nou ja eindelijk af. ik hoop dat jullie het leuk vinden. kijk de trailer.
----------Pov Diana
Na die kus heeft James me gedwongen om weer om te kleden maar dan in een jurk.
" dat ziet er veel leuker uit" ik geeft me een tik op mijn kont. " waarom deed je dat?" vraag ik lachend. " omdat ik daar zin in had. kom we gaan naar het feest" ik geef hem een kus en trek hem mee naar de lift.
" waar woont hij?" " onder mij!" hij kijkt me verbaasd aan. " wat?" " je hoorde me toch. James word nou niet jaloers" ik zie het meteen aan zijn blik.
ik klop aan bij de deur. " leuk dat jullie er zij " Dylan kijkt James vies aan maar zegt niets. " kom binnen" hij laat ons binnen.
de muziek staat al hard en de gwur van alcohol is ook al te bekennen. " wil je wat drinken?" vraagt James. ik knik. " ik ga op zoek naar Kate" hij knikt en verdwijnt uit mijn gezicht.
Pov James
ik walg van die Dylan maar ik mag Diana niet uit het oog verliezen. ik loop naar een tafel waar de rode bekers zijn. ik ga haar geen alcohol geven want ze is zestien. ik schenk cola in en neem ook voor mezelf mee. ik kijk naar de bekertjes. ik hoop dat ze niet omvallen. ik ben nog al een kluns.
"omg kijk uit waar je loopt" gilt een meisje. ik kijk op en zie dat ik tegen Valerie aanloop. " sorry ik zag je niet" " geeft niet schat maar mijn kleren zijn wel vies geworden" zegt ze slijmerig. " wat kan ik er aan doen" ik kijk haar boos aan. door haar had ik ruzie met Diana. ze praat toch alleen maar onzin.
" je mag het schoon likken" ik draai me om en haal nog wat drinken. Valerie wacht daar nig steeds. expres gooi ik weer cola over haar heen." aahhh.. waarom doe je dat!" gilt ze. " ik had gewoon zin" lach ik. " maar ik dacht dat we fuck budy's waren. sinds dat wicht bij je woont doe je gemeen en doe je afstandig" ik zucht. " mensen veranderen" ik pak weer drinken en zoek Diana.
" Hey loser" ik draai me om en Dylan staat voor me. " wat moet je?" vraag ik nors. " gewoon niets. je bent wel beschermerig over Diana" " ja dat moet toch met zo een sukkel als jou die rondloopt" hij kijkt me nep gekwetst aan. " kijk James ik weet dat je me niet maag, maar geef me een kans bij Diana" ik schud. " je bent zeker een player" " nee dat ben jij. vergelijk mij niet met jou" ik voel woede in me opborrelen.
iemand trekt me naar de dans vloer." zo jij bent lang weg geweest" ik hoor Diana van dichtbij. " ja sorry, ik kwam mensen tegen" ik noem geen namen want ik wil problemen voorkomen.
" kom we gaan dansen" ze trekt me mee. er draait wat muziek maar ik luister niet. mijn ogen zijn geconcentreert op Diana. ze heeft zo'n mooie lichaam. " wat staar je nou!" lacht ze. " nou niet het is nog al moeilijk dat niemand wat mag weten" fluister ik. " jammer he" plaagt ze. " ik wil zo veel dingen doen" ze kijkt me boos aan maar lacht weer.Pov Diana
we dansen nog even. James wordt geroepen door zijn maten.
" hey mooie meid waarom dans je alleen?" vraagt een hese stem.
ik draai me om en kijk naar Dylan. " o heey, gaaf feestje" hij lacht en zet zijn handen in zijn zakken. hij denkt werkelijk dat hij kans maakt. hij buigt voor over en probeert me te zoenen. ik stap achteruit. " sorry Dylan, ik wil gewoon vrienden blijven" hij kijkt me teleurgesteld aan maar knikt.In het appartement horen we schoten. iedereen gilt bij elkaar. " James!" gil ik maar ik krijg geen reactie. iemand trekt aan mijn pols maar ik trek me weg.
ineens tref ik een dood lichaam aan. een meisje die bebloed op de keuken grond ligt. " Di?" ik herken de stem. " James!?" hij pakt me beet en sleurt me weg. " niet kijken" ik probeer het maar het lukt niet echt. hij tilt me op en trekt me weg. ik hoor nog een schot. voor ik het weet wordt alles zwart.
--------------
sorry dat het zo kort is maar ik heb wel de trailer af . ik hoop dat je het leuk vindt. comment ook.
------------
JE LEEST
is it worth?
Novela Juvenilik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...