keyifli okumalar ...yine 500 yorumu şuraya koyayım,
ayrıca;
rabia
esra
smy'a tesekkür ederiz çabaları için!
Ibrın aldığı evlenme teklifine karşı şok olmuştu böyle bir şey kesinlikle beklemiyordu.
"ne ?" diyor ama Can bunu duymuyor bile,
Can ne dediğinin farkına vardığın da "yani senin için bulduğum bir çözüm bu, Serhat'tan kurtulmak için."diyordu ama aslında reddedilme korkusu olabilir miydi?
"çözüm," ıbrın şaşkınca tekleyerek konuşuyordu.
"bak açık konuşacağım, hafta sonu seni istemek için babasını gönderecekmiş Serhat, Aşiret ağaları ile konuşmuşlar onlar da onay vermiş.."
"olamaz!"derken gözünden bir damla yaş aktı...
Can, "bu saatten sonra başka seni zor duruma sokamayan bir çözüm gelmiyor aklıma belki baban vermez seni ,""
"vermek istemese bile ağalara karşı gelmez, yani daha önce hiç gelmedi"
"istemiyorum desen,"
"serhat huzur vermez,"
"ne yapalım ağa kızı sen söyle,"
"evlenelim!"
" bak iyi düşün bunun dönüşü yok, benim hayatım da cennet değil"
"namusuma göz diken bir adam artığından ise senin cehennemini tercih ederim. " dedi ama pişman olması uzun sürmedi;" peki ya sen benim gibi biriyle,"
"söz verdim sana ,"
"bunu yapmak zorun da değilsin,"
"zorundayım!"
"neden?"
"Çünkü ben ağayım, kararlarımı bu kadar çok sorgulama,"
"pişman olursan ya başkaları girerse araya" lafını kesti gerçekleri dile geldiği konuşamazken şüpheleri konuşmak Can'a göre değildi.
"o zaman yarın hazır ol." diyerek Ibrin'in lafını kesti.
"yarın mı?"
"evet,"
"tamam şey, ben ne yapacağım şimdi?"derken şaşkınca sordu Ibrın, farklı bir heyecan sarmıştı.
"Bundan sonrasını benim yapmam gerekiyor galiba,"
"tamam, bekliyorum o zaman.
"bekle,"
"iyi geceler."diyerek şoka girmiş bir şekilde telefonu kapatarak hızla inip kalkan gögsüne bastırdı.
Biraz önce ne olmuştu öyle, biraz önceki konuşulanlar aklına düşerken müthiş bir korku benliğini ele geçiriyordu. Aklına gelen hayalleri ile göz yaşlarına boğuldu. Kaderine boyun eğdi demek hayallerinde ki gibi severek onun kaderin de yoktu. Başına geleceklerin korkusu Ibrın'ı bu yola sürüklemişti yatağın da iyice küçüldü ve başına gelecekleri beklemeye karar verdi.
Hayal kurmak kolaydı ama hayallerinle birlikte inşa ettiğin o pembe dünyanın da başına yıkılmasını kaldırmak kolay değildi. Belki yanlış belki eski kafalılık dahası basit ve herkesin yaptığı bir şey yaptı sadece sevdiği kişiyle bir dünya kurdu önce kurduğu kişiyi seveceğini hayaletti sonra da onun Pekmez'i sevdiğini hayal etti ama artık hiç biri olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN AĞA bir deli rüzgâr ...(bitti!)
General FictionBiTTi! "Allah güney rüzgarına arap atını yaratmasını buyurmuş,öyle olsun demiş rüzgar.. ardından bir rüzgar yaratıp atın yelesine bağlamış ki; nereden geldiğini unutmasın istemiş, at o kadar kurnaz o kadar hızlıymış ki kimse üzerine binmeyi...