Sevdim bu oyunu
Yine500 yorum ama bu sefer kesin....
Keyifli okumalar
Iyi haftalar..
Ibrın arabasının olduğu benzinliğe adamlarını gönderen Can, dağ yolunda Hasan ile birlikte arabada bekliyordu.
geçen zaman için de kendine gelen ikili den sessizliği ilk bozan Hasan oldu," abi kimi bekliyoruz biz,"
"Pekmez'i"
"Hımmm.. dut mu, üzüm mü?"
Can . öyle bir baktı ki, Hasan konuştuğuna pişman oldu. Ellerini havaya kaldırarak teslim olma işareti yaparken dudakların da fermuar çekti.
Arabanın durduğu yönün aksi yönünde görünen far ışıkları ile derin bir nefes alan Can, arabadan inerek ellerini ceplerine sokarak yaklaşan arabayı kesti.
Araba tam önün de durduğun da bu araba onun arabalarından biri olmadığını fark etti.Tam arkasına duran arabalardan inen adamları "ağam kendi gelmek istedi yol tek yöne düşünce de bizi sollayıp geçti," diyerek mahcup şekil de konuştu.
Can,"tamam siz şu arabada baş ağrısında alıp gidin,"
"ağam tek başı-"
"gidin,"
"ama Cabbar abi-"
" uzatma kimin lafını dinleyeceğine karar ver?" Diyerek adamlarını gönderdi.
Pekmez hala arabadan inmemişti, Can arabaya hala geçmeyince eğilerek sağ tarafın da ki kapıyı açtı.
Bunun binmesi için bir davet olduğunu anlayan Can kapıyı açarak önce eğilip Pekmez'e baktı.Gerçekten de oydu.
Ibrın ise gözünü yola dikmiş sabit bir şekil de bakıyordu. Can'ın adamlarının ve Hasan'ın arabası gitmek için hareket ettiğin de Can'da arabaya binip kapıyı kapatmıştı.
"hoş geldin Ağa kızı,"
"konuşmamız lazım!" diyen Pekmeze,
"konuş bence de ama burada değil, çalıştır bakalım ,"
"dikkat çekmeyecek bir yer olsun..."
"tamam ağa kızı öyle olsun bir kaç kilo metre sonra bir bağ evimiz var senin için uygun mu?"
"uygun,"diyerek aniden gaza yüklendi, Can öne doğru savrulurken ani bir refleks ile küfür edince,"biraz yavaş git ağa kızı gören de kaçıyoruz sanır."diyerek bir an duraksadı,"kaçırmıyorsun beni değil mi?"
"konuşana kadar sabır edemeyeceksen , şimdi geri dönebilirim,"
"tamam sustum."
Can, gergin ortamı yumuşatmak istemişti ama Pekmez'in çatık kaşları biran olsun değişmemişti,arada dolan gözlerini elinin tersiyle silmesinden anlaşılıyordu.
Sonun da yolun sonun da iki çiftlik görününce " aşağı yola doğru gidip içeri gireceksin biraz ilerleyip sola dön," Diyerek yolu tarif etti. Ibrin,Can'ın tarifine uyarak büyük siyah demir kapılı çiftlik kapının önün de durdu.
Can, inerek kapının arkasında ki büyük çana uzandı iki kez çaldı ama gelen olmayınca kenarda duran zile uzandı iki kez uzun uzun çaldı sonun da çiftliğin arkasın da ki ara yolun ışığının yanmasıyla bekçinin geldiğini anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN AĞA bir deli rüzgâr ...(bitti!)
General FictionBiTTi! "Allah güney rüzgarına arap atını yaratmasını buyurmuş,öyle olsun demiş rüzgar.. ardından bir rüzgar yaratıp atın yelesine bağlamış ki; nereden geldiğini unutmasın istemiş, at o kadar kurnaz o kadar hızlıymış ki kimse üzerine binmeyi...