50!"Ibret"

10.7K 871 887
                                    


Multıyi de açın bari CAN'IN CENAZESİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









Multıyi de açın bari
CAN'IN CENAZESİ


Asaf hastene koridorun da ablasından haber beklerken  kapıda başka  bir çığlık duyunca bedeni korku ile gerildi.

Bu hastaneler ne tuhaf yetlerdi. Duvarlar beyaz ,odalar  soğuk,renkler soluk...

Ama ağlayarak,"annem!"diyerek gelen Melek kadar gerçek...

Asaf bugün yaşadıklarının  daha Ne olduğunu bile öğrenememişken ardı ardına gelişen olaylar kurulmuş bir kurgunun aşama aşama  gerçekleşmesi gibiydi.

Sedyeyi hızla süren görevli," kalbi yolda iki kez durdu!"dediğinde;

"Anne!"

Diyen Melek , acı ile inleyerek yanında koşarak gelen Cabbar tutunca durdu Ameliyathane YazaN !odanın otomatik açılan kapının arkasına Yatakta yatan kadın da girdi.

Asaf korkuyu en soğuk damarında hissederken, adımlarını hızlandırdı. 

Meleğin yanına eğilerek,

"Neler oluyor Allah aşkına?"diye Cabbar'a sordu.

Cabbar,Melek'i işaret ederek gözlerini kapattı.

"Hemşire ,doktor!"diyerek kolların da kendinden geçen kıza yardım etmek için arayışa girdi.

Asaf'ın koridoru inleten sesine gelen hemşireler  Melek'i de alarak acile götürdüklerin de Cabbar'ın sorulardan kaçışı yoktu.

"Anlat yoksa!"diyerek  sıktığı ellerini saçlarından geçirdi. 

Sinirden deliye dönmüştü, başa çıkamadığı siniri,neler yaptıracaktı ona neredeyse Cabbar'a saldıracaktı.

"Can'"

"Ne olmuş Can'a"

"İlk defa karşılık veriyor!"

"Adam gibi anlat sence bulmaca çözecek halim kaldı mı?"

"Davut'un  uyulturcularını yaktı bu sabah!"

"Bu olanlar Ne?"

"Davut'un intikamı!"
 
"Cabbar!"

"Can abisinin piş işerini kaldırmak için hamle yaptı! Davut' ta ona saldırmak için bu sabah peşinden gelmiş,tabi oda plan yapıyormuş  boş durmuyormuş. Dilay  geldi peşimizden haber verdi! Oda ortalıkta Yok.  Yaren de dayanamadı intihar etti.  Zaten Dilay'ı da Pekmez için geri göndermişti ama Konak'ta yoktu..."

Derken acile bir sedye daha geldi...

Sedye de uzanmış yüzü gözü yara için de  bir kadın  vardı. Uzun siyah saçlarından tanıdı Cabbar onu nefesi kesildi.

CAN AĞA bir deli rüzgâr ...(bitti!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin