#16# nep

819 33 2
                                    

 

#16# nep

 

Pov Diana

 

“ wat bedoel je met ons?” vraagt hij waarom moest ik dat nou weer zeggen. Ik ben Diana Grace ik kom er wel onderuit. “ als onze ouders dit weten gaan ze ons schieden . wil je dat?” ik draai me naar hem toe en kijk hem recht in de ogen aan. “ nee natuurlijk niet, ik ben heel erg blij met jou” zegt hij. ik kijk hem verbaasd aan. “ ga maar slapen dit was een verschrikkelijk nacht. Morgen praten we wel” zegt hij. ik knik en draai me om. Hij slaat zijn armen om me heen en plaatst een kus op mijn kruin.

 

*volgende ochtend*

 

Ik draai me om  en kijk recht in de gezicht van James. “AAWWHH” gil ik. Hoe kom ik hier. James schrikt wakker en stoor zijn hoofd op de plafond. “ wat is er?” vraagt hij slaperig. “ wat doe ik hier?” vraag ik.” Weet je dat niet meer. Was je dronken ofzo?” ik schud mijn hoofd. “ je kwam hier liggen want je kon niet slapen en gil alsjeblieft niet meer zo hard” smeekt hij. hij wrijft aan zijn oor. “ sorry” ik sla de dekens van me af. “ waar  ga je heen?” “ ik ga eten, ik sterf van de honger” hij lacht me uit. “ sorry, ik hou van eten” hij grinnekt en gaat weer liggen.

 

Ik loop de keuken binnen en daar zitten mijn ouders. Ja ik kan Martijn wel mijn ouders ook noemen. Ik ben wel blij . ik wil wel mijn vader maar ik wil mijn moeder blij en gelukkig zien. ik heb heel veel te willen. Hihih.

 

“ waarom gilde je zo?” vraagt mijn moeder.” Ik zag en een spin” lieg ik. “ ik hoorde ook nog een bonk” zegt Martijn. Ik lach. “ o dat was james hij schrok van mijn gil en stootte zijn hoofd tegen de palfond aan” dat is niet gelogen. Hiihihi.

 

“wat ga je vandaag doen?” vraagt mijn moeder.” Ik ga naar mijn vriendje” ik moet wel liegen.” Je vriendje?” vragen ze verbaasd. Ik knik. “ wie is de gelukkig” ik zag die al aan komen. De kruisverhoring. “ Jake is de gelukkige” zeg ik blij. Ook al ben ik dat niet. “ nou zolang je maar gelukkig bent. Ik knik. Ik pak wat eetbaars en loop naar mijn kamer. James slaapt nog dus kan ik me omkleeden.

 

Ik pak een korte broek met scheuren erin. ik pak ook een t-shirt(roze) Jack daniels. Ik trek mijn kleding langzaam aan om James niet wakker te maken.

 

“ jij hebt een prachtig lichaam” ik sta stil en beweeg niet. “ Di? Gaat het wel?” ik kom uit mijn trans. Ik trek mijn dingen snel aan en verdwijn uit de kamer. Hij was dus al die tijd wakker. Hij deed gewoon nep. Basterd.

 

De bel gaat en ik open de deur. “ good mornig sunshine” Jake is vrolijk. Ik buigt zich voorover om me te kussen. Zonder te twijfelen kus ik hem. “uggh” ik draai me om en die James in zijn jogging naar ons kijken. Ik werp hem een boze blik. Hij ziet het niet in dat ik dit voor hem doe.

 

“ wat wil je doen lieverd?” vraagt Jake.” Ik weet niet misschien kunnen we naar het strand gaan als je zin hebt?” vraag ik. Hij knikt.” Maar ze hebben geen stranden in Londen maar wel zwembadden” ik knik.” Ik ga even mijn spullen halen . ik ben zo terug” hij knikt en praat met mijn ouders. Hopelijk zeggen ze geen genante dingen want dan ga ik flippen.

 

“ waar ga je heen?” vraagt James. “ ik ga naar de zwembad met Jake” zeg ik vastbesloten. “ ik ga mee!” ik kijk hem aan.” Ben je bang dat er iets gebeurd?” hij schud.” Nee ik wil bij je in de buurt zijn ik vertrouw die Jake niet” zegt hij. “ vraag maar aan Jake. Ik hou me er buiten” er verschijnt een grijns in zijn egzicht en hij loopt weg. Ik kleed me snel om.

 

“ het mag” zegt  hij blij.” Oke kleed je om” zeg ik.” Hoe heb je hem zo ver gekregen om je mee te laten gaan” vraag ik.” Easy” ik stop waar ik mee bezig was. “ ik deed het waar pa en jou moeder erbij waren. Dan durft hij geen nee te zeggen ‘duhh’” echt op die toon. Ik knik.

 

*bij het zwembad*

 

Jake heeft echt een mooie zwembad gevonden. het is in een vorm van een viool zoiets heb ik nog nooit gezien. hoe vet (a/n zie foto )

Ik lig lekker te zonnen en Jake smeert me in. Dat wou hij heel erg graag. Er hangt een hele grote spanning tussen de jongens. “ je wrijft te hard. Kijk naar die hand afdrukken op haar rug” snauwt James. “ helemaal niet. Dat is niet waar” snauwt Jake terug. Jezz gaan ze nu ruzie maken om zonnenbrand. “ hey hou even op en smeer me in ander loop ik gewoon naar de badmeester en ik weet zeker dat hij staat te poppelen om me in te smeren” ze kijken me verast aan. Ik lach me helemaal kapot. “ mag ik laten zien hoe het moet” “ kijken of jij beter bent” gaan ze serieus een wedstrijd van maken? Losers.

 

“ oke , wat gebeurt er als ik win?” vraagt jake. “ dan mag je haar hebben en ik val je niet meer lastig maar ik win dan laat je haar met rust” ik kijk van de bad meester naar de jongens. “ Di het enigste wat je moet doen is eerlijk zijn en liggen’ zegt Jake.” Gaan julie serieus om wedden?” vraag ik. “ ja!” schreeuwen ze. “ oke oke” zeg ik.

 

Jake begint mijn rug te maseren. Ik geniet wel. Omg zijn handen zijn magisch. Moet je na gaan dit is pas nummer een en ik moet nog nummer twee voelen. Jake heeft mijn zwakke plek te pakken. Ik kreun zachtjes. “ A-ha, gevonden” zegt Jake op die plek begint hij te maseren.

 

Pov James

 

Ik kon het niet aanhoren hoe Di aan het kreunen was voor Jake. Dat  heeft echt een foute beeld. Maar eerlijk het zag er wel leuk uit. “  oke het is mijn beurt” zeg ik na tien minuten. Jake knikt en gaat aan de kant. Ik kraak mijn vingers en pak zonnenbrand. “ are you ready?” vraag ik aan haar. “ jupp i am ready” zegt ze. ik smeer de zonnenbrand op haar benen. Ik maseer haar kuiten. Ik ga steeds hoger. En dat is pas been numer een.  Ik wil iets horen maar het komt er niet uit. Als ik mijn hand wat hoger zit komt die kreun waar ik op wachte.” Do you like it?” vraag  ik.” Hmm” zegt ze.  ik maseer de andere been.  Ik vond het een eer om haar te mogen insmeren. Als ik klaar ben gaan Jake en ik ik voor haar staan.

 

“ zo wie wint?” vraag ik zenuwachtig. Ze gaat recht op zitten. “ het is moeilijk om te kiezen want julie waren geweldig en ik heb genoten maar uiteindelijk heb ik toch voor een iemand gekozen” zegt ze. ik kruis mijn vinger. “ het spijt me jake maar ik vond die van James veel beter” zegt ze. hij kijkgt verslagen naar de grond. “ deal is een deal” zegt hij. ik knik.” Di kunnen we wel vrienden blijven?” vraagt hij. wat is hij zielig.” Ja natuurlijk” zegt ze.

 

We zwemmen uren lang. We zijn allemaal uitgeput. Ik pak de spullen in enwe lopen naar de taxi.

 

“ het was een leuke dag Di , ik heb echt genoten” zegt Jake en neemt afscheid. Hij plaatst een kus op haar wang. Hij verdwijnt. We lopen naar onze kamer. “ zo van hem ben je af” zeg ik. Ze glimlacht. “ je hoefd me niet eens te maseren ik had allang voor je gekozen. Het voelde gewoon niet fijn om gedwongen met iemand te nemen’ ik ben blij die woorden te horen. “ dus die kreunen waren nep?” vraag ik. Ik glimlacht en loopt de badkamer. Ik bonk nog veen op de deur maar geef het uiteindelijk op. Wat maakt die meid me gek

 

Hey ik heb hier nog een stukje. Sorry dat ik niet meer zo vaak schrijf maar ik ben druk beizg met mijn andere boek. Als je intresse hebt kan je gerust kijken. Laat een comment achter en natuurlijk ook een vote. Hihhi

 

xxxDebxxx

 

is it worth?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu