#15# mond houden
Pov Diana
“ het is niet wat het lijkt” ik prober mezelf eronder uit te praten. “ jawel, je gaat met je broer. Dat is ziek” jake kijkt verbaasd en boos maar ook kwetsend. “ nee , het was....” “ het was wat?” vraagt hij. ik kijk James aan. Ik weet echt niets. “ sluit de deur achter je wil je?” vraag ik Jake. Als mijn ouders dit weten gaan ze ons scheiden. Hij doet wat ik zeg en neemt plaats op de bureau stoel. “ kijk hij is niet echt mijn broer, onze ouders zijn nog niet getrouwd. We zijn beste vrienden” hij fronst zijn wenkbrauwen.” Julie zijn geen stel toch?” vraagt hij. ik schud mijn hoofd.” Nee dat zijn we niet, maar zeg alsjeblieft niets tegen mijn ouders. Het was een ongeluk” hij knikt maar ik zie dat er nog iets gaat komen. Iets wat ik niet leuk vind. “ ik hou mijn mond voor een voorwaarde”. Wat zei ik hij wilde iets. Ik kon niets anders doen.” En dat is?” vraag ik. “ je wordt mijn vriendin en ik hou mijn mond” ik kijk James aan. Hij kookt van de woede. “ oke” zeg ik zuchtend. James kijkt me aan met grote ogen. “ oke, je doet wat ik zeg” “ pardon,ik speel je vriendin of eigenlijk ben je vriendin je moet me behandelen met respect” hij knikt. Ik was even bang dat hij misbruik van me zou maken. Ik denk gekijk terug aan vanavond
*Flashback*
“ jake ik ga even naar de wc” ik moest super nodig. Ik loop naar de wc. Ik hoor iemand binnen komen het zal vast een vrouw zijn. Maar de deur gaat ineens van de slot af. Ik schrik en zie die ober staan.” Hey” zegt hij.” ga weg!” roep ik. Hij doet zijn hand voor mijn mond en probeert me te zoenen. Hij duwt me tegen de muur aan. Ik word verkracht. Stomme gedachte. Inplaats van dat te denken ga ik me zelf maar redden. Ik duw hem maar het gaat moeilijk. Hij wordt ineens van me weggetrokken.
*einde Flashback
“ oke ik zal mijn best doen” zegt hij. ik heb geen andere keuze. Ik heb echt gevoelens voor James ookal wil ik die niet hebben. Het gebeurd gewoon. Jake staat op en druk zijn lippen op die van mij, ik schrik maar zoen hem toch want ik wil niet verraden worden. Hij laat los.” Truste popje, zie je morgen” hij staat op en loopt weg.
Pov James
Who the fuck kan ze ja zeggen. Ik was verbaasd over die kus. Ik kijk Jake boos aan. Ik voel iets. Iets wat niet goed aanvoelt. Als hij haar gaat gebruiken breek ik al zijn botten van zijn lichaam. Hij is haar niet waard. Ik kijk hem nog steeds boos aan. Hij staat op en loopt naar Diana toe. Hij drukt zijn lippen op die van haar. Ze schrik maar gaat toch mee. Ik wou opstaan maar ze hield me tegen. Jake had het niet in de gaten. Hij liet haar los en liep weg. Toen de deur dicht was liep ik naar de deur en deed ik het opslot.
Het was even stil. “ Diana” zeg ik uiteindelijk. Ze kijkt op. “ het spijt me maar als ze het tegen jouw vader en mijn moeder hadden vertelt zouden ze ons scheiden en dat wil ik niet. Het spijt me ik kon niet anders” er ontsnapt een traan uit haar oog. Ik loop naar haar toe en omhels haar. “ het is al goed “ stel ik haar gerust. “ waarom zoende je mij?” vraag ik uiteindelijk. Ze zegt niets. Ik til haar kin zachtjes op. Ik moet weten waarom. Zou ze ook voelen wat ik voor haar voel?. “ ik weet niet het ging gewoon, je zorgde voor me en na vanavond is alles zo verward. Sorry daarvoor ik wilde je niet kwetsen of in de war brengen. Het zal niet meer gebeuren” ik was eerst blij dat ze me zoende maar nu ... nu ben ik gebroken. Ze vindt me neit leuk. Ik knik maar en doe mijn pyjama aan. Ik geef haar een welteruste zoen en ga maar ook slapen. Alles vergeten.
# 2 uur later#
Pov Diana
Ik kan niet slapen. Het voelt zo leeg zonder james. Ik wildehem vertellen dat ik van hem hield maar mijn gedachtes zeiden dat het veel te snel ging. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik moet nu een fake-relatie hebben met een jongen waar ik niet echt op verliefd ben. Hij is wel leuk maar ik hou nog niet van hem maar wel van James. ik kan gewoon niet slapen het is te veel voor me.
“ jo James slaap je” fluister ik
“ nee , ik kan niet slapen” antwoordt hij.
Zou hij ook met het zelfde gedachtes zitten?. Nee ik denk het niet hij kan elke meisje krijgen en waarom zou ik dat zijn. Er zijn meisjes zat.
“ ik ook niet” zeg ik
“ waarom?”vraagt hij.
“ ik..... ik ... mijn bed voelt zo leeg aan” ik ben echt dom dat ik dat gezegd heb. Nu gaat hij raar denken. Ik wil dat niet.
“ ik ook” zegt hij. huh. Nu ben ik in de war . maar ik wil slapen. Ik ga hem wel vragen of hij naast me wil liggen of anders om.
“ Diana wil je bij me komen liggen?” hij is me voor. “ oke” ik sta voorzichtig op en klim op het laddertjes van de stappelbed. Als ik er ben opent hij zijn dekens en lig ik erin. Hij slaat de deken over me heen. Ik heb het best wel koud.” Heb je het koud?” vraagt hij. ik knik. Hij slaat zijn handen om me heen. Ik kruip dicht bij hem. Het wordt al wat warmer door zijn adem in mijn nek. Ik ben zo ver naar hem verschoven dat ik zijn hartslag hoor. “ gaat het wel?” vraag ik lachend.” Ja , hoezo?” “ ik hoor je hart kloppen, en die gaat nogal snel” zeg ik. “ umh.. ik... ik.. nou ik heb gewoon slaap” geeft hij als antwoord.” Slaap?” vraag ik lachend. “ ja slaap, nee je ligt een beetje te dicht bij me en..” ik schuif weg. Ik weet wat hij bedoelt. “ zo ver hoeft het ook weer niet!” ik schuif een klein beetje naar hem toe. “ ga maar slapen, morgen zal je vriendje op je wachten” zegt hij sarcastisch. “ ik doe het wel voor ons, dus niet klagen” “ ons?” shit ik heb me zelf verraden zal hij het door hebben?
Het weer een hoofdstuk. Wat vinden julie er van. Sorry dat ik niet meer zo vaak schrijf maar dat komt omdat ik bezig ben met mijn ander boek. Als je even naar mijn profiel wil gaan en wil kijken welke het is en als je het zou willen lezen zou ik dat echt fijn zijn. Dankje.voor je geduld. De boek heet trouwens secret in love (H.S). xxxDebxxx
JE LEEST
is it worth?
Novela Juvenilik ben Diana. mijn vader overleed toen ik 14 was. ik ben inmiddels al 15. sinds die dag is mijn moeder zichzelf niet. na een tijdje ontmoet ze een leuke man op haar werk. ze gaan steeds vaker met elkaar om. haar moeder wordt uitgenodigd voor een ete...