#6# het was een goede idee

883 33 0
                                    

# 6# het was een goede idee

Pov Diana

Ik zit op de bank en wacht tot mijn moeder thuis is. Ik zit spongebob te kijken. Er is niets anders op tv. Ik zapp naar muziek op MTV. Ik hou van die zender. Ik zing mee met Little mix. Word Up.” NO romance, No romace” zing ik kei hard. Ik hoop dat niemand het gehoord heeft. Ik denk dat ik iets te hard zing. Ik hoor James lachen.” Ik dacht dat je langer weg bleef” vroeg ik aan hem. Hij leunt tegen de muur aan en kijkt me aan.” Ja ik ben eerder weg gegaan. ik werd helemaal gek van Mindy” zegt hij.

Wtf wie is Mindy. Ik dacht dat hij met Valerie had. Volgens katie. Ze is best wel tof. Ik ben dol op haar haar. Maar ik hou liever mijn eigen kleur.” Hallo ik vroeg je wat” knipperde James met zijn vingers. Ik was denk ik iets te lang aan het denken. “ wat” vroeg ik hem.” Laat maar” zegt hij. ik zeg daarna niets terug en hij loopt weg.

“ hallo lieverd ik ben thuis” zegt mijn moeder die binnen komt met heel veel tassen. “ haai mam, hoe was je dag” vroeg ik haar.” Het was leuk, ik was eerder klaar en toen ben ik gaan shoppen voor ons” zegt ze. shit , mijn moeder snapt niets van mijn kleding smaak. Ze komt zeker met een wijfen shirt.” O “zeg ik alof ik het leuk vind.” Kom mee naar mijn kamer” zegt ze blij. Gelukkig is Martijn er niet. Ik loop acter haar aan. Ze open haar deur en doet hem opslot.” zo kan niemand naar binnen zegt ze. ik kijk om me heen en haar kamer is gigantisch. Ik overdrijf echt niet. Ze heeft een ronde bed en een gote tv . groter dan de woon kamer. “ hier kleed je om. Ik loop naar hun badkamer. Echt een sauna. Zo lijkt het erop. Ik pak de kleding uit de tasje die ze me geven heeft. Ik pak een paar broek. Het is skinny jeans heel licht met gaten. En ik pak een corp top met ‘Bitch pleas’ erop. En dan nog een schoenen doos. Omg dat zijn de neiuwste Louboutins. Met allemaal spijkertjes en het is helemaal zwart. Ik gil zowat.” Dian, gaat het” vraagt mijn moeder bezorgd. Ik kom de badkamer uit. Met hakken lopen is best moeilijk. Ik probeer naar mijn moeder te rennen maar ik val en sta weer op. Ik knuffel mijn  moeder en kus haar.” Dankje mam” zeg ik blij.”maar ik dacht dat je het lelijk vond hoe ik me kleede” vroeg ik aan haar.” Vind ik ook maar ik weet dat mijn dochter haar eigen smaak heeft. En ik kocht die schoen zodat je ook erop leert lopen voor later” zegt ze.” eigenlijk moet je Martijn bedanken” zegt ze.” zal ik zeker doen, o en ik moet met julie praten”zeg ik.” Over wat?” vraagt ze. “ dat hoor je zo” goed Diana” zegt mijn moeder. Ze noemde me Diana , ik had dat nooit verwacht. Ze zei dat nooit.

“ zo waar wou je het over hebben “ vroeg Martijn.”nou ik , ik vind het kut dat de spullen van James moeder weg moeten omdat ik hier ben. En ik wil dat niet want ik weet hoe het is om iemand kwijt te raken waar je ziels veel van houdt.” Zeg ik. Mijn  moeder doet haar hand op de mijne en kijkt me meelevend aan.” Dus, ik dacht waarom bouwen we geen huisje buiten , nou niet een huisje maar een kamer” zeg ik. Martijn kijkt naar mijn moeder.” Kijk mij niet aan het is neit mijn  huis” zegt mijn moeder.” Ik weet dat je meeleeft met ons maar..” “ ik weet hoe het is en ik wil James geen pijn doen door al uw vrouws spullen weg te gooien of verplaatsen” onderbrak ik hem.” Nee het spijt me” zegt Martijn.” Maar..” zeg ik maar hij kijkt me weer aan. Ik ga er niet op in.” Excuseert uw mij” zeg ik beleefd en sta op. Ik pak mijn leren jack en loop uithuis. Ik loop even door de wijk. Daar zie ik een parkje. Het wordt donker. Ik ben bang voor niemand.

Ik voel dat iemand aan mijn arm trek. Ik draai me om.” O hey” zeg ik als ik James zie.” Hey bedankt, nog nooit heeft iemand zooveel moeite gedaan voor mijn moeder” zegt hij. ik zie een bankje en loop er naar toe . ik kijk naar de vijver waar een eendje verdwaald is.” Geen dank, ik wil gewoon niet dat je klote gaat voelen” zeg ik.hij zet zijn hand op mijn bovenbeen. Ik krijg het warm. “ je bent echt de best” zegt hij.” nee, dat ben ik niet want ik mag niet buiten slapen. Ik wil de spullen van jou moeder ook niet uit die kamer. Als ze der uit zijn ben ik weg” zeg ik. Hij begint te lachen.” Maak je geen zorgen , ik verzin wel wat” zegt hij.” o ik heb een idee” zegt hij. ik kijk hem aan. Hij komt zeker met domme ideeen. Eigenlijk kan ik dat niet zeggen , ik ken hem niet zo lang. Dus moet ik hem een kans geven.” En dat is?” vraag ik aan hem.” Ik heb een gigantische kamer , en ik dacht misschien kunnen we die delen” zegt hij. ik kijk hem verbaasd aan. Dacht hij nou echt dat ik een kamer zou delen. Ik kan niet eens een badkamer delen met mijn moeder, laat staan een kamer.” We kunnen een nep muur zetten ofzo of een gordijn” zegt hij. ik moet erom lachen.” Oke is goed, zolang de spullen van je moeder niet weg gaan dan doe ik mee” zeg ik. Hij laat een glimlach zien en buigt voor over naar mij. Shit gaat hij me zoenen of. Nee het mag niet hij is soortvan mijn broetje. Ik wijk hem af en sta op. Ik loop richting huis. Ik voel me niet schuldig. Hij is mijn broer en hij hoort me niet te zoenen. En ik zelf zoen niet met Players, wie weet wat hij er allemaal mee  gedaan heeft. Ik open de deur en zie dat James op de bank zit. Hoe kan hij er eerder zijn. Het maakt niet uit.” Schatje, ik was bezorgd” gilt mijn moeder.”ik wilde even frisse lucht halen” zei ik .” we hebben de idee al van James gehoord, we vinden het goed” zegt Martijn.” Ja is goed, dankje” zeg ik emotieloos.  Ik heb even geen zin in hem. Ik loop de trap op en weet niet welke kant ik op moet ik ga gewoon links af en daar zie ik de schoonmaakster.” Hallo mevrouw” groet ik haar beleefd.” O heey meissi” zegt ze,” ik ben een beetje verdwaald” vertel ik haar.” O dat was ik ook toen ik hier kwam werken” zegt ze.” welke kamer moet je hebben?” vraagt ze.” o, ik moet bij.... nou eigenlijk weet ik het niet” zeg ik en kijk naar mijn schoenen.” Gaat het wel meis” vraagt ze .ze ziet er vertrouwd uit.” Wil je erover praten “ vraagt ze.

Hey hier is nog een stuk, ik vind dat het wel goed gaat met het boek. Comment en vote

xxxDebxxx

is it worth?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu