#17# diep en gevoelig

812 33 7
                                    

#17# diep en gevoelig

Pov Diana

“ komen Julie we gaan eten!” roept mijn moeder vanuit de keuken. Ik ben net klaar met douchen. Ik droog snel mijn haar en neem plaats aan tafel. “ hoe was julie dag?” vroeg mijn moeder. Ik glimlachte naar James. “ wat is er zo grappig?” Martijn kijkt ons aan. We halen onze schouders op.

Als we klaar zijn loop ik naar buiten. Het is donker. Ik ga op het terras zitten. De sterren schijnen vol op. Ik loop naar binnen en pak mijn leren jack. “ waar ga je heen?” vraagt James die op zijn bed ligt. “ ik ga even lopen” zeg ik gewoon. “ mag ik mee?” “ ja als je dat wilt?” hij springt op van zijn bed.

Het is buiten best koud en ik heb een korte broek aan. We lopen in stilte,percies wat ik wou. Ik heb rust nodig in mijn hoofd. We stoppen bij een meertje. Trek mijn slippers uit en doe mijn voeten in het water. Tot mijn verbazing is het water warm. “ ik dacht dta je het koud had?” ik haal mijn schouders op. “ het is warm” hij doet ook zijn slippers uit en doet zijn voeten in het water.

Hij knik instemmend.” Waarom wou je eigenlijk mee? Volgens mij verveel je alleen maar nog meer” vraag ik hem na een lang stilte. “ ik zou me sws thuis vervelen. Maar als ik met jou ben verveel ik me nooit. En dit is niet saai hoor. Het is rustig en zo kan ik alles op een rijtje zetten” ik geef hem mijn mooiste glimlach.” Je snapt mij. Ik vind de stilte ook fijn het laat me gewoon goed nadenken, maar waar over moet jij na denken. Jouw leven ziet er perfect uit. Je hebt alleswat je hartje begeert” “ Puff, dat dacht je Di” ik kijk hem verbaasd aan.

“ ik heb bijna alles. Ik mis twee dingen” zegt hij. ik blijf hem raar aankijken. “ wat mis je dan. Heb je niet genoeg?” vraag ik. Hij lacht even maar wordt weer serieus. “ ik mis aandacht die ik niet krijg en ik mis iemand die me snapt, iemand waarvan ik houd en daarmee veder wil” zegt hij. “ geeft Martijn je geen aandacht dan?” vraag ik. “ nee hij is altijd bezig met werk. Het enige die ik heb is Ginger”. Tuurlijk Ginger zij zorgt voor hem maar hij weet natuurlijk niet dat dat zijn moeder is. ‘ kan je goed overweg met haar” hij knikt. “ ze voelt als een moeder voor mij. Die ik niet gehad heb” ik wou dat ik dit moment kon opnemen en het kon laten horen aan Ginger. “ ik heb haar nooit echt eerder bedankte” zegt hij. ik knik.

“ James ik geloof echt dat je iemand zal vinden die van je houdt zoals je bent” zeg ik. “ ik weet het ook zeker. 100%. Ze is dichterbij dan je denkt” zegt hij. wat bedoelt hij er nou mee?. Bedoelt hij het meisje waarmee hij salsa ging dansen. Ik denk het wel. Stiekem had ik gehoopt op mij. Ik vind hem wel leuk maar hij is mijn broer ik kan geen relatei hebben met mijn broer dat is fout.

“  ga ervoor. James. je kunt het wel. Je bent een Player” zeg ik bemoeidig maar hij ziet er beledigd uit. “ ik ben geeb Player” “ tuurlijk wel, noem een meisje waarmee je nog niet geslapen hebt van onze klas” hij twijfelt niet. “ zie je!” ik heb gelijk. “ Jou” zegt hij zacht. Zijn ogen glinsteren.

“ ik... het kan niet James we zijn broer en zus het was el erg genoeg dat we gezoend hadden” hij kijkt me teleur gesteld aan. “ heb je spijt” vraagt hij ineens. Ik heb geen spijt. Echt niet maar als ik dat tegen hem vertel dan.. ja... ik weet niet hoe hij gaat reageren. “ nou?” ik moet eerlijk zijn. “ nee” en ik kijk weer naar het water. “ en je zei zelf dat ik jou niet als een stiefzusje moest zien” hij had gelijk dat zei ik inderdaad. “ maar als we een relatie hebben gaan onze ouders ons uit elkaar houden” zeg ik. “ we kunnen het toch ook geheim houden net als de titanic” wil hij zo graag een relatie met mij. “ zo gaat het niet James” ik sta op en trek mijn slippers aan.

“ Di, wat doe je moeilijk?” vraagt hij. hij heeft ondertussen zijn slippers al aan. “ik doe niet moeilijk, ik wil je niet kwijt oke” schreeuw ik. Ik loop richting de bungalow.

“ Diana waar was je en waar is James” vraag mijn moeder bezorgd. “ ik was even weg en James kan me niet boeien hij is groot genoeg en kan zichzelf wel redden” zeg ik bot. Ookal bedoelde ik het niet zo.

Ik trek mijn kleren uit en trek mijn pyjama aan. Ik stap mijn bed binnen en doe de lichten uit. Ik heb namelijk een knop waar ik bij kan. Na een paar minuten hoor ik de voordeur dicht gaan. De voetstappen komen dichterbij. Ik doe mijn ogen dicht wanneer de deur open gaat. De deur gaat weer binnen maar iemand is binnen. Diegene haalt zijn neus op.

“Di?” het is James . hij is de laatste die ik wilde zien. “ pleas Di talk to me, je raakt me echt niet kwijt dat beloof ik je” zijn stem is zacht en schor. Ik draai me nog steeds niet om. Mijn ogen zijn nog steeds gesloten. Er rolt een traan.

“ say something i’m giving up on you. I’ll be the one if you want to” die woorden raken me als James het zingt. Ik wist niet dta hij kon zingen en voor niet van Chritina Aguilera.(A/N  lied hiernaast)

Nu rollen er meer tranen. Hopelijk hoort hij het niet en geeft hij het op. Hij gaat ook slapen want ik hoor hem de stapelbed oplopen.  Ik hoor iemand zachtjes snikken en dit keer ben ik het niet.

“Anywhere i would have followd you. Say something I’m giving up on you” maakt hij zachtjes af. Ik voel me schuldig. Ik heb hem gekwetst denk ik. Ik doe mijn ogen open en sta op. Ik loop de trapje op en zie dat James met zijn rug naar em toe ligt.

“ And I feeling so small” als hij me hoort draait hij zich om. “ Di het spijt me” “ je hoeft je niet te verontschuldigen, mag.. i... mis....schien ... naast je ... liggen...?” stotter ik. “ natuurlijk, ik kan niet zonder je zusje” Zusje, ik wil hem ik wil geen zusje worden genoemd.  Ik stap bij hem in bed alweer. “ ik wist niet dat jekon zingen” zeg ik. “ Ginger hielp me altijd, maar ik wist ook niet dat jij kon zingen” ik glimlach. “ sorry , ik wilde je niet laten huilen” zeg ik. “ is niet erg en ik huilde niet” zegt hij. leugenaar. hij is een jongen en wil niet betrapt worden door een meisje dat hij aan het huilen is. Ik  ga er niet op in. Ik schuif me dicht bij hem. Hij slaat zijn armen om mij heen. “ ik zal altijd van je houden” zegt hij. “ ik ook van jou” ik geef hem een kus op zijn wang. “ ooit zul je de mijne worden” ik lach naar hem. “ ja ooit” hij kijkt me diep aan in de ogen. Hij kijkt naar mijn lippen en ik doe het zelfde. Hij ogen zijn zo mooi. Hij likt zijn lippen. “ soms moet je beloftes verbreken” zegt hij zachtjes en drukt zijn lippen op die van mij.

“ wat doe julie nou ?” ik en James schrikken. We kijken naar de deur. Oh nee foute boel.

Hey ik heb nog een chapter gepost. Ik hoop dat julie vonden. Ik ben zo blij met julie. Omdat julei het lezen en voten maar jammer genoeg niet altijd een comment achterlaten vind ik het schrijven leuk.

xxDebxx

is it worth?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu