#54# get you back

274 29 2
                                    

Pov Diana

Ik heb net alles tegen Dylan vertelt. Hij keek me heel erg verbaasd. Maar het kon me niet schelen. Ik ben klaar met die Klootzak. Hij brengt mij en Gina in de war. Ik heb medelijden met haar. Ze weet niet wat haar vriendje allemaal doet achter haar rug om.

Ik zit inmiddels met een bak choco ijs op de bank. Er is niet veel op tv. "Diana!" hoor ik Dylan boos roepen. Ojee wat heb ik nou weer gedaan?. Zuchtend sta ik op.

"Waar ben je?" "in je kamer!" ik sjok naar mijn kamer. "Wat is er?" vraag ik. "kijk naar deze troep. Ik vind het prima dat je hier verblijft maar ruim je troep wel op" hij klinkt net als mijn moeder. " oke, mag ik mijn bh terug?" vraag ik. Hij houdt die on de lucht. Na een paar keer zeuren krijg ik mijn bh terug. We hebben ons rot gelachen tot dat we een keiharde toeter beneden horen.
Ik loop naar mijn raam toe en zie een onbekende auto. Het zal vast niet voor mij zijn. Ik loop weer terug naar mijn kamer maar dan gaat er weer een toeter. Ik loop geirriteerd naar mijn raam. deze keer staat er een jongen tegen zijn auto aangeleund.

" jou moest ik net hebben" zei hij. ik herkende hem van nergens. ik had hem ook nog nooit gezien. " wie ik?" vroeg ik. " ja jij,  jij bent hier de enige die uit het raam kijken op dit moment" grijnst hij. " wie ben jij dan?" " kom naar beneden dat praat makkelijker" ik knik en trek snel mijn schoenen aan. in mijn jas zat die ik aan heb getrokken doe ik peperspray. ja wat misschien is hij wel gevaarlijk. je weet maar nooit. " Dyl, ik kom zo terug" hij knikt en kijkt weer geconcentreerd naar de televisie.

" wie ben jij en wat wil je van me" begin ik. " punt een: doe rustig aan, ik doe je niets. punt twee: ik ben gestuurd door James. punt drie: " " door James?" onderbreek ik hem. " ja door James, onderbreek mijn verhaal niet" ik rol met mijn ogen en besluit hem zijn verhaal af te maken. " dus punt drie: je moet je chique kleden, want ik moet je naar hem wegbrengen" mijn hart maakt een sprongetje. James gaat me zeker ergens brengen. " hallo ga je nog wat doe zoals omkleden of blijf je de heledag naar mijn auto staren" wat een chagerijn zeg. ik knik en sprint naar boven.

als ik me netjes heb omgekleed en mijn make up gedaan. hopelijk zie ik er goed uit. ' wow, je ziet er goed uit Diana" ik voel mijn wangen rood worden. " dankje, ik moet gaan" hij knikt. zonder hem wat te vertellen snapt hij dat ik naar James ga.

na een uur rijden, wat ik erg vond. komen we eindelijk aan bij een groot gebouw. de rit was de ergste rit die ik ooit heb meegemaakt. die gast was chagerijnig en vervelend. hij vertelde me verhalen en wanneer ik iets zei was hij gelijk boos. dus ik moest naar zijn rot verhalen luisteren terwijl ik niks mocht zeggen en dat een uur lang. maar hoe dan ook ik kom aan in een groot gebouw. het ziet er erg chique uit. de jongen gaat niet mee. die blijft in de auto. " dame volgt u mij maar" ik draai me schrokken om. er staat een oude man die mij vriendelijk aankijkt. hij leg zijn hand in mijn onder rug en begeleidt me ergens heen.

we staan voor een grote deur. dit lijkt net een paleis. " oke veel plezier mevrouw" ik bedank de man ook en haal diep adem. ik open de deur met een zwaai en krijgt de mooiste beeld uit.

een grote tafel gevuld met eten, de tafelkleed is rood en er zitten kandelaren op. de stoelen zijn goudkleurig en er staat een openhaard. de lampen zijn gedimd wat het nog romantischer maakt.

" vind je het mooi?" vraagt een zwoele stem in mijn nek." umh... ja" ik stotter van verbazing. " maar James dit is zo duur en-" " verpest het nou niet. je bent gekomen en dat telt. ik dacht even dat je niet meer zou komen" ik schud. " ik ga overal heen waar jij ook gaat" floept eruit. agh.... ik kan het niet meer ontkennen. ik hou gewoon zoveel van hem. ik draai me om en kijk recht in zijn ogen. ik leg voorzichtig mijn handen op zijn wangen en druk mijn lippen op die van hem. er vallen letterlijk tranen uit mijn ogen. zoveel heb ik hem gemist. ik heb zovaak dit moment gedroomt. en nu komt het uit.

" zullen we gaan eten?" vraagt hij. ik knik. als ee gentle men schuift hij mijn stoel aan. ik bedank hem en hij gaat ook zitten. maar ondanks dit voel ik me nog niet op mijn gemak." James?' hij kijkt op van zijn eten. " ja?" " umh hoe zit het met Gina?"  vraag ik verlegen. " ja ik heb het uit met haar. ik kwam erachter dat jij de ware was en tja. ik hou van jou ik had je nooit moeten laten gaan. ik had nooit moeten instemmen dat je naar je tante ging" hij staat op en loopt naar me toen. ik sta ook op en hij spreidt zijn armen open. ik neem hem in een knuffel." laat me nooit meer gaan' fluister ik. " nee nooit meer" fluistert hij terug.

--------------------------------------------------------

hey mensjes. sorry dat het lang duurde. ik was druk bezig met school en andere dingen. zoals een jongen. hhaha. kidding, maar hoe dan ook . ik wilde even mede delen dat dit de laatste hoofdstuk is. ik heb niet echt inspiratie. maar om jullie gerust te stellen komt er een epiloog. ik ga die zo lang mogenlijk maken voor jullie om het goed te maken met jullie, wees niet boos op mij oke. comment en vote.

o zouden julie deze boek willen lezen? : tatoages en percings van adriana burger.het is echt een leuke boek. er komt een deel twee van haar boek. yeah.

------------------------------------------------

is it worth?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu