#25# gevonden

741 31 4
                                    

Pov Diana

het is Ginger. ze zou me bellen als er wat aan de hand was. " sorry schat deze moet ik opnemen."

D: hallo, wat is er?

G: hey meis.... we hebben problemen

D: wat is er gebeurt

G: een jongen met bruin haar heeft tegen je ouders verteld dat waar je bent.

Ik kijk James bang aan. " wat is er?" vraagt hij. maar ik steek mij  vinger op dat hij moet wachten.

D: het is zeker Max. kan niet anders

G: ze zijn nu onderweg. je moet daar weg. kom hier naar toe. ik heb een Idee.

D: wat nou als ze terug zijn. dan zijn we daar en dan ben ik dood.

G: als  je nu de trein pakt en hier naar toe komt .komt alles goed. vertrouw me maar.

D: oke ik vertrouw je we gaan nu.

G: tot zo.

ik hang op en raap al mijn kleren bij elkaar. " wat is er?" vraagt hij. " we moeten weg Max is naar mijn ouders gegaan en ze komen nu hier heen. Ginger heeft een plan en gaat ons helpen" hij kijkt me verdrietig aan. ik loop naar hem toe en pak zijn wangen beet. " Schatjes. ik beloof je dat we dit af maken en echt waar en daarna nemen we een douch samen oke. maar we moeten nu echt weg"

volgens mij ben ik hier de verstandigste. zoals ze zeggen. de vrouw heeft de brein en de man heeft de spierkracht.

als alles in gepakt is checken we snel uit en gaan we naar het station.

we zijn net optijd en stappen de trein in. " het komt goed" ik geef hem een zoen. het is al best laat dus sluit ik mijn ogen. James leunt mijn hoofd naar zijn schouder. " James?" vraag ik. " hmm" " wat nou als onze ouders weten van ons?" vraag ik. " ik weet niet. ik weet wel dat ik je niet alleen laat" ik open mijn  ogen en druk mijn lippen vol op die van hem. 

" niemand komt tussen ons in" " maar ze gaat me weg halen bij jou. ik weet het zeker zo is mijn moeder" " maak je geen zorgen" ik knik en sluit mijn ogen.

" Zouden alle passagiers uit willen stappen. we zijn er. en prettige dag veder"

ik open mijn ogen. " mopie open je oogjes" hij reageert niet. Man die zit diep in slaap. ik geef hem kusjes op zijn gezicht. " goeimorgen boterbloempje" hij heeft erg veel bijnamen voor mij. " kom je het is vier uur s' nachts en we moeten naar huis. " hij knikt en rekt zich uit.

ik bel Ginger dat we eraan komen. mijn ouders zijn nog niet thuis.

we fietsen met de fiets terug die James laats had laten liggen.

we bellen aan. " kom gauw binnen ze zijn bijna thuis. " we volgen Ginger naar een plek die ik niet ken. " ken jij dit?" vraag ik aan James. " ja maar ik ben er nooit ingeweest"

" hier is het. hier kunnen julie tijdelijk blijven en ik kom zo eten brengen. slaap maar even" we bedanken Ginger en ze sluit de deur opslot.

" kunnen we het nu afmaken" vraagt James grijnzend. " hoe kan jij hier nog aan denken in deze situatie. ik ben bang dat ze weten waar we zijn" hij slaat zijn armen om me heen. " komt goed" ik knik en ga op het bed liggen.

" ik kom ook" James gaat naast me liggen. " mag ik dan wel een kus?" vraagt hij. " ja is goed" hij komt dichterbij en kijkt me diep aan in mijn ogen. wat een verleiding.

hij drukt zachtjes zijn lippen op die van mij. onze lippen bewegen op ritme. hij tikt met zijn tong op mijn onderlip. ik open ongetwijfeld mijn mond.

zijn handen glijden naar mijn heupen. hij trekt me dichterbij. " weet je zeker?, ik kan je geven wat je nodig hebt op dit moment" fluistert hij koest. " ja ik wil het" ik zoen hem weer. als onze kleren uitzijn kan het spel beginnen.

we worden wakker met hard gebonk op de deur. " ik ben het" het is Gingers stem. ze haalt de deur van de slot af. " waar maakte je het niet open?, jij hebt de sleutels toch" vraag ik. " ja maar julie waren bezig, ik wou julie niet storen" hoe weet zij dat nou weer. ik moet blozen James slaat zijn armen om me heen.

" hier is julie eten. hebben julie al een plan?" vraagt ze. we schudden we hebben geen enkel idee. aangezien het mijn shit is moet ik deze troep opruimen.

" ik heb wel wat" zeg ik. " oke eet je ontbijt op en ik kom over een half uurtje weer." ik knik en Ginger verlaat de kamer

is it worth?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu