(1) Jestem Jeon Jungkook. Mam 18 lat i jestem kapitanem drużyny piłkarskiej. Mamy na koncie wiele zwycięstw, lecz nie możemy nigdy wygrać z drużyną przeciwną, w której kapitanem jest Park Jimin. Ten chłopak o bujnych blond włosach, który jak dla mnie jest słodki. Czy mówiłem, że lubię chłopców? Nie? To teraz mówię. Moja orientacja zmieniła się, kiedy skończyłem 14 lat, a wiedzą o tym tylko moja rodzina, która próbuje się do tego przyzwyczaić. Ale nie chce sobie wyobrażać, kiedy dowie się o tym moja drużyna. Pewnie mnie wywalą albo coś. Nie wiem. Mieszkam w domu jednorodzinnym razem z moim bratem Jung-hyungiem, który jest starszy o 3 lata oraz z rodzicami. Na razie żyje mi się dobrze, ale na jak długo? Tego się nie dowiem...
(2) Mam na imię Park Jimin. Mam 19 lat i mam niepokonaną drużynę piłkarską, w której oczywiście ja dowodzę. Moja rodzina jest bogata przez co nasza drużyna chodzi na dodatkowe treningi piłki nożnej. A gejem jestem odkąd pamiętam. Drużyna wie o tym i jakoś mnie nadal lubią jak kiedyś. Dla nich to nie jest problemem jak dla moich rodziców, którzy nie akceptują tego. Przez co w domu czasami wybuchają awantury. Mam siostrę JiSoo, która ma 9 lat, którą chce chronić przed światem zewnętrznym. Chce wiedzieć co świat szykuje mi za niespodziankę na przyszłość. Jak to się wszystko potoczy? Czy moje życie będzie normalne tak jak kiedyś? Pragnę tego...
***************************************
Hej !!!! Przychodzę do was z Jikookiem !!! Tak wiem, że tamtych nie skończyłam i przepraszam
CZYTASZ
Piłka to nie wszystko /Jikook
FanfictionJungkook 18-letni chłopak, który chce za wszelką cenę pokonać 19-letniego Parka Jimin'a. Czy walka między nimi zmieni się w coś innego? Ostrzeżenia : -przekleństwa -czasami +18 (zależy ) Zapraszam !!!