sorry dat jullie hoofdstuk 20 pas nu te zien krijgen. er was iets fout gegaan met wattpad. dus hier is hoofdstuk 20.
#20# wat is jou probleem?
Pov Diana
“ wat doe je?” roep ik. “ James laat hem los” gil ik. Hij kijkt me boos aan. Ik werp mijn blik naar Dylan toe. Hij kijkt boos en ook bang. Ik loop naar Dylan toe. “ het spijt me” “ is niet erg, maar ik ga . ik spreek je morgen wel” zegt hij en staat op. Ik kijk naar James maar die is ook weg. “ JAMES!!” gil ik. Hij draait zich om. Ik ben zo boos op hem. Wat is zijn freaking probleem. Ik pak mijn fiets en fiets naar huis. Ik praat gewoon niet tegen hem. Ik snap zijn punt niet. Ik gooit hardhandig mijn fiets aan de kant. Ik gooi mijn spullen in een hoekje en stamp zo hard ik kan. Als ik mijn kamer kom die ik helaas emt James deel, ga ik op mijn bed liggen. Ik begin keihard te schreeuwen in mijn kussen.
“ gaat het wel?” ik kijk op naar wie het zou zijn. “ nee Ginger het gaat niet” roep ik zacht. Ze komt naar me toe en gaat op mijn bed zitten. “ wat is er gebeurd meis?” vraagt ze. “ james en ik.... nou op school zou hij zich gedragen als de normale James. Ik zag hem zoenen met een andere meisje. Ik vond het niet erg want ik wist dat hij dat ook deed als hij normaal zegmaar was. Maar een klasgenoot Dylan, hij vroeg of ik iets met hem wilde drinken. En ik zei ja. Toe zoende we. Maar James die trok hem weg en wilde hem slaan. Ik gilde net op tijd en hij stopte. Ik weet niet wat zijn probleem is” zeg ik snel achter elkaar. Ik wild ehuilen maar deed het niet want hij is mijn tranen niet waard. Die stomme klootzak.
“ misschien heeft hij een rede” zegt ze. ik kijk haar verbaasd aan. ‘ hoe bedoel je een redemn. Hij wou zo normaal mogenlijk doen en nu doet hij zo. Voor mij hoeft dit echt niet geloof me” ze kijkt me strak aan. Niet te stren g maar ook niet te lief. Gewoon er tussen in. “ praat met hem en vraag wat er aan de hand is met hem” zegt ze. ze staat op en verlaat de kamer. Nou wat een fijne advies. Mijn middag is verpest. Ik besluit om nog wat huiswerk te maken. Aangezien ik niets te doen heb.
“ Di?” ik hoor iemand mijn kamer binnen komen. “ wat moet je ?” zeg ik bot. “ sorry... ik wilde je niet laten schrikken” zegt James. “ wat is jouw probleem, ik mag wel toe kijken hoe jij die Valerie aflebbert maar zelf mag ik neimand aflebberen” roep ik. “ nee zo zit het niet” “ hoe zit het dan wel?” vraag ik. Ik voel woede in me op borrelen als hij nu niet zegt wat er is, is het gewoon over. Ik kan hier niet tegen. “ nou..?” hij kijkt me aan alsof ik tegen lucht praat. Ik heb lang genoeg gewacht . “ weet je wat James dit gaat niet werken , ik ben het zo beu. Laat me gewoon met rust” roep ik en loop mijn kamer uit. “ Di... neee.. pleas” hoor ik nog en loop naar de keuken. Ik pak een appel. Een groene want die zijn het lekkerst en loop naar de tuin. Ik ga op een stoel zitten en kijk naar de grote grasveld vol met bloemen. Het is rustig hier. Ik snap niet waarom er haast bijna niemand komt.
“ mooi he?” ik draai me om en zie James staan. “ laat me gewoon met rust” zucht ik. “ nee dat kan ik niet ik hou te veel van jou. Snap dat dan’ “ leg me dan uit waarom je zo vanmiddag deed?” vraag ik. “ oke wil je het weten” hij klinkt overstuur. Ik knik. “ ik ben jaloers. Je bent mijn meisje en ik wil dat niemand aanraakt. Je bent van mij en niemand anders” ik kijk hem boos aan. “ maar ik mag wel toe kijken hoe jij met een ander zoent. Denkje dat ik dat leuk vind ofzo, nee he . dus doe niet zo tegen mij oke!” reageer ik fel. “ het spijt me.... echt waar. Ik wil niet dat je kut voelt. En je hebt gelijk” zegt hij. “ ja dat heb ik en nu wat gaan we doen?” vraag ik. “ ik weet niet. Als mam en pap er achter komen zijn wij de klos” zegt hij. “ oke... ik zal me weer normaal gedragen en ik zal geen meisje zoenen als jij geen jongen zoen en met hun afspreekt! Is dat goed?” ik knik. “ oke als jij ook niet met hen afspreekt vind ik het prima” hij glimlacht en trekt me naar zich toe. “ ik hou van jou” zegt hij. “ ik ook van jou” zeg ik. Hij wilde me kussen maar ik ontweek het. “ is er iets?” vraagt hij. ik schud en trek hem mee. Veder in de tuin zitten er een soort van bos gebied. Ze hebben echt een enorme tuin. Hij trket zich los en gooit me over zijn schouder heen. “ niet te snel ander vallen we” roep ik lachend. En ja hoor we vallen op de grond. het is niet zo pijnlijk. ik val liggen op James. hij kijkt me doordringend aan. “ gaat het wel, heb je geen pijn?” vraag ik zonder oogcontact te verbreken. “ nee, ik heb pijn aan mijn lippen. Weet je wat het goed maakt?” vraagt hij. ik schud. “ kus me!” ik druk mijn lippen op die van hem. Ik trek me terug. “ naar deze lippen heb ik me al de helemiddag op verheugd” zegt hij. ik ga van hem af en help hem overeind. “ mag ik er nog een?” vraagt hij. ik loop naar achteren en neem een aanloop. Ik spring op hem en sla mijn benen om zijn middel. Net als films alleen daar vangt de jongen je goed op. Behalve James want we vallen op de grond. ik druk mijn lippen weer op die van hem. Ik sla mijn armen om zijn nek. Het voelt zo fijn.
“ what te heck is hier aan de hand” ik kijk bang naar James als ik de stem herken
Hey sorry dat het zo lang duurde. I hope you vergive me. Tnx. Comment and vote
JE LEEST
is it worth?
Teen Fictionik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...