5. Fejezet

1.3K 173 13
                                    

Jackson

Végre elárulod,  miben más Markie,  mint a többi gyerek? - kérdezte Jooheon.

- Igen,  de akkor a legelejéről kell kezdenem.

- Ok, van időnk,  hallani akarok minden apró részletet - lelkesedet be,  csillogó szemekkel várta,  vajon milyen titkaim voltak a világ előtt.

- Tizenöt éves voltam,  mikor rájöttem, apám miket is művel anyám, és az én hátam mögött. Mindig is a munkájának élt, de nem osztott fel semmit, azzal kapcsolatban, miket is csinál pontosan. Anyám ezt megunva elhagyta apámat, beadta a váló keresetet, a bíróság apám gondnoksága alá rendelt, így vele maradtam. Egyik nap otthon hagyta az ebédjét, ezért elhatároztam, elviszem munkahelyére, most visszagondolva, inkább éhezett volna, mint hogy én elvigyem neki. Olyan dolgokat láttam, amelyeket nem kellett volna, megfenyegetett, kirak az utcára, ha kikotyogom valakinek,  és pluszba piti dolgokba segítsek be.  Nem tudtam mit csinálni,  anyám nem lett volna képes nevelni,  épp hogy magát tudta fedezni kevés fizetéséből,  én pedig nem akartam a terhére lenni, így belecsöppentem ebbe a szörnyűségbe - Jooheon figyelmesen hallgatott,  nem szólt bele,  ezért folytattam.

- Először csak takarítani fogott,  be,  majd később az alanyokra kellett figyelnem,  megetetni őket.  Apám úgy tartotta áldozatait,  mintha állatok lettek volna,  nem bírtam elviselni,  amiket elkövetett,  könyörögtem,  hagyja abba a kísérleteket,  de hiába,  hajthatatlan volt.  Nappal a laborban ügyködött,  míg éjszaka részegre itta magát.  Beleőrült a sikertelen próbálkozásaiba.

- És milyen kísérleteket végzett az alanyokon? - kíváncsiskodott tovább barátom.

- Az összes kliense nő volt,  vagyis én egyetlen férfit sem láttam ott. Általában terhes nőket raboltatott el,  majd bedrogozta őket,  és injekciókon keresztül állati DNS-t adott be nekik. A többség belehalt, már az első ilyen kezelésbe,  ők még szerencsésnek mondhatják magukat,  megúszták a lassú,  sok szenvedéssel járó halált.  Azok akik tovább bírták, bundát növesztettek,  karmaik lettek,  fülük,  farkuk,  de azok sem éltek sokkal tovább.

- Ez szörnyű - sokkosan kapta kezét szája elé Jooheon.

- Igen az,  de ennél szörnyűbb is volt. Nem az volt a célja,  hogy a nők váljanak állattá,  hanem,  hogy az általuk világra hozott gyerekek hibridek legyenek. Egy ember kifinomult érzékszervekkel, mint például a látás, hallás, testük erősebb,  gyorsabb,  rugalmasabb legyen,  mint az átlag, olyanok,  akár a vérfarkasok. Egy új fajt akar létrehozni. Ennek,  az őrült ötletnek,  már rengeteg nő,  és gyerek áldozata van. Végig kellett néznem az ő halálukat,  és már alig bírtam aludni éjszakánként, már álmaimban is kísértettek a szörnyűbbnél szörnyűbb képek,  ezért menekültem el - borzongtam meg a feltörő emlékek miatt.

- Mi a helyzet Markie-val?

- Mivel nem jött össze,  ezzel a módszerrel,  így egy ártatlan lányt kaptak el,  mesterségesen termékenyítették meg,  ez nekem már sok volt,  tiltakoztam,  amikor csak tudtam,  de nem hallgattak rám. A spermán végeztek kísérleteket,  amibe állati eredetű is került,  és ezen kívül injekcióval fecskendeztek be a lány vénáján át géneket.  Mark anyján nem jelentek meg állati ismertető jegyek,  apám abban bízott,  hogy Mark lesz az első sikeres egyed.

- De Markie-n nem látszik semmi furcsa dolog,  olyan mint a többi ember gyerek.

- Tudom, én sem láttam rajta semmi furcsát,  reménykedjünk benne,  hogy rendes emberként fog felnőni.

- Reménykedjünk.

- Ugye nem ítélsz el,  amiért ilyen dolgokban vettem részt? Szörnyű ember vagyok!

- Ne ostorozd magad emiatt, ha szörnyű ember lennél,  nem hoztad volna magaddal a kicsit. Büszke vagyok rád,  hogy úgy döntöttél,  megvéded Markot. Nem vagy egyedül, én is itt vagyok, hogy segítsek - veregette meg vállam,  majd húzott magához egy ölelésre. 

Jól estek Jooheon szavai, s jól esett,  hogy kibeszélhettem magamból ezt a rettenetes titkot.

Sziasztok!  Tudom rövidke lett,  de szerintem elég lényegretörő. Ígérem a későbbiekben hosszabb részeket próbálok írni. A következő részben ugrunk előre egy kicsit az időben!  😉
Nyugodtan írjátok le véleményeteket a ficivel kapcsolatban,  kell a bátorítás,  mivel elég önbizalomhiányos vagyok. 😳

Joheon mellé is kellene egy pár,  ne legyen magányos,  szeretném ha ti döntenétek el,  ki legyen az,  írjátok le komiba kit szeretnétek.  Nem kötelező Mondta x tagnak lennie!!  😘😘


Kísérletből Szerelem (MarkSon ff.)~Befejezett~Where stories live. Discover now