Pov Diana
" wat doet hij hier?" waar heet James het over. hij kijkt boos. ik draai me om en zie Max staan.
" wat doe je hier?" vraag ik nu. hij is me zeker weten gevolgd. " ik dacht je alleen zou zijn en-" " geen en- ze is veilig bij mij" James kijkt Max boos aan. " ik ga al als je iets nodig heb kun je me bellen!" probeert Max nog. " ja dat heb ik. vertel mijn moeder niets " hij knikt en verlaat de kamer.
" rustig aan James." ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. zijn ademhaling is onregelmatig. ik wrijf over zijn rug. " het komt goed" fluister ik.
hij kijkt me recht in de ogen aan. " hoe ging het de begravenis. ik maakte me ongerust" " geen zorgen lieverd. de begravenis..... het is geen begravenis James. ik was mijn vader aan het opzoeken" " sorry ik kon ook geen andere woord vinden" lacht hij. " jou nederlands is ook niet de beste hoor ' je vader opzoeken' " zo wil ik hem zien. blij.
" ik heb iets voor je gemaakt, het was een verassing maar ja die Max heeft het verpest" het is me nog niet eens opgevallen.
" wauw" ik kijk om me heen. er is een tafel gedekt en de bed zit helemaal onder roze bladen. " waarom? waarom al deze moeite James?" vraag ik. " mag ik geen moeite doen voor mijn meisje?" vraagt hij. " ja maar waarvoor. moeten we iets specials vieren dan?" hij schud. " nee gewoon. maar ja kom je mee?" hij schuift de stoel netjes aan en ik neem plaats. " het eten staat al klaar"
hij schept op en eten de voedsel in stilte op. " waarom heb je onze bed onder roze bladen gezet?" hij grijnst. " ik dacht we kunnen iets leuks doen" met nadruk op leuks.
" je bent geen maagd meer dus ja. waarom niet" het klopt maar ik heb er geen zin. " pleas Di!" ik zucht en knik. " maar ik wil eerst voorspel" hij knikt hevig. " ik ga alles even weg brengen. ben zo terug" ik knik. hij verlaat de kamer.
ondertussen trek ik mijn kleren uit tot mijn ondergoed en bh. ik ga alvast in bed liggen. het is best koud in de avond. hoe zou Max me gevonden hebben?
daarlijk gaat hij het vertelen aan mijn moeder. ze is echt veranderd daar kan ik niets aan veranderen. aan de ene kant ben ik blij dat ze Martijn ontmoet heeft. Anders had ik James nooit gekent.
De deur gaat open. " Hey schat heb je-" hij stopt zijn zin en kijkt naar de grond.Waar al mijn kleren liggen. Hij legt zijn spullen neer en sluit de deur.
" Denk er aan eerst voorspel" hij knikt en trekt zijn kleren uit.
(A/N: ik beschrijf alleen maar voorspel. de rest mogen julie zelf raden want ik beschrijf geen seks scenes)
James trekt een sprintje en springt op het bed. " ik hou van je " hij legt zijn handen op mijn wangen en geeft me een lange zoen. " ik hou ook van jou". zijn lippen gaan naar mijn nek. hij geeft er kleine kusjes op. ik krijg er kippenvel van. hij voelt het en zuigt erop. " James" kreun ik.
" hmm" kreunt hij. " waarom zuig je op mijn huid?" vraag ik. " je bent van mij en van niemand anders dat je dat weet" grinnikt hij. " oke , jij bent ook van mij en je weet dat ik gierig ben en niet van delen houd. Dus deel ik jou ook niet. Met niemand" ik plaats mijn lippen nu op zijn nek. Ik probeer zijn sweatspot te vinden. Zodra ik voel dat hij kippenvel krijgt zuig ik ook op zijn huid. hij kreunt mijn naam. al snel voel ik zijn lippen weer op die van mij. hij likt over mijn lippen heen en ik ope mijn mond. Al snel heeft hij de leiding in mijn mond. het voelt wel goed. ik voel zijn handen op mijn bh sluiting. hij heeft er moeite mee. ik wil hem helpen maar ik word onderbroken door mijn telefoon die overgaat.
James kijkt me een beetje boos aan. als ik mijn telefoon pak kijk ik op de display." shit, foute boel"
----------
sorry dat het zo lang duurde. het is vakantie dus zal ik vaker updaten. en ook sorry dat het zo kort was.
love you all
xxxDebxxx
-------------
JE LEEST
is it worth?
Teen Fictionik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...