Pov Diana
" Diana Grace!" ik draaide me dus om en zag mijn moeder. als ze vuur kon spuwen was ik allang al dood. " Ja!" roep ik.
Ze loopt naar me toe en geeft me een klap. Iedereen kijkt me aan. ik kijk mijn moeder boos aan. " wat wil je Rosa?" vraag bot. " ik ben je verdomme wel je moeder dus respect!" spuugt ze in mijn gezicht. ik haal mijn schouders op en voel weer een klap tegen mijn gezicht.
Niemand helpt mij. waarom?. " Di!" James komt aan rennen. Mijn moeder kijkt hem kwaad aan. " jij was het!, jij, jij,jij, jij nam haar mee!" we kijken haar verbaasd aan. " naar waar?" vraag ik. en alweer voel ik een klap tegen mijn wang aan. Mijn hoofd wordt lichter maar ik mag niet laten zien dat ik zwak ben.
" mevrouw Grace!" mijn moeder wordt gegrepen door een paar leraren. " Diana ga naar huis!" roept een docent. ik knik en loop weg. ik kijk mij moeder nog een keer aan en ik zie haat in haar gezicht. zo snel als ik kan ren ik naar mijn appartement. " Di!" ik blijf door rennen. James komt nu voor me rennen en houdt me tegen. Hij trekt me in een knuffel. ik blijf maar hangen en er komen geen tranen. hij laat me los en kijkt me aan. ik zeg niets en loop door.
" Di wacht nou!" ik loop richting het park. ik ga op een bankje zitten dicht bij het water. ik wacht tot James ook komt. " Di, praat tegen me!" " wat wil je horen!! ik haat mijn moeder. ik kan niet eens normaal meer leven. die kut Valerie staat in de weg. onze ouders met name mijn moeder. wat moet ik doen?" nog steeds vallen er geen tranen , als of alles heel erg gewoon is. maar dat is het niet.
" als je het mij vraagt weet ik niet. ik weet wel dat ik van je hou. Dat ik je nooit meer laat gaan" hij pakt mijn handen en kijk me diep aan in mijn ogen.
" ik weet wat ik moet doen" ik vind het spijtig om het te zeggen. maar het moet wel. " ik ga verhuizen naar een ander land. ik ga gewoon opnieuw beginnen!" hij schudt hevig zijn hoofd. " nee Diana, dat is niet het oplossing. je kan niet voor je problemen blijven vluchten." daar heeft hij een punt. " wat moet ik dan doen?" vraag ik. " ik weet het al" zucht hij.
Pov James
" Wat moet ik dan doen?" vraagt ze. ik heb hier al lang over na gedacht. het is allemaal mijn schuld dat ze zoveel problemen heeft met haar moeder. als we niet stiekem deden dan was dit nooit gebeurd.
" Diana, ik maak het uit" het deed zoveel pijn om dat tegen haar te zeggen maar het is het beste. Nu moet ik ervoor zorgen dat ze thuis komt. zodat alles normaal wordt.
eenmaal thuis, komt mijn vader aanrennen en geeft me een knuffel. "waar was je , ik ben zo bezorgd geweest" huilt hij nou. " sorry pap" hij knikt.
Samen zitten we op de bank. " waar is Diana James?" vraagt hij. Ze gaat me zo haten wanneer ik dit aan mijn pa ga vertellen.
" ze heeft haar huis gekocht en woont daar. Rosa kwam naar school en sloeg haar" Pap lijkt verbaasd te zijn. " is ze daarom gevlucht?" vraagt hij. " ja, Rosa is op school. de leraren praten met haar" mijn vader gaat met zijn handen door mijn haar heen.
" oke we gaan Diana halen en dan haar moeder" zonder iets te zeggen ga ik naar mijn kamer. Diana' s kant is leeg.
" mag ik binnen komen?" Ginger komt mijn kamer binnen. " ja sure" ze gaat op mijn bed zitten en pakt mijn handen. oke wierd maar ik ken haar al heel lang.
" James het spijt me dat ik het al heel lang verborgen heb gehouden" ik kijk hasr niet begrijpend aan. " over wat?" vraag ik. " ik ben-" " Ginger kom nu meteen" wordt er onderbroken. Rosa is thuis. " sorry ik spreek je later" waarom en wat wou ze zeggen.
Pov Diana
Het brak me echt toen hij dat zei. ik heb besloten om maar naar huis te gaan. dit is niet meer grappig. ookal was het niet grappig. ik bel de makelaar en geef de huis terug. hij was erg boos. omdat ik er maar een nacht geslapen heb. ik pak al mijn dingen weer in. misschien ben ik er niet klaar voor om alleen te wonen. lopend met een koffer ga ik terug.
" hey Diana" ik draai me om en kijk Dylan aan. " o hey Dyl" " grappige bijnaam maar waar ga je heen?" vraagt hij. " ik ga terug naar huis. ik... ik heb soort van problemen" hij geeft me uit het niets een knuffel. " ik zag het op school... van je moeder" fluistert hij. ik knik. " zal ik je anders naar huis brengen en je dan helpen?" vraagt hij. " Ja als wilt en zelf niets te doen heb" " oke ik ga met je mee" zegt hij.
" oke Dyl hij helpt me omhoog, daarna geef je mijn koffer en dan kom je zelf naar boven" hij kijkt me niet begrijpend aan. " ze mogen niet weten dat ik thuis kom alles moet stiekem gaan" aan zijn gezicht te zien snapt hij het.
hij geeft me een zetje. zijn handen raken mijn billen aan. " sorry" verontschuldigt hij zich. " is niet erg" hij duwt me veder omhoog. hij is best sterk.
Als we boven zijn is niemand er. " oke waarmee kan ik helpen en deel jij een kamer met James?" vraagt hij. " ja maar er is een soort van want daar en dan ziet het er toch gescheiden uit." hij knikt. " ik ga mijn dingetjes doen en als wil kan je mijn kleren in de kast zetten" ik wijs naar de kast toe. " ja is goed" " bedankt Dylan dat je er voor me bent" hij knikt en geeft me een knuffel.
ik zet al de spulletjes klaar. " wauw leuke lingerie" ik moet blozen en pak het meteen alles uit zijn handen. " het staat je vast geweldig" mijn hoofd ziet er als een tomaat uit. James heeft me denk ik nog nooit zo'n compliment gegeven.
" het al laat ik denk dat ik maar eens ga" zegt hij. " blijf bij me slapen" waarom zeg ik dat nou weer. is dit zodat ik over James heen kom. " als je het niet erg vindt?" ik kan moeilijk nu nee gaan zeggen terwijl ik het zelf aanbied. " nee het is oke, zullen we even wat te eten halen. om de hoek van de straat is er een zaakje. daar verkopen ze turks pizza" hij knikt. " ik ga wel halen blijf jij maar. ik zie je zo" hij stapt de raam uit net zoals hij binnen is gekomen.
Als we gegeten hebben ziet Dylan er moe uit. " zullen we gaan slapen prinses" hij noemt me zijn prinses. " ja prins" ik draai echt door. daarlijk geef ik hem vals hoop ofzo. misschien moet ik daar wel eerlijk in zijn. ik bedoel het zou niet leuk zijn om hem de indruk te geven dat ik hem leuk vind.
" Dylan, ik ben niet klaar voor een relatie, ik hoop dat je het begrijpt" leg ik hem uit. " Ik snap het, als jij er klaar voor bent dan ben ik er voor je " ik knik en geef hem een kus op zijn wang.
-----------------
soo... nog een hoofdstuk. ik heb nog steeds geen vragen binnen voor de Q/A: jammer. want ik heb nog geen gemaakt en ik.wilde dat dit mijn eerste was.
i hope you will send some questions.
------------
JE LEEST
is it worth?
Teen Fictionik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...