#7# een grote fout

879 31 0
                                    

#7#  een grote fout

Pov Diana

“ kom maar binnen” zegt ze vriendelijk. Ze heeft een kamer met een keuken en badkamer . het is een huis in een huis.”bedankt” bedank ik haar vriendelijk.”ik ben Ginger” stelt ze zich voor.” Ik ben Diana” stel ik me ook voor.” Mooie naam” zegt ze. ik bloos even en even later komt ze terug met een kopje thee.” Hier misschien wordt je er rustig van” zegt ze. “ wat is er gebeurd?” vraagt ze.” nou ik ben heir komen wonen. Mijn moeder heeft met Martijn. En ik moest hier komen.  En omdat ik hier ben moeten de spullen van de moeder van james hier weg. Ik vind het rot voor hem, hij is zijn moeder kwijt geraakt en ik mijn vader . dus ik weet hoe het is. Hoe dan ook. ik kwam met een idee als we nou een kleine kamer buiten maken. Maar ze waren het niet  mee eens en ik liep weg. Even frisse lucht halen. James hield me tegen en ze dat het dapper van me was. We raakte in een gesprek en hij wilde me zoenen. Maar ik ontweek het. Ik wist dat het niet goed was als ik mijn nieuwe broer zou zoenen. Maar het ergste is dat ik een kamer met hem moet delen en ik wil dat wel alleen heb ik geen zin in hem vandaag.” Zeg ik in een zucht. Er verlaat een traan bij haar. Ik trek haar in een knuffel.” Hey hey Ginger wat is er?” vraag ik haar.” James... zijn moeder. Wij waren beste vriendinnen ookal werkte ik voor haar.”zegt ze.” o” zeg ik.” Het spijt me” zeg ik.” Nee is niet erg ik heb eigenlijk niemand om mee te praten en het lucht wel” zegt ze.” je hebt mij nu” zeg ik. Ze glimlacht. We praten nog even door en ze brengt me naar de kamer van James . ik klop en hij opent de deur. Hij kijk Ginger aan en ze loopt weg.

“ maag ik binnen komen” vraag ik aan hem.” Ja , ik moet met je praten” zegt hij. ik loop de kamer binnen en ga op zijn bed zitten.” Het... het spijt me. Het was niet de bedoeling en het spijt me. Ik dacht dat je het wilde wat je keek me aan en” zegt hij. maar voor hij weer veder kan gaan zeg ik”’ het  is niet erg maar beloof me dat je het niet meer doet” zeg ik streng. Hij knikt en blijft me maar aan staren. Ik wil hem. Het is misschien raar maar ik wil hem. We zitten zo close dat het weer bijna gaat gebeuren. We buigen allebei naar voren . ik voel zijn zachte lippen op die van mijne. Het voelt zo goed. Hij doet rijkt zijn hand naar mijn wang en streelt het zachtjes. Er wordt aan de deur geklopt. We schrikken en we stoppen gelijk.” Mogen we binnen komen” hoor ik Martijn roepen.” Ja “ zegt James. Ze komen binnen en wensen ons weltterusten. Ze lopen weg en ik loop badkamer in.ik haal mijn make-up er araf en doe mijn pyjama aan. Ik voel armen om mijn middel. Ik kijk verbaasd naar James.”wat doe je “ vraag ik hem.” Hum....m” stottert hij en laat me los.” Ik ga slapen” zeg ik. En loop naar het bed toe. Ik moet wachten op een nieuwe bed. 

#volgende ochtend#

Ik word wakker en ik voel een hand om mijn middel. Wat doet hij nou. Ik vind het niet leuk. Ik .. ik... wie hou ik voor de gek hij is leuk en ja.  Ik sta op en loop naar de badkamer en doe mijn dingen ik loop naar beneden. Maar ben weer verdwaald.” Damn wat is deze huis groot” mompel ik in mij zelf.” Goeimorgen Diana” hoor ik Ginger roepen. Ik draai me om en knuffel haar.” Ik heb met James gezoend “ fluister ik .” ik dacht dat je het niet wilde” zei ze. ze keek niet echt blij.” Is er iets wat ik moet weten” vraag ik aan haar.” Ik wil het er niet over hebben” zegt ze.” oke, je weet me te vinden he” zeg ik ze knikt en knuffelt me. Ik loop naar beneden en pakte mijn lunch en pakte mijn fiets. De had Martijn  gisteren een fiets gehaald en vandaag zou mijn kamer klaar zijn. Als ik thuis kwam was de kamer klaar. Ik loop naar buiten en pak mijn fiets. Ik fiets naar school .

#school#

Ik kom de school binnen en doe mijn kluisje open. Ik pak  mijn boeken en sluit hem weer. Naast mijn kluisje staat een jongen hij pakt zijn spullen.hij kijkt me aan en ik bloos. Dat gaat automatisch. “ hey zegt hij. ik kijk in zijn blauwe ogen.” Hey” zeg ik verlegen.”Diana toch?” zegt hij.” ja hoe weet je dat” vraag ik hem.” Ten eerste het staat op je boeken. En ten tweede je zit bij mij in de klas.’ Zegt hij. ik had hem nog nooit eerder gezien.”loop je mee” vraagt hij.” mag ik ook jou naam weten”vraag ik hem.” Tuurlijk , ik ben Dylan” zegt hij. hij knipoogt naar me en ik volg hem.” Hey Diana” hoor ik katie roepen.” O hey” roep ik terug. Vandaag ga ik naast Dylan zitten. “ heb je zin om een ijsje te eten na schooltijd” vraagt hij.” ja natuurlijk” zeg ik.

#ijssalon#

Na school tijd zijn we gelijk weg gegaan. ik zag James weer zoenen met Valerie. Het was dus nep. Ik had het kunnen weten. Hij is een player. En een player kan niet veranderen.” Is je ijsje lekker?” vraagt hij.” ja heerlijk, dankje. En de jouwe” vraag ik aan hem.” De mijne is ook lekker” zegt hij en hij glimlacht. We praten over alles en nog wat. We hebben best veel dingen gemeen. Ik voel me goed bij hem. “ zal ik je naar huis brengen vraagt hij.” ja is goed, ik pak mijn fiets wel” zeg ik. We lopen naar buiten . ik zie James en Valerie hand in hand lopen door de straat. James kijkt deze richting op. Ik kijk niet terug. Hij blijft staren. “ gaan we” vraagt Dylan.” Ja is goed’ antwoord ik. We fietsen en blijven door praten. Hij is echt grappig.”hier zijn we dan” zeg ik.” Wouw, dat is een grote  huis” zegt hij.” ja inderdaad.” Zeg ik.” Heb je zin om huiswerk te maken bij mij?” vraag ik aan hem.” Tuurlijk zolang ik maar bij jou ben” zegt hij. “ahhw, so sweet”zeg ik. Hij bloost en we lopen naar binnen.ik weet gelukkig waar de kamer is. We lopen de kamer binnen en ik zie James zoenen met Valerie. Ik sluit de deur gelijk.” Misschien is het niet zo handig als we vandaag huiswerk maken” zeg ik.” O , is niet erg “ zegt hij. ik loop naar beneden tot aan de deur.”zo, ik had een gezellige middag”zeg ik. “ ik vond het ook leuk en het wordt nog leuker” zegt hij. ik kijk verbaasd en voel zijn lippen op die van mij.” Tot morgen schat” zegt hij. ik zwaai en doe de deur dicht. Ik draai me om en zie dat James achter mij staat.” Mag ik erlangs?” vraag ik hem.” Nee..” zegt hij plagerig. Hij komt dichter bij en wilt me zoenen. Maar ik hoef hem niet ik ontwijk hem weer en loop naar de kamer.

Hey ik heb veder geschreven. i hope you liked. Comment en vote.

xxxDebxxx

is it worth?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu