Mark
A gördeszka koppanására felém kapták tekintetüket. Nem hittem szememnek, ő hogy kerül ide, és mióta vannak ezek együtt.
Wonho nem is meleg, sőt gúnyolódott szexualitásomon, most mégis egy férfit nyomott a falnak, s falta ajkait. Felment bennem a pumpa, képes volt hozzám vágni, hogy nem lenne képes férfival lenni, most mégis azt teszi.
- Changhyun Hyung? - szememben könnyek gyűlnek.
- Mark, te mit keresel itt, és honnan ismered őt? - kerekedtek el Wonho szemei.
- Nem mindegy az neked, semmi közöd hozzá - vágtam hozzá szavaimat.
- Tudtommal nem vagy „buzi", akkor miért másztál rá Hyungra? Képes voltál undorítónak hívni, miközben te sem vagy jobb. Mond miért, simán el is utasíthattál volna, hogy már van valakid, megértettem volna, te mégis inkább megszégyenítettél? - keltem ki magamból.
Wonho bűnbánóan nézett vissza rám, Hyung pedig értetlenül követte az eseményeket.
- Sajnálom - hajtotta le fejét.
- Azt hiszed, attól, hogy egy sajnálomot kinyögsz, képes vagyok megbocsájtani? Miattad az egész iskola rajtam nevet, és undorodva néznek rám, ma meg is akartak verni, mert egy férfit szeretek. Eltudod azt képzelni mennyit szenvedek miattad, hát biztosan nem? Az állítólagos legjobb barátom sem képes velem szóba állni, sőt rám se nézett egész nap. Ez mind miattad van - zokogtam.
- Mark, én nem mondtam el senkinek - nézett szemembe.
- Akkor még is ki a fene lehetett, csak te tudod abban az istenverte intézményben, biztos a portástól tudják. Mond miért jó ez neked? Te is az vagy, ahogy láttam, akkor miért? - alig látok könnyeimtől, most jön ki rajtam az egész napos feszültség.
- Esküszöm, hogy nem én voltam - esett kétségbe.
- Akkor mégis ki?
- Én csak azért gúnyolódtam, mert valaki figyelt minket, és nem akartam, hogy megtudják rólam, hogy a fiúk érdekelnek. Nem akartam, hogy kiderüljön, sosem árultalak volna be senki előtt, annyi gerinc bennem is van, hisz tudom milyen, ha rejtegetni kell önmagunk. Hirtelen nem tudtam rá máshogy reagálni, egy gyáva féreg vagyok, sajnálom - magyarázkodott.
- Akkor is lehetett volna finomabban is, tudod mennyit szenvedtem a viselkedésed miatt? Még otthon sem tudott róla senki, mégis vettem a bátorságom, hogy elmondjam neked az érzéseim, de te földbe tiportál.
- Sajnálom, meg tudsz nekem bocsátani? Az életemre esküszöm, nem én voltam - tette szívére a kezét.
- Ahogy te is mondtad, egy féreg vagy, hogy bocsáthatnék meg neked?
- Markie, kérlek, ő nem tehet róla, nekem is elpanaszolta, hogy valakit így elintézett, de utána egész éjjel sírt. Ő nem ártana senkinek - szólalt meg most először a legidősebb.
- Én nem vagyok abban olyan biztos - motyogtam.
- Van esetleg valami, amit megtehetnék azért, hogy megbocsáss? - kérlelt Wonho.
- Beszélj a haverjaiddal, hogy hagyjanak békén, és segíts megtalálni, aki kilesett minket. Talán megbocsájtom, amit tettél. - Ennyit igazán megtehet, ha miatta lestek meg.
- Rendben - egyezett bele feltételembe.
- Nem láttad, hogy ki volt? - kérdezte Changkyun hyung a szőkét.
- Az arcát nem láttam, de nálam magasabb lehetett, és szőke, szerintem a haverod volt - próbált személyleírást adni, közben rám pillantva.
- Nem, ő biztos nem árulna el, akármennyit is hallhatott a beszélgetésünkből - tiltakoztam.
- Honnan veszed?
- Ő nem tenne ilyet - emeltem fel hangom.
- Térj észhez, ma sem láttam veled, egy csajjal járkált egész nap, nem mellesleg ma láttam, hogy a szekrényedet firkálták, de ő csak elsétált az elkövetők mellett, még csak dühös se volt, vigyorgott - szavai megráztak, Zelo nem csinálna ilyet.
- Nem hiszek neked - vékonyodott el a hangom.
- Tartsd szemmel, és hidd el, ő akart neked fájdalmat okozni. Az ellenségeidet először a barátaid között keresd - figyelmeztetett.
- Próbálj vele beszélni, az arckifejezését figyeld, úgy is feltűnik majd, ha hazudik neked -tanácsolta.
- És mi van, ha te hazudsz nekem? - benne sem bízhatok, sőt senkiben.
- Akkor harapdálná a száját, nem hazudik - válaszolt helyette Hyungom.
- Nem hiszek nektek, hiába próbáltok meggyőzni, ő nem bántana - védtem továbbra is barátom.
- Makacs vagy, és naiv, hidd el nagyot fogsz koppanni a végén. - Akár ő is lehet, gyanúsan viselkedett ma, de hinni akarok benne.
- Lehet naiv vagyok, de a helyemben te is így tennél.
- Igazad van, én is naiv vagyok, a végletekig próbálok hinni, azoknak akik közel állnak hozzám, de nem mindenki olyan, amilyennek mutatja magát. Mindenkinek van árny oldala, csak a többség elrejti a szemünk elől. Zelo egy kedves, életvidám embernek mutatja magát, de ismeri egyáltalán valaki az igazi énjét? Ne mond, hogy igen, mert ez nem igaz, ahogy te rejtegetted előle a másságod, ugyanúgy ő is titkolhatott akármit magáról.-tényleg ő lenne, már nem tudom mit higgyek?
- Milyen indítéka lehet az irányomba, amiért ártana nekem, én nem csináltam semmit!?
- Ezt tőle kell megkérdezned.
- Igazad van, honnan is tudhatnád, én sem tudom - vallottam be.
- Sajnálom, amit veled műveltem, nem volt szándékos. Ha vissza játszhatnak az egészet, máshogy csinálnám, inkább veled együtt viselném a bántalmazást, mint ezt a bűntudatot -könnyesedtek szemei.
Wonho tényleg nem akart ártani nekem, nem sírna, ha tényleg rosszindulatból tette volna, mégis bennem van, hogy lehet megjátssza magát, képtelen vagyok, csak úgy megbocsátani neki.
- Sajnálom, de nem tudok - felkaptam gördeszkám a földről, majd zokogva hazafelé rohantam, Hyung nyugtató karjaiba.
- Mark - kiabált utánam Wonho, de nem fordultam vissza, nincs értelme.
Lehet Wonho ártatlan? Te árultál el, Zelo?
Valaki árulja el, mi a fészkes fene folyik körülöttem? Megőrülök!
Sziasztok! Itt is lennék egy újabb résszel! 😊
Ti megbocsátanátok Wonhonak Mark helyében? Tényleg érdekel mi a véleményetek a történésekről, Wonho megérdemelte Mark kiakadását? (Hülye kérdés, megérdemelte, de na, akkor is érdekel a drága olvasóim véleménye 😀❤)
Többen Jacksre gyanakodtatok, Changkyun helyett, de nem kell félni, Jackson hűséges Markhoz, mivel imádja, a mi édes cicánkat! 😍❤
Tényleg Zelo tette, vagy valaki más, esetleg Wonho hazudott? 😏😏
Kitartást a holnapi naphoz, már akinek mennie kell! Persze én ki se maradhatnék a jóból! 😒😔
Pusszantás! 😘
YOU ARE READING
Kísérletből Szerelem (MarkSon ff.)~Befejezett~
FanfictionJacksont apja arra kényszeríti, hogy titkos kutatásokban, kísérletekben vegyen részt. Azt megelégelve, hogy emberek életével játszadozzon, az első sikeresnek mondható egyedet magával ragadva, menekül el apja markaiból. Jackson képes lesz megvéd...