Mark
Beléptem Hyunggal közös fürdőnkbe, majd elkezdtem levetkőzni, vékony alkatom most még szörnyűbb mint általában, a gyomorszájamnál véraláfutásos, a bordáimnál egy újabb horzsolást fedeztem fel, egyáltalán nincs bennem semmi vonzó.
Már csak piros boxerem maradt rajtam, mikor bele pillantottam a mosdókagyló felett lévő tükörbe. Borzasztó látvány fogadott, ha a testemtől irtóztam, akkor arcomról ne is beszéljünk, jól el lettem intézve, és még Hyung azt mondta rám, hogy szép vagyok, na persze, nálam egy zsák krumpli is szebb.
- Ahj, de ronda vagyok, így biztos nem kellenék Hyungnak - sóhajtottam fel.
- Már mondtam, hogy nekem így is tetszel. Mutassam meg mennyire? - szerelmem ölelt át hátulról, s csókokkal borította be nyakam, kissé megremegtem, amint merevedését fenekemnek dörzsölte.
- Hyung... - sóhajtottam.
- Hmm? - puszilgatta továbbra is nyakam.
- Mit keresel itt? - Már ennyitől nyöszörgök akár egy ribanc, ez az Mark.
- Nem jöhetek be a szerelmemhez, ha zuhanyzik? Csak behoztam a kendőt, amit kint felejtettél, de persze ez csak egy kifogás. Látni szerettelek volna meztelenül. - Nyalta meg száját, miközben a tükörben találkozott tekintetünk, majd fel falt tekintetével, még nem láttam ilyennek, de tetszik ez az énje is.
Őszinteségétől zavarba jövök, nem vagyok hozzászokva a pucérkodáshoz, de egyszer biztosan elérkezünk ahhoz a ponthoz, hogy megtörténjen, az is lehetséges, hogy az ma következik be.
- Mi az, édes, hmm? Nem számítottál rám, ugye? - fordított szembe magával.
- Nem - remegett meg hangom.
- Mi lenne, ha huncutkodnánk? - húzta perverz mosolyra száját.
Kezdek félni, az a tekintet nem sok jót ígér számomra, olyan akár egy ragadozóé, ami kiszemelte a zsákmányát. Jelen esetben én vagyok a zsákmány. Kicsit félek, de mégis a kíváncsiság eluralkodik rajtam.
- De ronda az arcom, nem akarom, hogy undorodva érj hozzám -bizonytalanodom el.
- Édes, ne butáskodj, nekem gyönyörű vagy, a foltok majd elmúlnak, és a kis Jackie feléledt miattad - húzta kezemet ágyékához, amit el akartam venni onnan, de nem engedte.
- De..
- Markie, cicusom, tudom, hogy te is akarod. A fülecskéid, és a farkincád már előbújtak, nem tudsz koncentrálni rájuk - rángatta szemöldökét fel-le.
- Zuhanyzunk együtt? - Csak ennyit bírtam kinyögni piros fejjel, félek, de örömöt akarok neki okozni.
- Segítesz levetkőzni, drága? - kacsintott rám, miközben ingét gombolta kifelé.
Remegő kezekkel vettem át vetkőztetése felett az irányítást. Ennél bénább már nem is lehetnék, pár gombbal sem bírok el, nyugi Mark, mély levegő, meg tudod csinálni. Kibújtattam az egyszerű fehér ingéből, ami a földön landolt, s megcsodáltam párom izmos felsőtestét. Végig szántottam ujjaim kockás hasfalán, ennél izgatóbbat még nem láttam, tapintottam, akár egy tábla csokoládé, amin szívesen elidőznék.
- Szexi vagy. - Nyögtem ki ezt a két zavarba ejtő szót, az agyam leblokkolt, képtelen józanul gondolkodni.
- Markie, te pedig irtó aranyos - hajolt ajkamra, s mohón falni kezdte.
Nyelvünk őrült táncot járt, az eddigi csókjaink nem bírtak ennyi szenvedéllyel, érződött benne a vadság, s mégis a szín tiszta szerelemtől érzéki is egyben, puha párnácskái teljesen elvarázsolnak, mintha kábító szer lenne, teljesen rá függtem. Megharapdálta alsó ajkam, majd lihegve váltunk el egymástól.
YOU ARE READING
Kísérletből Szerelem (MarkSon ff.)~Befejezett~
FanfictionJacksont apja arra kényszeríti, hogy titkos kutatásokban, kísérletekben vegyen részt. Azt megelégelve, hogy emberek életével játszadozzon, az első sikeresnek mondható egyedet magával ragadva, menekül el apja markaiból. Jackson képes lesz megvéd...