အခန္းဆယ့္ငါး

129 17 5
                                    

"ကြၽန္ေတာ္က စစ္မင္းပါ" ထိုသူကေျပာလိုက္ေတာ့ ေနျခည္ ခမ်ာ ျပာသလဲလဲကေန အတန္ငယ္ၿငိမ္က်သြားတယ္။ တဆက္တည္း ေနာက္က အဆင့္သင့္ရိွေနေသာ လွည္း ဘီထိုင္ခံုေပါက္ကို ထိုင္မိၿပီသား။ သို႔ေသာ္ ၁၄ႏွစ္လိုလို မသိခဲ့ရေသာ အေၾကာင္းအရာက သူ႔ကို တေစၦ သရဲလို စတင္ ၿခိမ္းေျခာက္ေနသည္။ ဤကဲ့သုိ႔ ႏွစ္ေပါင္း ေထာင္ခ်ီ မတည့္ခဲ့ၾကေသာ သင္အင္နဲ႔ က်ံဳးၾကားမွာ ကျပား အေနျဖင့္ ဆက္လက္ ႐ွင္သန္ရမည္မွာ ခက္ခဲလြန္းလွသည္။ သုိ႔ေသာ္ သူ႔ေ႐ွ႕မွာ ကျပားအေနျဖင့္ ဘဝကို ေနထိုင္ ခဲ့ၾကေသာ လူမ်ားလည္းရိွေလာက္သည္။ သူတို႔ေကာ? ကိုယ္ေတြ ေနရာမွာ ဘယ္ လမ္းကို ေရြးခဲ့သလဲ၊ က်ံဳဘဝလား သင္အင္ဘဝလား။ ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ အေဖ နဲ႔ တထပ္တည္း ေဝခြဲ မရေအာင္ ေ႐ွ႕က တူေနတဲ့ ေမးခြန္းေမးသူလိုေကာ သူတုို႔မွာ ကိုယ္လို အေဖက ကုိယ္ ထက္ ငယ္ေနတာကို ျမင္ဖူးၾကတဲ့လူေကာ ရိွေသးလား။ ကိုယ့္ရဲ႕ ေမာင္ေလးမ်ားလား။ ေမာင္ေလးေတာင္ အေမ့ပံုေပါက္ရဦးမည္၊ တခုမွ မတူေသာေၾကာင့္ မျဖစ္ႏိုင္ဟုယူဆမိသည္။ ကိုယ္ေတြက အခ်ိန္ေရြ႔သြားၿပီး သူပဲ အခ်ိန္ မေရြ႔တာလား။ အဲ့လို ဆို ကိုယ့္ ငယ္ဘဝ ကေန မတက္ေတာ့ပဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး ေနလို႔ရတာ ၾကာၿပီ။ ဒါဆို သင္အင္ေတြပဲ ဘယ္ေတာ့မွ မေသတဲ့ လူေတြလား။ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ကိုယ့္မ်က္စိေ႐ွ႕မွာ က်ံဳး ေတာ္လွန္ေရးေတြ ခဏခဏ ျဖစ္ခဲ့တယ္။ လယ္သမား သပိတ္ေမွာက္ေရး၊ ေတာင္သူလက္သမား ေတာ္လွန္ေရး၊ ကုန္ေစ်း ႏူန္း ေလ်ာ့ခ်ေရး၊ အဲ့ဒါေတြကို သင္အင္ အၾကမ္းကိုင္တုန္းက ဘာလို႔ သူတို႔ ျမင္လို႔ မေကာင္းေအာင္...။ ေနျခည့္ခမ်ာ မ်က္လံုးထဲမွာ က်ံဳးနည္းတူ အပိုင္းပိုင္း ျပတ္ကာ ေသေနၾကေသာ သင္အင္တို႔ကိုလည္း ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း ျမင္လ်က္၊ အရင္ အခ်ိန္က တုန္ယင္ျခင္းမ်ားထက္ မ်ားစြာ တုန္လူပ္ေနသည္။ သူ႔အေနျဖင့္ မနက္ျဖန္ လူေရြးပြဲ မတက္ရေလာက္ေအာင္၊ သင္အင္ေတြက မိစာၦေတြလား၊ ပညာတခုခုနဲ႔ အျမဲတမ္းေနလို႔ရေအာင္ ဖန္တီးေနတာလား။ ေမးခြန္းေတြေကာ၊ အေၾကာင္းအရာေတြေကာ၊ ေခါင္းထဲမွာ မဆန္႔ေလာက္ေအာင္ ႐ူပ္ေထြးေနသည္။ ထိုေၾကာင့္ ေနျခည္ခမ်ာ႔ ထိုသူကို 'အေဖ' စမ္းေခၚမည္ ျပဳလုပ္ေနသည္။ သုိ႔မွသာ အေျဖေပၚမည္ေလ။ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ထိုသူမွာ ဘာမွလည္ မေျပာ၊ ဖိုင္တခုကို သူ႔၏ ကိရိယာ တခုျဖင့္ ဖြင့္ေနသည္။ ကိရိယာဆုိသည္ကလည္း ႏွစ္လက္မ ခန္႔ စတုရန္းမွ ေနျခည့္မ်က္ႏွာ မူေနေသာ သူ႔ကို ေနာက္ေက်ာ ေပးဘက္ထားေသာ ဘက္မွာ အလင္း မ်ားကုိ ထုတ္ေသာ မွန္ေျပာင္းတခုပါသည္။ အေပၚက ခလုတ္တခုကို ႏွိပ္လိုက္လ်ွင္ ဆယ္လမ္ခြဲ ခန္႔ ရိွေသာ screen တခုမွ ျပာျပာ အလင္းမ်ားႏွင့္ေပၚလာသည္။ ထို ေပၚလာေသာ screen မိမိ မ်က္ႏွာနဲ႔ တည့္ေအာင္ ထုိ တေယာက္ ကိရိယာမွ ေဒါက္ကို ခ်ိန္ၿပီး ၾကည့္ေနသည္။ ၾကည့္လိုက္ေသာ္ ဖိုင္မွာ ခပ္ႀကီးႀကီး သင္အင္သား တေယာက္ပံုကို ေတြ႔ရသည္။ သူ႔ႏွာမည္က ကိုယ့္ဘက္မွ ၾကည့္လည္း အကၡရာတို႔မွာ ေျပာင္းျပန္ ျဖစ္ေန၍ မနည္းႀကိဳးစား ဖတ္ေနရသည္။ နာမည္က...

မီးငွက္ေလး ပ်ံသည့္ပမာ Where stories live. Discover now