Pov Diana
geschrokken kijk ik naar de deur. ze loopt naar ons toe. " omg dit had ik niet van jou verwacht James. " met haar armen over elkaar geslagen in haar vestje loopt ze naar ons toe.
" Jij bitch moet van hem afblijven hij is van mij" snauwt Valerie. " bepaal jij dat" vraag ik arrogant. " nou soort van. hij is van mij! dus flikker op. toch James?" ze gaat met haar hand door zijn wang heen. ik duw haar aan de kant. " Waar was dat voor?" roept ze verontwaardigd. " je blijft van mijn broer af. Zie je niet hij jou niet wilt" " je broer hè, je bedoelt je vriendje" ik kijk James lip bijtend aan. " ja het is mijn broer probleem ermee" " Ontken het maar niet jij houdt van hem" Roept ze. Wat een bitch zeg. " James kom je mee?" vraagt ze aan hem. dat ze dat nog voor mijn durft te doen. Ik trek aan haar haren en gooi haar op de grond. ik wil haar vuisten maar James houdt me tegen. " laat het, ze is het niet waard" ik knik en hij helpt me overeind.
" Als jij je bek open trekt dan doe ik je wat aan " dreig ik. voor dat ze kan zeggen lopen we naar binnen.
" hey Diana hoe gaat het? En James je vriendin is echt aardig" waar heeft mijn moeder het over. " mijn vriendin?" vraagt James net zo verbaasd als ik. " Ja Valerie, ze kwam hier net langs maar ze is er niet meer. Waar zou ze zijn. ze heeft haar spullen nog hier" op dat moment komt Valerie binnen. ze kijkt me dodelijk aan. " Hey Valerie, heb je trek in thee?" vraagt mijn moeder. " Ja lekker" en alweer kijkt ze me arrogant aan. wat een bitch zeg. " ik ga naar boven !" roept ik als ik op de trap ben. " ik ook!" roept James. " nee James jij niet. jij blijft hier. je vriendin is er!" hii zucht." ik kom zo" hij loopt met mij mee naar boven.
" En nu?, wat moeten we doen?" vraagt hij. " ik weet niet maar ze mogen er niet achter komen." hij knikt begrijpelijk. " Ik hou van jou Di, je moet niet geloven wat je ziet. geloof je me dat als ik zeg dat ik van je hou dat het echt zo is?" vraagt hij. ' Ja tuurlijk. maar zo meteen dwingt mijn moeder jou om met haar te zoenen" ik kijk hem verdrietig aan. " maak je geen zorgen. ik voel niet voor haar maar voor jou. i love you" hij drukt een zoen op mij lippen.
" JAMES!, KOM JE NAAR BENEDEN?"roept mijn moeder.
James kijkt me verveeld aan. " Soms is je moeder echt vervelend" ik knik. " Ik ga mee . ik wil voorkomen dat jullie daarlijk moeten zoenen." hij knikt. " succes met die bitch" fluister ik naar James. hij knikt en laat mijn hand los.
" daar ben je. Diana ik dacht dat je naar boven ging?" vraagt ze verbaasd. " ik had geen zin om alleen te zitten boven" iets zegt me dat ze van plan is. ze wil me er niet bij hebben. " Mam hoe was je dag?" vraag ik. " ja het was wel leuk. ik heb geshopt met Valerie" ik kijk haar aan met open mond aan. ze heeft nog nooit met mij geshopt. ze kocht het voor mij of ze gaf me geld om het zelf te gaan halen. " oh.. leuk" weet ik moeilijk uit te brengen. Ik kijk James aan en sta op. " ik bedenk me nog dat ik huiswerk heb" mijn moeder knikt tevrede en gaat weer veder met gesprek. ik ren naar boven en pak mijn jas. onder mijn bed haal ik een kistje waar ik mijn geld bewaar. ik pak er honder euro uit en ren de trap af.
" Ik ben weg" " Waar ga je-" ik sluit de deur keihard dicht. ik loop richting de station.
ik koop een ticket en wacht tot de trein weer komt. ik heb de andere gemist. " Di, Wacht even!" ik draai me om en zie James hijgend naar me toe rennen. " Wat doe je hier James?" vraag ik. " Waar ga je heen?" vraagt hij. " ik ga naar-" " hey Diana" en alweer draai ik me om met mijn rug naar James toe. " o hey Dylan wat doe jij hier?" vraag ik. " ik ga ergens heen en jij?" ik draai me om naar James. hij wacht ook op antwoord. James kijkt woedend naar Dylan. " o heey James ik had je niet gezien!" omg dit gaat fout lopen. " Di, waar ga je ?" vraagt James nog een keer. " ik ga naar de graf van mijn vader" ik kijk naar mijn schoenen. " ga je naar de begraaf plaats?" vraagt Dylan. " ja" " ik ga daar ook naar toe. voor mijn oma." ik knik. niet dat het me veel boeit. " Di, ik ga met je mee!" " maar-" " geen gemaar ik ga mee!" ik knik en neem plaats op een bankje. wachtend tot de trein komt.
" Welke klas heb je?" vraagt Dylan. " tweede" " oh.. ik derde" antwoordt hij. de trein rijdt de station in. ik neem afscheid van Dylan. zodra hij uit het zicht is pak ik James hand vast.
" wat was er?" vraagt hij. " ik.... mij moeder heeft nog nooit met mij geshopt en ineens behandelt ze Valerie als haar dochter. ik ben haar dochter. ze behandelt em als peace of shit. ik heb gewoon behoeft aan mij vader" hij knikt en knuffelt me. ik laat een paar tranen vallen. James trekt me op zijn schoot. met mijn benen om zijn middel. " luister. maak je geen zorgen nog twee jaar en dan kan je weg gaan. je kan haar verlaten. je hoeft haar niet meer te zien als je niet" hij kust mijn tranen weg. " James ik hou echt super veel van jou. ik wil je niet kwijt" " niet huilen baby girl alles komt goed. niemand zal ons nog gaan scheiden. dat beloof ik" ik druk mijn lippen gretig op die van hem. op de achtergrond horen we gekuch. met tegenzin laten we los. " mag ik u kaartjes zien?" vraagt de conducteur. we laten de kaartjes zien. " zouden jullie op de stoelen willen zitten zoals ze horen er zijn hier ook kinderen" we moeten moeite doen om onze lach in te houden. " ja is goed" ik ga van James af. Als de man al een paar stoelen veder is ga ik weer op zijn schoot zitten. " badgirl!" ik druk mijn lippen op die van hem.
Als we er zijn stap ik uit. James heeft mijn hand nog steeds vast. " moet ik erbij zijn of wil je liever alleen zijn?" vraagt hij lief. " ik wil liever alleen als je het niet erg vindt" hij schudt. " ik kom over een uur. het wordt al bijna donker en ik wil niet dat je in gevaar komt." ik knik en geef hem een kus.
Pov James
Ik word gek van Valerie maar voor al word ik gek van Diana's moeder. Rosa is zo gemeen. ze koppelt me zomaar aan Valerie. Als ik Diana een kus heb gegeven loop ik richting een restaurant. " meneer zou ik kunnen reserveren?" vraag ik beleefd. " tuurlijk welke naam?" " op..." ik weet mijn officele naam niet. ik weet de achternaam van mijn moeder niet. " op de naam Grace" de man kijkt me verbaasd aan maar knikt toch. Diana zal het vast niet erg vinden. " voor twee personen. het moet heel erg romantisch zijn." de man knikt en voert het in. ik bedankt hem en loop het restaurant uit.
bedenkend wat ik Diana ga geven loop ik ergens heen. " ik weet het !" mompel ik. zo snel als ik kan begin ik te rennen.
--------------------
Wat kan de idee zijn?.
Wat vinden jullie ervan?
------------------
JE LEEST
is it worth?
Teen Fictionik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...