FİNAL

21.4K 905 1.8K
                                    


Hikaye 13000 kelimeeeee

Multileri muhakkak açın ❤️










                 DÜŞ'tüm bir eleme!

     Yollara düşmüştü Pekmez,Kurtulmak için Can'ın yanına koşmuştu.Kendi kaçtığı kaderinden daha beterine düşmüştü.Can'ın elemi,Pekmezin kaderinden daha acıklıydı.

    Masal aleminde yaşayan Pekmez,kabuslarında düştüğü kör kuyulardan,Can'ın kaderine düşmüştü.sanmıştı ki yatağı değişirse kabusları rüyaya döner.eline aldığı fırçayla istediği renk yaşardı dünyasını çıktığı bu yolda düşlerinin peşine  düştüğü ile kalmıştı.


   Leyla'nın,"serhat,seni bekliyor,"dediği andan beni kalbi atmıyor,aldığı nefes vücudunu rahatlatmıyordu.

Pekmez,hemen Leyla'nın koluna yapışmış;"ne demek oluyor?"diye sormuştu.

   Leyla'da"ne anlıyorsan o"demişti.    

"nerede o soysuz,ne yaptığı Melek'e?"diye sarsıyordu Pekmez genç kadını.

Murat,dahil konaktaki herkes olayları anlamaya çalışıyor,pür dikkat Pekmez'i izliyordu.Pekmez,burnundan aldığı nefesi hızla verirken,Leyla'nın sakinliği dikkat çekiciydi.Pekmez,"konuş amacı ne,başka ne biliyorsun anlat?"diye bağırdı.

leyla donuk gözlerini etrafta gezdirerek,

"seni bekliyor,Diyarbakır sınırında bir arazi varmış,Sana yaptığı bir elma bahçesi varmış  orada!"

"kahretsin Can haklıydı en başından beri tuzaktı."diye bağırarak Leyla'yı yere itti.


  Murat,daha fazla dayanamayarak,"ehh hiç kadın kavgası çekemeyeceğim. Pekmez bacım doğru düzgün anlat neler oluyor?"

"şimdi olmaz,Meleği kurtarmamız lazım."diyerek kapıya yöneldi.Murat,"Can'ı aramadan şuradan şuraya gidemezsin,"dediğinde Pekmez durarak geriye baktı.

"anlamıyor musun Murat ağa Can'ı beklersek çok geç olabilir sen onu tanımıyorsun?"

"kazım!"diyerek evin kahyasına kapıyı işaret eden murat kapıyı kapattırdı.

"sana yardım et diye geldim,engel ol diye değil."

"haklısın o puştu tanımıyorum,ama Can'ı tanıyorum,o yokken onun aşireti benim aşiretim karısı benim bacımdır.o izin vermeden seni buradan baban çıkamaz hele ki böyle olaylar oluyor otur kocanı bekle!"diyerek sakince başladığı konuşma bağırarak sonlandı.


Pekmez,itiraz cümlelerini kurmaya,Meleğin zor durumda olabileceğini anlatmaya  çalışıyordu.Murat, adamlarından Kazımın yanına ilerlerken bir yandan telefonuyla Can'ı aramaya çalışıyordu,sinirden elleri titriyordu.

Kazıma,"topla adamları bir adam yolla Cemreyi alsın hastaneden,sınırdaki adamlar da hazırlıklı olsun.hazırlıklı olalım."derken  telefon açıldı.

"Can!"diye Murat telefona cevap verdiğinde Pekmez koşarak hemen Murat'ın yanına geldi.

"Ever burada! Neler oluyor?-"daha soracak çok sorusu olsa da Pekmez araya girerek"ben konuşayım."dediğinde Murat kaşını kaldırarak baktı."ona Melek'in yerini öğrendiğimizi söyle!"diye Yüksek sesle konuştuğunda Can telefonun ucunda Karısının sesini duymuştu.

CAN AĞA bir deli rüzgâr ...(bitti!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin