#46# Uit

472 31 2
                                    

Pov Diana

" Laat me los!" roep ik. Ik haar walgend aan. " nee jij gaat met mij mee. Ik ben je moeder en je moet mij gehoorzamen" ik probeer tegen te stribbelen maar het werkt niet. James kijkt geschrokken. " James help dan!" hij blijkt wakker te worden uit zijn trans en schiet me gelijk te hulp. Hij maakt me los van dat monster. Ja zo noem ik haar. Ze is gewoon zo veranderd. Dat ik haar niet eens herken.

" Ik krijg jou nog wel Diana. Na alles wat ik in mijn leven gedaan heb voor jou. En jij James. Jij zult spijt hebben" boos loopt ze weg. James kijkt me geschrokken aan. Ik begin kei hard te lachen. " Di dit is bloedserieus en jij lacht gewoon?"

Ik knik. " ja zag je haar hoofd." James geeft het toe en lacht met mij mee. " kom we gaan naar het hotel" hij drukt zijn lippen teerder op de mijne. Ondanks deze situatie, kunnen we er toch nog wat van maken. En daarom hou ik zo veel van hem. Hij zorgt er altijd voor dat ik lach.

" Wauw waarom zo duur James?" het is een vijf-sterren hotel en het is super duur. " zoals ik eerder zei deze avond. Ik ga je verwennen" ik zie een grijns in zijn gezicht vormen.

" James ik-....ah..." James begint mijn nek te zoenen. " ik heb je plekje gevonden" ik voel bloed naar mijn wangen toe trekken. The sign of: blushing

Hij tilt me op en mij zijn voet sluit hij de deur.

Zo zacht mogenlijk duwt hij me tegen de muur aan. Zijn lippen vinden de mijne. " ik..." hij komt niet veder met zijn woorden omdat ik hem alweer zoen. Mijn lippen dwalen naar zijn nek toe. Als hij kippenvel krijgt begin ik er aan te zuigen. " Di, je maakt me gek" kreunt hij. " dat is de bedoeling " grinnek ik.

Ik sla mijn benen om zijn middel en geef me over aan hem.

" je bent werkelijk prachtig. Ik heb geluk dat ik zo'n mooie meid heb" fluistert hij in mijn oor. Ik huiver. " J-James" kreun ik uiteindelijk. Zijn handen glijden onder mijn jurk. In een keer trekt hij die uit. " wauw"

James wil nog wat zeggen maar we worden weer onderbroken door een harde klop tegen de deur aan.

Boos loop ik naar de deur.

" Laat ons een keertje met rust jullie storen ons steeds. Ik ben dit echt zat" snauw ik tegen diegene die voor de deur staat. Ik merk niet eens dat het  een bekende is.

"Diana?" shit foute boel. " Martijn?" ik draai me om en James kijkt me afwachtend aan. Niet wetend dat zijn vader voor de deur staat. Zonder wat te zeggen loopt hij de kamer binnen. " James?" Martijns blik wordt waterig. " Pap? Wat doe jij hier?" vraagt James verward. " ik kom kijken of het waar was"

Pov James

Ik schrik als ik mijn vader zie. " James?" vraagt hij verbaasd. Ik slik hard. " pap" ik kijk naar mijn voeten.

" Is het waar?" vraagt hij zonder toon. " Is wat waar?" ik hoop niet dat Rosa wat gezegd heeft maar ik heb het vermoedde van wel. " Jij en Diana" hij kijkt Diana aan. " Pap ik kan het uit-" " nee je hoeft niets uit te leggen. Is het waar!" zijn stem klink streng en gebroken. Ik werp mij  blik naar Di, ik kan zie dat ze elke moment kan gaan huilen. " ja" zeg ik zacht.

" WAT DACHT JE WEL NIET. IK HEB JE NOG ZO GEWAARSCHUWD. IK DACHT DAT JE VERANDERD WAS. MAAR JE KLOOT NOG STEEDS MET MEISJES" schreeuwt hij.

" maar pap ik hou echt van haar" piep ik. " dat is dan jammer. Het eindigt hier. Diana jij bent niet meer welkom bij ons thuis. Ik pak je spullen in en in morgen mag je ze komen halen" " oke Martijn. " zonder mij nog aan te kijken loopt ze weg. Ik wil achter haar aan gaan maar mijn vader houdt me tegen. " Waarom deed je dat?" vraag ik boos. Nu is het mijn beurt om boos te doen. " het kan me niet  schelen. Ik heb je al een keer gewaarschuwd en Rosa zei dat ze uit huis moest. Ik was er ook niet mee eens maar ja zo gaan dingen" Iets in me zegt dat hij dit niet wilde. Oke Diana uit huis sturen dan !. " laat me er langs ik moet haar vinden"

Pov Diana

Met een badjas loop ik de hotel uit. Het is best koud buiten en vooral als je geen schoenen aan hebt. Ik vind het erg dat Martijn me uit huis heeft gezet. Maar die zag ik ergens al aankomen. Ik zou deze relatie nooit aankunnen zonder problemen. Deze relatie heeft nooit rust en wordt altijd onderbroken.

Ik heb geen idee waar ik heen ga. Dit herken ik niet. Waar moet ik in hemels naam gaan slapen.

" Hey meis... Wat doe jij hier laat in de avond met een badjas" geschrokken draai ik me om. " ummhh.." de engerd  loopt naar mij toe. Ik draai me om en wil weg lopen maar hij houdt me tegen. " je hebt een prachtige lichaam. Ik wil die wel zien onder die badjas" hij begint me te betasten. Ik duw hem weg maar zonder succes.

" Niet tegenstribbelen dame!" hij begint mijn nek te kussen. Ik duw hem zo hard al ik kan maar hij is te sterk.

" Blijf van haar af" ik herken de stem. Ik krijg weer hoop. " Ja blijf van haar af " er is nog iemand die erbij staat.

De man is weg gerent met mijn badjas. Ik sta midden op straat halfnaakt. James slaat zijn armen om me heen. Via zijn schouders zie Dylan staren.

" Ik heb het koud James" ril ik hij trekt zijn blazer uit en geeft het aan mij. Met een zwaai heeft me in bruidstyle opgetild." Dylan kap met staren!!" gromt  James. " bedankt jongens" " het komt goed, we vinden een oplossing" dat weet ik niet zo zeker. Ik ben niet eens welkom.

" Waar moet ik heen ?" vraag ik zacht. Ik ril van de kou. Mijn benen voel ik al helemaal niet en dan praten we nog niet over mijn tenen.

"Je gaat gewoon naar huis" " maar jou pa was duidelijk" hij haalt zijn schouders op. " Ze kan naar mij toe" mengt Dylan.

" geen sprake van." " Dude waarom vertrouw je me niet? Ik ga haar heus niets aan doen" ik sluit mijn ogen en spits mijn oren. " denkje dat ik jou niet door heb." " wat ben ik dan?" James is stil. Hij verraadt ons.

" ga gewoon weg Dylan" snauwt James. " nee ze gaat met mij mee" ik voel dat iemand mij optilt. " blijf met je gore poten van haar af" voor ik het weet lig ik op grond en vervaagt het geluid.
-----------------
Sorry dat het even duurde. School... Weetje....
Maar hoe dan ook. Ik was vandaag flauw gevallen tijdens couperstest. Maar alles gaat weer goed. Gelukkig. Ik wens jullie een fijne weekend en ik hoop dat jullie vrijdag nog kunnen overleven.
-----------------

is it worth?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu