Pov Diana
Ik neem afscheid van mijn vader. ik heb hem alles verteld. Ik weet dat zijn geest bij mij is en me beschermt tegen het kwade. Jammer dat ik hem niet kan zien of hij een teken kan geven van enige leven.
ik loop naar het uitgang van het begraaf plaats. James staat al op mij te wachten. " hey schatje ging het goed?" vraagt hij. " ja het ging wel. we kunnen naar huis gaan" hij schudt. " maar dan krijgen we weer problemen net als vorige keer" " dan krijgen we die maar. kom snel mee" hij trekt me mee naar het winkelcentrum. het is blijkbaar koop avond. Al hoewel ik niet weet wat ik hier doe. ik heb namelijk geen zin om weer ruzie met mijn moeder te maken.
" Niet zo piekeren. we komen wel thuis alleen wat later" grijnst hij. " vertrouw me" ik pak zijn hand vast en we lopen samen een winkel in.
" O heey James fijn dat je weer terug bent. Is zij het?" vraagt een medewerker en ze kijkt me aan. " Ja dat is ze" de medewerker pakt me beet en sleurt me een pashokje binnen. wat is hier aan de hand.
" Nou ik ben Melanie en jij bent vast Diana. James vertelt veel over je" " waar ben ik en wat doe ik hier?" vraag ik verward. " meis als ik het kon vertellen dan deed ik dat" dus ze moet ook stil zijn. wat in hemels naam is hier aan de hand.
Ze heeft me een parel kleurige jurkje met twee laagjes stof. ik vind hem wel mooi, alleen weet ik niet wat ik moet doen met het jurkje. Ze komt weer terug lopen met roze/zalm kleurige pumps.
" hup trek aan" ik kijk haar verbaasd aan. " hoe vaak ga je nog zo kijken. trek aan!" zegt ze enthoussiast. " oke...oke...oke. ik trek het aan" mompel ik.
ik loop het pashok weer uit en James staat voor me met een zwarte broek en een blauwe blouse. Je kan een beetje zijn borst zien. " Wauw Di, je ziet er prachtig uit." ik moet lichtjes blozen. " Jij ziet er ook leuk uit. James. Kan je me vertellen wat we gaan doen?" hij schudt. ik weet wat zijn antwoord zal zijn. het is een verrassing.
Hij pakt mijn hand mee en sleurt me de winkel uit. " James je hebt niet betaald" " Jawel, heb ik al gedaan. kom mee en geniet van deze prachtige avond" ik stop met lopen en hij ook. ik kijk hem recht in zijn ogen aan. ik druk mijn lippen op die van mij. " ik hou van je" " Babe niet gaan huilen" ik laat een lachje zien. ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld.
" gereserveerd op Grace" zegt James als we een chique restaurant binnen lopen. " hier tafel voor twee" hij leidt ons naar een soort van balkon vol met lampionen. het is nacht dus dan valt alles nog veel beter op.
" Wauw James, waarom al deze moeite?" vraag ik hem. " gewoon, ik wil mijn meisje verwennen" de ober komt langs en vraagt of we wat willen drinken. James bestelt witte wijn.
" James ik heb nog nooit wijn gedronken en-" " het smaakt lekker hoor. maak je geen zorgen. ik ga je heus niet dronken voeren" lacht hij. Als hij lacht komen zijn kuiltjes naar buiten. hij is zo knap. ik heb echt geluk. ik voel me afschuwelijk tegen over hem. hij is zo knap en rijk en ik ben zo half/lelijk en arm. " Waar denk je aan?" vraagt hij bezorgd. " niets alleen aan jou" ik geef hem een kus.
Na het eten van onze toetje staat James op. " Wat ga je doen lieverd?" vraag ik.
" Luister Diana, ik hou ziels veel van jou en je bent mijn alles. niemand zal tussen ons in komen want wij kunnen op onze benen staan zonder dat iemand ze met gemak breekt.
Ik wil je blij maken wanneer je verdrietig bent. ik heb iets voor je en ik hoop dat je het zult dragen" ik kijk hem aan met grote ogen. ik ben er nog niet klaar voor. ik wil nog niet trouwen. ik ben te jong.
" Diana zou je deze ketting voor mij willen dragen als teken dat je van me houdt en me nooit zult verlaten" ik zucht opgelucht en knik. " ja James" hoe kon ik nou denken dat hij mij ten huwelijk wilde vragen.
ik ben echt dom.
hij schuift mijn haar langzaam aan de kant. hij heeft me een paar kusjes in mijn nek. het voelt zo goed om de zijne te zijn.
voorzicht doet hij de ketting om me heen. ik ben zo blij met hem. hij slaat zijn armen van achteren. ik leun tegen zijn borst aan. " Vanavond gaan we overnachten in een hotel" " oke" het heeft geen nut meer om aan mijn moeder te denken. ze verpest alles toch. maar vanavond niet. Vanavond zal ze niets verpesten. want alles gaat vanavond zoals ik en James willen.
James staat op en ik loop naar de wc. ik bekijk me zelf goed in de spiegel. Waarom ik? omdat je geluk je hebt. je moet blij zijn.
het stemmetje in mijn hoofd heeft gelijk. ik moet gewoon genieten van wat ik heb. in dit geval James.
Ik loop de wc uit en James leun tegen de muur aan die lijdt naar de wc. " ben je klaar princesje" ik bloos en knikt. hij pakt mijn hand en leidt me naar buiten.
het is best frisjes buiten. Aangezien ik alleen een jurk aan heb. James merkt dat ik tril en doet zijn jasje uit. hij legt het om me heen en slaat gelijk zijn armen om me heen.
" alles komt goed" ik knik trilliger. ik moet moeite doen om mijn tranen in te houden. dit is zo romantisch. ik kan hem niet genoeg bedanken dat hij me het speciaalste meisje laat voelen.
In eens word ik aan mijn pols getrokken. ik kijk naar James. maar James kijkt mijn verbaasd aan. ik draai me naar achteren en schrik. Waarom moet onze speciale moment verpest worden.
----------------
Cute he. zo zou ik het ook willen. wie niet?
Ik heb een vraag je voor jullie. kunnen jullie helpen. ik moet voor mijn examen een boek lezen. maar ken niet zo veel boeken. kunnen jullie me helpen.
het moet bestaan uit:
- nederlandse schrijver
- het moet een liefdes verhaal zijn.( Romantiek)
- het moet ook een volwassen boek zijn.
pleas help me. ik moet het titel al laten zien. op 10 oktober.
comment en vote natuurlijk
---------------
JE LEEST
is it worth?
أدب المراهقينik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...