Kdysi dávno bylo jedno město. V tom městě žila zvířata chodící po dvou nohách, myslící a mluvící tvorové. Neměli se nijak špatně. Bohužel i v takovýchto případech se dějí nešťastné věci.
Jednoho krásného jarního dne se stalo v onom městě neštěstí - nepřátelé z jiného státu zde započali válku tím, že zde nechali explodovat nemalou výbušninu, která způsobila velké škody a ještě větší ztráty na životech. Ona situace byla vskutku nepříjemná.
Ale i přes tuto skutečnost zde zůstala spousta přeživších. Ti se na příkaz státu vypravili do velmi vzdáleného vedlejšího města, kde už spousta osob díky oné události nežila, poněvadž se ze strachu odstěhovala. Avšak stále zde nějací obyvatelé přebývali. Bylo tedy jistě nutné vytvořit jakýsi obranný systém, který by ochranu města a jeho obyvatel před nepřáteli umožnil, a proto byly stvořeny tři ochranné základny - jedna v daleké poušti, druhá ve městě a třetí mezi nimi. Pro tento úkol byly vybrány tři pečlivě otestované a velitelství schopné osoby - bratři Goldové a králík znám pouze pod krycím jménem ,,Trevor". Každý z nich velel jedné ochranné základně, které dostaly jméno podle barvy jejich očí - základně Zelených (daleko v poušti) velel onen králík bez příjmení, základně Rudých (uprostřed) velel jeden z bratrů znám pod jménem Sebastian a základně Modrých (ve městě) velel druhý bratr, jehož jméno znělo Alfred.
Plán byl jednoduchý - při případném příchodu nepřátel jim měla v průchodu do města zabránit nejdříve základna Zelených, pakliže by se operace nezdařila a nepřátelé by prošli dál, zůstal onen úkol na základně Rudých, a jestliže by ani ta nedokázala zabránit případnému neštěstí, dostala by se na řadu základna Modrých. Všechny základny byly totiž plně vybaveny dobrovolníky ze všech koutů světa a hlavně z bombou postiženého města, kteří chtěli za každou cenu bojovat, zachránit se anebo pomáhat při udržování budovy a starání se o zaměstnance.
Jenže ani tehdy nic nezůstalo v pořádku. Nic nemůže fungovat dlouho.
Poté, co nepřátelé opustili město po výbuchu, se dlouho nevraceli a stát usoudil, že obranný systém v podobě tří základen již není potřeba. Nebylo však možné projekt jen tak ukončit, a proto se vymyslel plán, jak základny nadobro zrušit. Na základnu Zelených se pomalu přestaly dodávat v té době velice potřebné zásoby jídla a jiných jedlých i nejedlých surovin. Jenže se nepočítalo s tím, že tento problém začnou řešit Zelení po svém - začali se vydávat na tajné výpravy a vykrádali ze zoufalství, paniky, hladu a hrdosti zásoby města, které právoplatně patřily základně Modrých, v nejvyšší nouzi i základně Rudých. Velitel Modré základny se tomu snažil zabránit, bohužel neuspěl a krádeže, občasné újmy na zdraví a vraždy ze strany Zelených se neustále opakovaly.
Tyto dvě skupiny mezi sebou započaly spor a řešení bylo jediné - odstranit bariéru a zabránit podepsání mírové smlouvy Modrých s Rudými, aby se proti nim nemohli spolčit. To se podařilo a v létě roku minulého základna Rudých shořela na popel, žádné ztráty na životech nebyly zaznamenány. Při této příležitosti byl Zelenými zajat velitel Rudé základny, který byl brzy nato podroben vymazání paměti, která však z důvodu fyzického a duševního stavu jedince nebyla úplná, a tudíž se bývalý velitel na všechno díky jistým osobám rozpomenul dost brzy na to, aby se stihl naplánovat složitý plán na vyřešení sporu a obnovení obranného systému. Stát totiž přehlédnul jednu důležitou věc, a to fakt, že nebezpečí ještě nepominulo. Právě naopak - stále se blížilo vpřed. A nebylo daleko.
Jenže to ví jen ti, kteří se do Zelené oblékají a svou barvu zrazují. Jak smutné, že osud města skončí v rukou kruté války.,,Ale co když tomu tak nebude?
Jen zrádci své barvy ví, co stane se.
Jenže až nebezpečí pomine,
jejich pověst nadobro zanikne.
ČTEŠ
Red and Blue [FNAF FF]
ФанфикPo bombardování města v USA se vytvořily tři skupiny na ochranu města vedlejšího, jenže nepřátelé se vypařili a základny jednotlivých skupin mají potíže... Sebastian Gold (Springtrap) uprchne ze zajetí základny Zelených, aby se dostal na Modrou zákl...