#18# betrapt of niet
POv Diana
“wat doe julie nou?” vraagt mijn moeder. Ik kijk verschrikt op. Ik kijk James nog en keer op. “ ik.. nee er zat iets en hij haalde het weg” ik probeer me eruit te praten. Mijn moeder gelooft bijna alles en nu nog hopen dat ze het gelooft. “ ja oke amar waarom slaap je bij James? “ vraagt ze. “ ja het is uit tussne Jake en mij dus kwam ik bij hem liggen... hij ging mij trosten” huil ik nep. Ik huil niet echt nep want ik wil met James zijn alleen kan het niet.
“ och , meis gaat het wel?” vraagt ze. “ ja het gaat wel James heeft me goed geholpen” ze knikt en wacht tot ik uit zijn bed ga. Ik zie het aan haar blik dus doe ik wat ze zegt. Ik ga naar mijn bed en sla de dekens over mijn hoofd. “ welterusten” zegt mijn moeder en doet de deur dicht.
We wachten nog even tot mijn moeder gaat slapen want de bungalow is best gehorig. “ Di?” ik hoor de stem van James. “ ja?” fluister ik. “ kom je bij me liggen?” vraagt hij. ik weet het niet . misschien krijg ik echt te veel gevoelens voor hem en hij is mijn broer. “ James, ik weet het niet hoor. We zijn soortvan broer en zus en ik weet wat ik gezegd heb. Maar ik denk dat dit fout gaat” fluister ik. “ pleas Di, we vinden een oplossing maar kom pleas, pleas naast me liggen!” hij smeekt haast. Ik sta op en ga weer bij hem liggen .” als je ma je weer betrapt moet je gewoon zeggen dat je een nachtmerrie had” zegt hij. “ James dit was echt de laatste keer dat je me zoent oke!” hij kijkt me verdrietig aan. “ we kijken morgen wel oke, ga maar slapen het is laat” ik knik en sluit mijn ogen. “ truste popje” “ truste beertje” zo vallen we in slaap
# volgende ochtend#
Ik word wakker naast niemand. Hoe kan ik het noet gevoeld hebben dat hij weg was gegaan. ik sta op en trek mijn kleren aan. Ik doe een simpele jurkje aan en sandalen met een bloem er op.
Ik loop naar de keuken en zie James druk bezig. Maar hij bakt er neits van . ik vind eht ook niet gek want alles werd en wordt nog steeds voor hem gedaan. Arme jongen. “ goeimorgen” zeg ik vrolijk. Hij loopt naar me toe en wilt me een zoen geven maar die ontwijk ik. Hij kan niet zomaar midden in de keuken mij een zoen geven . we hebben niet eens wat. “ sorry” zegt hij uiteindelijk. “ we moeten echt een oplossing vinden voor dit” zegt hij.
“ een oplossing vinden voor wat” en jaa hoor daar staat mijn moeder weer. “ mam waarom meng je altijd in onze gesprekken het wordt een beetje vervelend” zeg ik bot. Mijn moeder kijkt me verontwaardig aan. “ sorry hoor” zegt ze en pakt haar mok met koffie. “ James we praten buiten wel. Dit wordt een beetje vervelend vanwege mijn moeder” zeg ik. “ o wacht ik heb ontbijt gemaakt” zegt hij. “ lief maar ik heb geen trek” ik kijk naar zijn aangebrande bacon. Hij knikt en kijkt er ook vies naar. “ oke je hebt gelijk het ziet er goor uit. We gaan wel ergens anders eten” ik knik en we verlaten de keuken.
“ dus wat gaan we doen?” vraag ik. “ ik moet een ding weten “ ik kijk hem verbaasd aan. “en dat is ?” vraag ik. “ hou je van mij” ik kijk hem aan. Zal ik het zeggen?. “ Di?” ik kijk op.” Ik denk het wel” “ je moet het zeker weten” zegt hij. “ ja “ zeg ik. “ oke ik vind je ook leuk” ik bloos.” Wat wil je doen?” vraag ik nog een keer. “ ik heb de hele avond nagedacht” “wauw james dat verklaart ook waarom je wallen hebt” ik por en we lachen even.
“ wat was je van plan?” “ ik dacht we kunnen stiekem gaan” stiekem . ik hou niet van stiekem zijn.” Hoe wil je dat doen?” hij denkt na. Hij zet zijn denk blik op. “ oke als niemand thuis is zijn we samen. In de avond zijn we samen. Op school niet “ zegt hij. “ we gaan vanavond al weg en ik ben bang dat je op school zal gaan flirten met andere meiden” ik ben wel bang daarvoor. “ maar die niemand mag het weten en het mag ook niet opvallen. Ik beloof dat ik met niemand zal slapen en dat ik ook niet iemand naar huis meeneem . oke?” ik ben er niet blij mee maar hij heeft gelijk we mogen niet opvallen. “ oke maar ik wil niet echt een relatie want het is te riskant en ik wil niet kwijt. Als we in Nederland zijn dan beginnen we. In die tussen tijd slaap ik niet met je en zoen je me ook niet”zeg ik. “ ik.. oke... is goed” “ ik vind dit echt eng” zeg ik. Hij knuffelt me en fluistert dat alles goed komt.
# vertrek naar Nederland#
We zitten in de camper. Jake en in hebben afscheid genoemen.” Schatje ga je slapen?” vraagt mijn moeder. Ik knik en loop naar de kamertje die ik moet delen met James. “ ik ga ook slapen” zegt James. hij sluit de deur achter zich en kijkt me bewonderd aan. “ nee James, weet je wat we gezegd hebben?” vraag ik aan hem. “ hou je in” zeg ik. “ oke oke” zegt hij. hij gaat in zijn boxers slapen. “ niet te dicht bij want gebeurt het net als de andere keer” zeg ik. ‘ nee hoor helemaal niet” bluft hij. “ o echt niet ?, kijk naar beneden” hij ziet zijn bobbel. “ oke sorry maar da komt door jou” zegt hij. “ oke ik ga slapen niet te dichtbij” zeg ik nog een keer. Want je weet het maar nooit . we zijn onderweg naar Nederland en ik ben echt zenuwachtig. Dat is wat ik ga doen ik ga met Ginger praten.
Hey ik had zin om nog een keer te posten en dus post ik . ik hoop dat het leuk is . xxxDebxxx
JE LEEST
is it worth?
Teen Fictionik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...