Pov James
Ik loop naar binnen en vind Rosa in de keuken. Ze kijkt me afwachtend. " Waar was je?" vraagt ze. " ik was in de tuin" zucht ik. Sinds Diana hier weer is, doet ze overgestresst. Omdat ze overgestresst is reageert ze het af op mij.
" Met wie was je buiten?" ik kijk haar meelevend aan. Ik heb echt medelijden met deze vrouw voor mijn neus.
" ik was alleen buiten. Gina kwam nog eventjes langs omdat ze me wilde zien. Is dit genoeg informatie?" ik knikt en draait weg.
Ik moet opzoek gaan naar mijn moeder. Die ergens in dit huis aan het schoonmaken is. "Gin!" roept ik. Ik mag haar geen mama noemen. Want anders komt mijn vader erachter dat ze mijn moeder is.
" Ja?" klinkt er door de gangen heen. " kan ik even met je praten?" vraag ik zacht. Ze knikt en zegt dat ik haar moet volgen.
" Wat is er James?" umh... Waar moet ik beginnen?.
" Umhh mam Diana was net hier. Ze kwam net haar liefde verklaren voor mij. Ze zei dat ze zou vechten voor mij zoals ik vroeger bij haar deed" ze wrijft met haar zachte hand over mijn rug.
" is er veder nog iets gebeurd?" " Ja ik heb haar gezoent. En het voelde een beetje verkeerd aangezien ik Gina heb. Ik wil haar geen pijn doen." ze knikt begrijpelijk.
" Weet je James? Soms moet je dingen los laten waarvan je zeker weet dat je later er geen spijt van gaat krijgen" ik kijk haar eerst verbaasd aan maar daarna heb ik hem door.
Dit is wat ik nodig had. Moederlijk advies. " Dankje mam. Ik weet wat ik ga doen" ik druk een kus op haar wang en ren haar kamer uit.
Ik heb gewoon de meest perfecte plan ooit!.
Pov Diana
" En hij zoende mij" eindig ik mijn verhaal. Dylan kijkt me verbaasd aan." zoende hij je?" vraagt hij nog een keer voor de zekerheid. hij blijkt het zelf niet te geloven net zoals ik. ik kan het zelf ook niet geloven. "Maar hij heeft toch iets met Gina?" ik haal mijn schouders op. " volgens mij wel"
Ineens gaat de deur bel. " verwacht je iemand?" vraag ik aan hem. Hij schudt. Hij staat op en loopt naar de deur. " Di het is voor jou" ik sta op en loop ook naar de deur toe.
" deze zijn voor u mevrouw, wilt u even hier tekenen?" vraagt de bezorger. " maar ik heb helemaal niets besteld" ik ben net zo verbaasd als Dylan. " klopt maar deze heeft iemand opgestuurd. Er staat geen naam op" ik teken snel en neem de grote bos rode rozen aan met een bakje chocola.
" Wow heb je een geheime aanbidder?" plaagt hij me. " haha grappig hoor. Ik ben benieuwd van wie het is" Dylan rolt met zijn ogen. " ik hoef het kaartje niet eens te lezen. Ik weet nu al van wie die is" hoe weet hij dat?. " dat weet ik omdat ik niet dom ben" ik heb zeker weer eens hard op nagedacht. Hij knik. Deed ik weer. " oke van wie is het dan meneer einstein?" hij begint hard te lachen terwijl ik gewoon op een antwoord wacht. "Alleen een blinde kip ziet niet van wie het is" "ZEG NOU MAAR!" roep ik gefustreerd. " Dombo je hoeft niet zo te gillen, het is James. Ben je blind? Hij heeft je gezoend. Hij wil je terug" ik knik maar. Ik heb er gewoon geen worden voor.
" Wat moet ik nu doen?" vraag ik licht in paniek. " ga hem halen. Ga naar hem toe. Di hij wacht op je" ik knik en sta op. Ik trek wat simpels aan.
" Ga meis ga ren voor je leven" roept Dylan voor ik het huis uit ren.
Als ik een paar straten vederop gerend heb voel ik mezelf moe worden. Ik stop met rennen en wandel even. Ik kijk achterom om te zien wat ik al gerend heb. Maar dat is niet zo handig. Ik loop tegen iemand aan.
Samen vallen we op de grond.
" o gaat het meisje?" ik sta op en kijk naar een blonde meisje. Ze komt me bekent voor.
" ken ik jou niet?" vraag ik. Ze kijkt me verbaasd aan. " ik ken jou niet umh... Sorry voor dat ik je liet vallen" ze kijkt me een beetje raar aan en loopt weg. " Gina!!" wordt er achter me gegilt.
Is dat Gina? Ik draai me om en zie haar naar James rennen. Hij geeft haar een knuffel. Hij kijkt op en ziet me. Even kijkt hij me boos aan. Waarom zou hij. Hij was de gene die mij rozen stuurde. Hij laat haar los en praat even met haar. Even later loopt ze weg. Hij loopt op me af. " Waarom deed je dat?" vraagt hij boos.
---------------
Het duurde lang maar ik ben druk bezig met school. Ik sta al een 2 voor nederlands. Maar ik wens jullie nog een fijne school week.
JE LEEST
is it worth?
Teen Fictionik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...