Pov Diana
ik voel iemand tegen mijn gezicht aanslaan." word wakker!" het klinkt als een wanhopige stem. " pleas Di, word wakker, I need you" ik denk dat ik maar eens mijn ogen moet openen. langzaam open ik mijn ogen. James staat recht voor mijn gezicht.
" je bent wakker. Hoe voel je?, wil je iets eten of drinken?" dringt hij aan. " rustig James. het gaat goed maar wat is er gebeurd?" vraag ik. hij kijkt me al niet aan. dat betekent dat er iets ergs gebeurd is. " James?" hij kijkt op. " er is iemand op het feest dood geschoten. ik zocht jou maar ik kon je niet vinden. uiteindelijk heb ik je in de keuken gevonden waar het meisje dood lag. je viel flauw en ik nam je mee naar de appartement" ineens komen allemaal beelden in me op van het feest.
" ga maar slapen. het is laat" ik knik en sta op. " wat ga je doen?" vraagt hij. " ik ga deze troep van mijn gezicht halen en ga mijn pyjama aandoen" glimlach ik. Ik zie hem grijnzen. maar ik hou hem al tegen. " nop jij wacht hier" ik loop naar de badkamer toe en veeg de make-up van mijn gezicht.
ik besef nu pas hoeveel ik van James hou. hij is alles wat ik nog heb. mijn moeder bestaat niet meer. ze is niets meer voor mij. James mag niet opvallen. hij moet gewoon naar huis en verzint gewoon een smoes. Anders is het te verdacht.
ik ren de badkamer uit als een klein kind en spring boven op James. " auwh... Diana dat deed pijn" kreunt hij. " hahah, sorry" ik kruip mijn dekens in en lig tegen James aan. " James je bent toch niet-" " jawel maar ik ga me in houden en nu slapen" commandeert hij. " nou schuift met je vriend." hij lacht en draait zich om. hij heeft de moment verpest. vind je niet?.
" goodmorning beauty" ik hoor James wat mompelen. " hey babe, laat me met rust" zeg ik zo vriendelijk mogenlijk. " nop, opstaan lazy ass we moeten naar school" oja dat bestaat ook nog.
ik kleed me aan en maak een ontbijt voor mij en James. " wat eten we?" vraagt hij. " cornflakes, niet tevreden? dan maak je het maar zelf!" hij kijkt me verbaasd. " zo zo ben je chagerijnig?" vraagt hij. " nee, ik waarschuw je alleen!" hij zucht. " kom we gaan met de auto naar school" ik schud. " no way, ik heb express een huis gezocht die dichtbij is. dus ga ik lopen. ik zie op school. ik pak een appel en loop weg.
" wacht nou Diana!" ik draai me om. " wat?" vraag ik. " wat is er nou met jou aan de hand je doet zo...bot" ik bot haha dat is wel het laatste. " vertel nou" ik loop naar hem toe en kijk hem diep in zijn ogen aan. " ik ben ongesteld oke" hij begint te lachen. " wat lach je nou loser" ik kijk hem boos aan. " lieverd sorry ik maak het vanavond wel goed!" ik zucht. " je doet maar"
samen lopen we naar school.
als we het gebouw binnen komen loopt iedereen dramatisch rond. " wat is hier aan de hand?" mompel ik.
" is zij het?" hoor ik mensen fluisteren. " wie ben ik?" vraag ik. James kijkt me aan en haalt zijn schouders op.
Valerie komt naar me toe lopen." van jou had ik het verwacht!" ze wijst naar James. " maar van jou niet Diana, dit is gewoon ziek!" roept ze. iedereen is inmiddels al aan het kijken. " wat is ziek, jij zeker" ze begint te lachen. " iedereen weet het al" ik kijk haar verbaasd aan. " weet wat!" roep ik. " dat jij en James een stel zijn" omg dat was het nippertje.
ik pak haar beet bij haar haren net zoals ik bij ik bij Gabriella deed. " aauuwwh.. je doet me pijn!" gilt ze. Iemand trekt aan me maar ik trek me er niets van aan. ik laat me niet kleineren door iemand.
" Laat het Diana, ze is hey niet waard" fluistert James terwijl hij me weg probeert te trekken.
ik laat haar los en kan het niet laten om haar een platte hand te geven. ik kreunt van de pijn.
" Als je ooit nog zo iets zegt dan heb je een groot probleem!" ze blijkt niet bang te zijn wat me verbaasd. meestal worden ze bang.
" bewijs dan dat jullie niets met elkaar hebben" nog iemand waarbij ik weer iets moet bewijzen. eerst bij mijn moeder en dan nog bij Valerie.
" wat wil je?" vraag ik ongeïnterseert. " James zoen me!" roept ze hysterisch.
James kijkt me verschrik aan. ik knik als teken dat hij haar mag zoenen.
in een keer trekt Valerie James en zoent hem. hij blijkt te genieten. ik zet een pokerface en kijk hem normaal aan. " zo bewezen?" vraag ik. ze knikt en zoent hem weer. Ze doet dat express.
ik loop naar mijn kluisje en pak mijn boeken. Alleen loop ik naar mijn les.
ik let niet echt op. ik verlang naar twee dingen.
ten eerst: ik verlang naar pauze
ten tweede: ik verlang me naar James.
na vijftig minuten gaat de bel. nog twee uur te gaan.
" he he eindelijk pauze!" roept Kate hysterisch. " ja ik heb zo een honger zullen we naar de aula gaan?" vraag ik. ze knikt en samen lopen we de aula ik. Iedereen blijft me maar aankijken. " Wat moeten jullie !" gil ik. Iedereen gaat weer veder waar hij of zij mee bezig waren.
ik word bij mijn pols beet gepakt en word weg getrokken.
ineens kom ik in een donker kamertje. " halo?" fluister ik. maar waarom fluister ik. het gaat blijkbaar automatisch.
" hey" het klinkt als James. " o hey" ik kan hem niet zien. " je bent toch niet boos?" vraagt hij. " nee" ik voel hem schudden.
" ja wel, ik zag het aan je" " het leek wel alsof je genoot" " het moet toch echt lijken of niet?" daar heeft hij een punt. " dus je meende en voelde het niet?" vraag ik voor de zekerheid. " nee, ik hou alleen maar van jou" ineens voel ik zijn zachte lippen op die van mij. daar heb ik op gewacht. ik voel zijn handen onder mijn shirtje gaan. " babe is dit wel handig?" vraag ik. " i don't care" ik grinnek. hij gaat weer veder waar hij meebezig was. zijn lippen dwalen af naar mijn nek. in een keer trekt hij mijn shirt uit. " maak geen zuigzoen" waarachuw ik hem. hij mompelt wat dat op een ja moet lijken.
als al onze kleren uit zijn tilt hij mij op en legt me neer op een tafel. " i love you so much" fluistert hij. " i love you to. no- one can replace you" hij glimlacht en zoent me weer. dit kan nog spannend worden.
"oke ik ga er als eerst uit. daarna tien minuten later kom jij. anders valt het op" legt hij uit. ik help hem nog met zijn kleren en doe zijn haar goed. " oke je kan gaan. ik wacht op jou buiten" hij geeft me een snelle kus en verlaat de donkere kamer.
ik doe mij haar ook goed. mijn haar was nog door de war. jammer dat ik geen borstel bij me heb.
na de tien minuten kijk ik of de kust veilig is en de kust is inderdaad veilig. ik loop weg naar buiten. ik was toch al uit. fijn he als je maandag alleen drie uurtjes hebt.
" Diana Grace nu meteen hier komen!" wordt er gegilt. ik draai me om en kijk tegen een boze gezicht aan.
-------------
wie zal het zijn?
omg bedankt in twee dagen heb ik gelijk 6k reads.
thank you very much
xxx Deb xxxx
ik wilde graag Q/A maken.soo... als je vragen hebt dan kan je in comment schrijven of op prive chat. ik ben altijd bereikbaar.
let erop. vragen mogen gesteld worden tot 1 september. maak je geen zorgen er komen nog hoofdstukken. tnx voor het lezen.
JE LEEST
is it worth?
Novela Juvenilik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...