loop naar de keuken toe. Ik pak een zak chips en die wordt weer van me afgepakt. “ James, waarom, waarom doe je zo verveelden” vraag ik hem. Ik smeek gewoon bijna. Hij haalt simpel weg zijn schouders op en op de zak chips.” Nog maar een uur en dan zijn we er, probeer mekaar niet te doden” zegt mijn moeder.James schiet in de lach.” En waarom lach jij nou weer” zeg ik licht geirriteerd.” Nou gewoon” zegt hij.ik kan zijn hoofd niet uit staan. Ik ben best moe dus ga ik maar een slapen. Dat doodt de tijd een beetje.
# 1 uur later#
“ wakker worden blondie”hoor ik een stem roepen.” Hum... nog vijf minuten” smeek ik.” Nop, ik geef je vijf seconden” hoor ik James roepen. Hij telt af maar ik blijf gewoon liggen maar nu heb ik spijt. Ik voel een me doorweekt.” James!!” gil ik. Hij heeft een emmer water gegooit. Hij rent de bus uit en ik ren achter hem aan. “ ik krijg je wel” roep ik. Maar ik ben nu al moe. Ik moet echt iets doen aan mijn conditie, what ever. Hij is mij niet waard. Ik ren zomaar voor hem. Ik besluit naar mijn moeder te gaan.” Hey ma, ik heb honger, gaan we nog eten?” vraag ik haar.” Ja rustig Dian, we gaan zo eten help je even uitpakken!” vraagt ze. ik help haar met haar koffers.
“Diana?” hoor ik een stem roepen. Ik laat alle koffers vallen en zie Jake daar staan. “ mam ben even wefg” roep ik.” Maar..” ik luister niet en loop naar Jake toe.
“ hey, leuk je weer te zien , ik dacht dat ik je niet meer zou zien” zegt hij.” maar hier ben ik, hoewel ik niet weet wat er hier allemaal te doen is.” Zeg ik. “ maak je maar geen zorgen er is genoeg te doen” vertelt hij mij.” Zijn julie hier al lang of zijn julie ook net aangekomen?” “ nee we zijn er al een tijdje” zegt hij. ik knik en zeg gedag. Ik ga mijn moeder weer helpen.
“ nou bedankt dat je ons kwam helpen” zei James sarcastisch.” Haahha, geen dank” zeg ik zelfverzekerd en loop de bungalow binnen.” Wauw, die is leuk” zeg ik. Het is klein en kneus.” Julie delen een kamer” hoor ik mijn moeder roepen.” Wat nee, niet weer , ik moet ineens alles delen met hem” roep ik boos. James glimlacht en steekt zijn tong uit. Uggh ik kan hem niet uitstaan , ik haat hem.” Maak je geen zorgen het zijn stappel bedden” zegt mijn moeder. Ik en james kijken mekaar aan en sprinten naar onze kamer. “ ik wil de laagst bed.” “ nee ik” roept hij. ik haak mijn voet en James valt op de grond. ik lach hem even uit en zit op de laagst bed.” Haaha, loser” roep ik. Hij kijkt me boos aan en gaat op het hoogste bed zitten.
“ komen julie, we gaan eten” roept mijn moeder ons. We laten alles los waar we mee bezig waren en lopen de eetzaal binnen.” Heb je al gehoord Diana , er is morgen een avond voor Salsa. En ik weet dat je het leuk vind dus als je wilt kan je er morgen naar toe” zegt ze.” met wie moet ik gaan dan” vraag ik haar. Shit een domme vraag.” Ja kan..” “ nee laat maar ik weet al wie ik ga vragen” onderbreek ik haar. Ik ga Jake vragen. Misschien heeft hij zin.” James ga jij ook?” vraagt Martijn aan hem.” Ja , er is hier een meisje die ik ontmoet heb en ze vroeg of ik mee wilde en ik zei ja” zegt hij. “ oke “ zegt Martijn.
Hey hoe vonden julie het. Ik heb een vraag. Ik weet niet maar ik wil dat one direction er ook in voor komt maar julie zijn de lezers en ik wil julie mening vragen.
Zal ik one direction in mijn verhaal plaatsen of niet. Ik ga niet veder met schrijven todat ik een antwoord heb. Als je het wilt comment dan en zo niet comment ook
JE LEEST
is it worth?
Teen Fictionik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...