Q/A

499 15 1
                                    

Hey people dit is mijn eerste Q/ A van heel mijn leven. ik heb een beetje gekeken hoe de andere dat deden. ik heb besloten om het op mijn manier te doen. i hope i can anwser all you Questions.

xxxDebxxx

@DianaBStyles:

- hoe ben je op het idee gekomen om het verhaal te schrijven?.

} ik las een paar boeken die ongeveer over het zelfde gingen. maar ik dacht. ik kan beter. toen had ik een hele week lang gedroomd dat ik het moest schrijven alle beelden kwamen in me op. En zo ben ik deze boek begonnen.xxx

- hebben de vader van James en Ginger een relatie gehad?

}  Nee zij werkte voor hem. maar omdat James niet mee mocht heeft ze hem aan hun afgestaan zodat ze hem toch nog kon zien. Maar in feite hebben ze nog nooit een relatie gehad.

@Nialler_lover_1D

- Waarom mogen Diana en James niet samen zijn?

} omdat hun ouders dat verbieden. ze willen niet dat ze een relatie hebben. dat vinden ze een ziek gedachte. hun kinderen die samen zijn terwijl ze in hun huis wonen en mekaar eigelijk als broer en zus moeten zien en niet als vriendje of vriendinnetje.

Vraag aan Ginger

- Waarom wist James niet dat jij zijn moeder bent?

} het deed pijn om hem dat te vertellen. het deed me nog meer pijn om hem te laten gaan. hij is mijn enige zoon. ik was gewoon bang dat ik hem zou kwijt raken.

Vraag aan Diana

- Wat ga je doen?, ga je terug naar je ouders?

} uiteindelijk wel. ik heb ze nodig. Zolang ik onder hun vleugel woon moet ik me aan hun regels houden.

Vraag aan James

- Ga ja haar nu in de steek laten?

ben je van plan om ooit een relatie met haar te beginnen? hou je nog van haar?

} tuurlijk hou ik van haar. Alleen mijn ouders maken het onmogelijk. ik zou haar nooit in de steek laten. Ik had een reden. ik wilde dat ze niet in de problemen kwam door mij. ik wil dol graag een relatie met haar. ( Die heb ik al ) hihi.

Vraag aan Valerie

- Haat je Diana misschien omdat je zo bot doet of ben je gewoon Jaloers omdat zij een betere band heefr met James.

} Goei vraag meid.ik ga die gewoon beantwoorden. Ik mag Diana niet vanwege haar attitde. ze is te zelf verzekerd en heeft veel te veel capiones. Ik ben ook wel een beetje Jaloer op haar. Ze is altijd met James. Maar dat snap ik aan de andere kant wel want ze zijn broer en zus.

Vraag voor mij

- Hoe komt het dat je altijd zo rap weer met een nieuwe hoofdstukje komt in je boeken?

} Ik heb veel inspiratie het komt in me op en ik schrijf meteen. maar met school gaat dat denk ik iets minder. want ja ik schrijf vijf boeken ter gelijker tijd.

Vraag aan vader van James

- Wat vind je van het feit dat je zoon en Diana misschien een relatie hebben?

} Ja ik zou het zo leuk vinden. het is mijn zoon die een relatie heeft met de dochter van mijn vriendin. ik vind dat zieke gedachtes.

- Weet jij dat Ginger de moeder van James is?

} nee daar heb ik nooit van gehoord. ik geloof het ook niet want Ginger werkte hier eerder en ze heeft er nooit over gehad. ik weet niet waar die onzin vandaan komt.

@ Annie_Knolpower

- Wat is je top drie favoriete schrijver( ster)

} · de schrijver van After

  · de schrijver van Roomates

  · de schrijver My boss as son. (H.S)

@Liedjesxxkusjesxxxx

- hou je van donuts

} Ik zal eerlijk antwoorden.

IK HOU VAN DONUTS!!! vooral die roze of die met witte glazuur met hagelslag. ik vind suiker donuts ook lekker. ( wie niet?)

- is het raar als ik James voorstel als Robert Pattinson en zijn vader als Daniël Boissevain.

} het kan maar ik zelf zie James als Austin Mahone. met zijn vader kan het wel kloppen dat hij op Daniël lijkt. je mag natuurlijk zelf diegene bedenken. het is helemaal geen rare vraag.

- Komt het nog goed tussen James en Diana?

} Uiterraad wel. Als ze allebei maar geen domme dingen flikken.

Dit was Q/A, ik vond het erg leuk om het te maken. ik hoop dat ik jullie vragen heb kunnen antwoorden. Als je toch twijfelt kan je me nog altijd vragen stellen.

veel plezier met de volgende hoofdstukken.

xxxDebxxx

is it worth?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu